Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

GrześDuro: Dzięki, tło to vraysky pod envi, jednak podniesienie multipliera dało dobry efekt.

Lukii:Dzięki, jak tylko będę dzisiaj kończył modelowanie reszty elementów, poprawie to :>

Tymczasem wrzucam nocny render, w lakierze zwiększenie frensla niezbyt pomogło, więc trochę zaniże siłę odbicia, nadal nie wiem co się dzieje z szybami, zmiany nie dały praktycznie żadnych efektów, tak więc stworzyłem ich materiał od nowa, wieczorem wrzuce render. Zastanawiam się też, czy w tym momencie felgi nie odbijają otoczenia zbyt ostro:

 

finaltest09.th.jpg

  • Odpowiedzi 84
  • Wyświetleń 14,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oj pracuj nad tymi shaderami bo psuja wszystko. Szyba prawdopodobnie Ci tak odbija z powodu braku refrakcji, jest praktycznie czarna, wiec bardziej widac refleksy.Te czarne obudowy co sa we frontowej i tylnej szybie powinny byc pod nia, a wlasciwie miedzy 2 warstwami szyb. Tutaj mozesz poprostu dac shella na szybe i wsadzic ta czarne obwodke w szybe. Felga widze ze rzeczywiscie zbyt dokladnie odbija, mniejszy gloss w odbiciach by sie zdal. Troszke jakby za ostry chamfer byl na tej feldze. O reszcie nie pisze bo widze ze nawet nie ruszone.

Pozdro

Napisano
Troszke jakby za ostry chamfer byl na tej feldze. O reszcie nie pisze bo widze ze nawet nie ruszone.

Pozdro

Ale dla Branziewa model felgi jest już skończony i jej nie poprawi...

Napisano
  • Autor

Nie wiem czy znów nie są zbyt ostre, popatrze jeszcze na rendery:

 

rimm.th.png

 

Przy 5 miejscu na śrubę pojawił się jakiś bug, chyba nie wszystko zostało wycięte.

Edytowane przez Berger

Napisano

mógłbyś pokazać isocurve?

chyba fillet chyba poprawny mógłbyś go troche powiększyć jednak, nieduzo

Napisano

kurde modelingu juz dopracowywać zbytnio nie musisz teraz tylko rendering został ...

Napisano
  • Autor

Pony: Dzięki, tutaj poprawka tarczy:

 

rimtest02.th.jpg

 

Studio:

 

rimtest03.th.jpg

Edytowane przez Berger

Napisano

chyba tylko za bardzo opona sie swieci, i sidewall mozesz troche zroznicowac żeby napis yokohama nie był na tej samej wys co napis na temat koła :)

Napisano
  • Autor

cortes: Dzięki, wezme to pod uwagę ;)

 

Tymczasem kolejny teścik, postaram się zrobić bardziej przeźroczyste szyby, sidewall przy tej jakości troche zanikł, po drodze gdzieś zgubiłem kierunkowskaz:

 

finaltest14.th.jpg

Napisano
  • Autor

Ok wrzucam test przodu, miał być też close up na tył, ale max podczas renderu się wysypał, a mnie przy tym nie było :) Zapomniałem też nałożyć materiał na grill...

 

finaltest15.th.jpg

Napisano

coś chyba masz za dużo niebieskiego światła. szczególnie na chromach to widać. na lakierze w sumie też to widać.

Napisano

więcej ciepłego światła, ale nie wykluczając niebieskiego, no i szum możesz zmniejszyć :)

Napisano

Wpisz sobie u wujka googla "wheel camber" tego by sie troche przydało przy skreconych kołach. a pozatym jw. Pzdr!

Napisano
  • Autor

Poprawiłem trochę sidewall, tyle że po bokach wyskoczyły placki, postaram się je poprawić:

 

rimtest04.th.jpg

 

I jeszcze test na starym sidewallu:

 

finaltest16.th.jpg

Napisano

kolorki zdecydowane lepsze, ale przepalony troche obrazek teraz masz.

Napisano

hopie, ty juz tyle nie testuj, ino wez poustawiaj jakosc w maxie, wrzuc na render, pozniej fajny ps i bedzie front :]

Napisano

szczerze, jakby wyeliminować szum to jeden z lepszych twoich renderów :)

Napisano
  • Autor

Ok, dzięki wszystkim za komentarze ;> W takim razie wrzucam tutaj ostatni już test, poprawie jeszcze kilka materiałów i Evo leci do finala:

 

finaltest18.th.jpg

Napisano
  • Autor

Trochę mi jeszcze jednak zejdzie, ostatnio max przy renderze zaczął mocno się sypać, po sprawdzeniu wszystkiego i poprawieniu zapostuje już w finalu.

Napisano

Jak chcesz ustawiać tak nisko camere to zadbaj o to zeby opona miala sie na czym trzymac... (całą felge musisz zrobic) Zmniejsz glossines dyfuzora, i przedewszystkim zwroc uwage na tylne swiatla ktore są najwiekszym problemem. Kierunek jak gąbką wyglada, a swiateł nie idzie odroznic od wstecznego. Odblaski tez do poprawy. No i te chromowane pierscienie.. to sie w lancerze nie godzi. Pzdr!

 

beznazwy1nv.jpg

Napisano

Pozwoliłem sobię na lekki postpro jednego z Twoich ostatnich renderków, tak mi się spodobał :)

 

finaltest17filtered.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności