Skocz do zawartości

Wyrównanie vertexów


3d_operator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem. Nie mogę wyrównac vertexów w obiekcie złożonym (atach) pod kątem innym niz prosty :( (załączony obrazek). Gdy obiekt jest ustawiony prostopadle do ekranu to ok, zaznaczam vertexy i gizmem skalowania lub make planar wyrównuje. A pod kątem mi się rozchodzą zamiast wyrównywać. Jak sobie z tym poradzić?

 

vertexy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

zrób sobie nowy grid (create/helpers/grid) z opcją autogrid na jednej ze ścian obiektu do której chcesz wyrównać werteksy. potem taj jak pisał Miłosz3ds, tylko zamiast local wybierz pick i kliknij nowo utworzony grid, zaznacz werteks zablokuj zaznaczenie spacją i z włączonym snapem (wertetexy) i snap uses axis constrains (Alt+d) przyciągnij sobie werteks wzdłuż osi Z do innych na ścianie na której stworzyłeś wcześniej grid. Po włączeniu axis constrains możesz wyłączyć sobie gizmo (x) będzie Ci łatwiej przesuwać, i zablokować oś Z (F7)

 

85705421.jpg

Edytowane przez stormwind
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności