Berger Napisano 2 Wrzesień 2010 Autor Napisano 2 Wrzesień 2010 GrześDuro: Dzięki, tło to vraysky pod envi, jednak podniesienie multipliera dało dobry efekt. Lukii:Dzięki, jak tylko będę dzisiaj kończył modelowanie reszty elementów, poprawie to :> Tymczasem wrzucam nocny render, w lakierze zwiększenie frensla niezbyt pomogło, więc trochę zaniże siłę odbicia, nadal nie wiem co się dzieje z szybami, zmiany nie dały praktycznie żadnych efektów, tak więc stworzyłem ich materiał od nowa, wieczorem wrzuce render. Zastanawiam się też, czy w tym momencie felgi nie odbijają otoczenia zbyt ostro:
JohnZi Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 oj pracuj nad tymi shaderami bo psuja wszystko. Szyba prawdopodobnie Ci tak odbija z powodu braku refrakcji, jest praktycznie czarna, wiec bardziej widac refleksy.Te czarne obudowy co sa we frontowej i tylnej szybie powinny byc pod nia, a wlasciwie miedzy 2 warstwami szyb. Tutaj mozesz poprostu dac shella na szybe i wsadzic ta czarne obwodke w szybe. Felga widze ze rzeczywiscie zbyt dokladnie odbija, mniejszy gloss w odbiciach by sie zdal. Troszke jakby za ostry chamfer byl na tej feldze. O reszcie nie pisze bo widze ze nawet nie ruszone. Pozdro
tob01 Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 Troszke jakby za ostry chamfer byl na tej feldze. O reszcie nie pisze bo widze ze nawet nie ruszone. Pozdro Ale dla Branziewa model felgi jest już skończony i jej nie poprawi...
cortes Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 noszorożec potrafi :) ładna felga tylko jeszcze troche :)
JohnZi Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 Jeszcze dp wygladzenia tylko wyciecia na sruby i obwodka wokol tych otworow i bedzue fajnie http://imagehosting.myscantechnology.com/images/image0068.jpg
Berger Napisano 3 Wrzesień 2010 Autor Napisano 3 Wrzesień 2010 (edytowane) Nie wiem czy znów nie są zbyt ostre, popatrze jeszcze na rendery: Przy 5 miejscu na śrubę pojawił się jakiś bug, chyba nie wszystko zostało wycięte. Edytowane 3 Wrzesień 2010 przez Berger
cortes Napisano 3 Wrzesień 2010 Napisano 3 Wrzesień 2010 mógłbyś pokazać isocurve? chyba fillet chyba poprawny mógłbyś go troche powiększyć jednak, nieduzo
cortes Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 kurde modelingu juz dopracowywać zbytnio nie musisz teraz tylko rendering został ...
Berger Napisano 4 Wrzesień 2010 Autor Napisano 4 Wrzesień 2010 (edytowane) Pony: Dzięki, tutaj poprawka tarczy: Studio: Edytowane 4 Wrzesień 2010 przez Berger
cortes Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 chyba tylko za bardzo opona sie swieci, i sidewall mozesz troche zroznicowac żeby napis yokohama nie był na tej samej wys co napis na temat koła :) 1
Berger Napisano 4 Wrzesień 2010 Autor Napisano 4 Wrzesień 2010 cortes: Dzięki, wezme to pod uwagę ;) Tymczasem kolejny teścik, postaram się zrobić bardziej przeźroczyste szyby, sidewall przy tej jakości troche zanikł, po drodze gdzieś zgubiłem kierunkowskaz:
plasti Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 sprobuj dac minusowe aniso w odbiciach lakieru...
Berger Napisano 5 Wrzesień 2010 Autor Napisano 5 Wrzesień 2010 Ok wrzucam test przodu, miał być też close up na tył, ale max podczas renderu się wysypał, a mnie przy tym nie było :) Zapomniałem też nałożyć materiał na grill...
chudy Napisano 5 Wrzesień 2010 Napisano 5 Wrzesień 2010 coś chyba masz za dużo niebieskiego światła. szczególnie na chromach to widać. na lakierze w sumie też to widać.
Camel Napisano 5 Wrzesień 2010 Napisano 5 Wrzesień 2010 więcej ciepłego światła, ale nie wykluczając niebieskiego, no i szum możesz zmniejszyć :)
GrześDuro Napisano 5 Wrzesień 2010 Napisano 5 Wrzesień 2010 Wpisz sobie u wujka googla "wheel camber" tego by sie troche przydało przy skreconych kołach. a pozatym jw. Pzdr! 1
Berger Napisano 5 Wrzesień 2010 Autor Napisano 5 Wrzesień 2010 GrześDuro: Dzięki, ustawiłem ujemnie na 0.25 stopni.
pabulo Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 ale ogólnie poza szkłem to bardzo ładne to jest już
Berger Napisano 6 Wrzesień 2010 Autor Napisano 6 Wrzesień 2010 Poprawiłem trochę sidewall, tyle że po bokach wyskoczyły placki, postaram się je poprawić: I jeszcze test na starym sidewallu:
chudy Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 kolorki zdecydowane lepsze, ale przepalony troche obrazek teraz masz.
Berger Napisano 6 Wrzesień 2010 Autor Napisano 6 Wrzesień 2010 Kolejny test, ale jego jakość przemilcze:
plasti Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 hopie, ty juz tyle nie testuj, ino wez poustawiaj jakosc w maxie, wrzuc na render, pozniej fajny ps i bedzie front :]
chudy Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 szczerze, jakby wyeliminować szum to jeden z lepszych twoich renderów :)
cortes Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 stanowczo powinno pojsc w hi res to ujecie :)
Berger Napisano 7 Wrzesień 2010 Autor Napisano 7 Wrzesień 2010 Ok, dzięki wszystkim za komentarze ;> W takim razie wrzucam tutaj ostatni już test, poprawie jeszcze kilka materiałów i Evo leci do finala:
Berger Napisano 8 Wrzesień 2010 Autor Napisano 8 Wrzesień 2010 Trochę mi jeszcze jednak zejdzie, ostatnio max przy renderze zaczął mocno się sypać, po sprawdzeniu wszystkiego i poprawieniu zapostuje już w finalu.
GrześDuro Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 Jak chcesz ustawiać tak nisko camere to zadbaj o to zeby opona miala sie na czym trzymac... (całą felge musisz zrobic) Zmniejsz glossines dyfuzora, i przedewszystkim zwroc uwage na tylne swiatla ktore są najwiekszym problemem. Kierunek jak gąbką wyglada, a swiateł nie idzie odroznic od wstecznego. Odblaski tez do poprawy. No i te chromowane pierscienie.. to sie w lancerze nie godzi. Pzdr!
Tamyl91 Napisano 9 Wrzesień 2010 Napisano 9 Wrzesień 2010 Pozwoliłem sobię na lekki postpro jednego z Twoich ostatnich renderków, tak mi się spodobał :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się