Napisano 23 Sierpień 201014 l co ustawic by tego efektu nie bylo? skale mam w cm, szescian polmetrowy, wiec chyba obiekt nie jest za maly by takie rzeczy sie dzialy. Uploaded with ImageShack.us
Napisano 23 Sierpień 201014 l Wydaje mi się że po prostu wjechałeś kamerą w obiekt, oddal ją trochę i powinno być ok. Jeśli się mylę, to nie wiem czemu się tak może dziać.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Też miałem coś takiego kiedyś. To nie było spowodowane wjechaniem kamery w obiekt tylko zbytnim przybliżeniem. Jednak to był jakiś błąd bo normalnie obiekt nie powinien znikać przy przybliżeniu. Niestety nie wiem co było przyczyną tego błędu i nie wiem jak się go pozbyłem. Problem zniknął sam po pewnym czasie.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Ja często w maxie tak miewałem gdy za blisko przybliżyłem viewport do obiektu, i mam wrażenie, że to właśnie było coś tego typu jakby wjechać kamerą na obiekt, nie jestem pewien, u mnie ten kłopot właśnie w taki sposób się objawiał.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Autor viewport clipping mam wylaczone, nic to za bardzo nie zmienia. To zwykle okno perspective. Upierdliwa sprawa, gdyz czesto nie mozna chcby sprawdzic jakosci chamfera na wierzcholku czy nawet krawedziach, bo znikaja. Zauwazylem tez, ze w niektorych zewnetrznych scenach problem wystepuje, w innych z kolei go nie ma.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Klikasz viewport cliping, pojawi ci się w viuporcie skala po prawej stronie z suwaczkami (takie żółte strzałki). Tą od dołu zjeżdżasz maksymalnie na dół.
Napisano 23 Sierpień 201014 l wystarczy jak naciśniesz U wtedy włączysz widok w trybie orthographic. powinno pomoc :)
Napisano 23 Sierpień 201014 l Próbowałeś może w innym okienku włączyć widok perspective? ...Pewnie już to robiłeś, jeśli nie, to spróbuj także nacisnąć klawisz "z".
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto