Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Przyjaciel poprosił mnie o wymodelowanie jego projektu. Zaprojektował on pokój dla swojej dziewczyny i jej siostry. Mają mieć identyczne strony. Projekt już oddany i stolarz robi meble. Render miał być podglądowy więc wystarczył w Clay'u. Ja jednak chciałbym z tego zrobić pełną wizualizację pokoju. W związku z tym proszę was o pomoc. Piszcie o zrobiłem źle, czego brakuje i w ogóle co o tym myślicie.

 

wizka.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

pokj8.jpg

 

Krzesła ściągnięte z internetu. Już je skasowałem.

Edytowane przez Tyler

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czołem,

to się nazywa niezachwiana harmonia :)

Na twoim miejscu najpierw bym wymodelował wszystko co potrzebne, potem materiały a potem światło testy :)

salut.

Napisano

Haha używałem ostatnio do wizki tej samej tekstury na podłogę co Ty. Cgtextures, nie tak? :D

 

Indian, ja zazwyczaj wizkę najpierw oświetlam, a potem dopiero wrzucam materiały.

Napisano

Okno ostro łamie symetrię, a że to są kobiety...to może być problem :>

Napisano

Ja jeszcze dodam, że ciasno przy tym biurku w dwie osoby. I szkoda, że krzesła nie Twoje, bo ładnie pasują...

Napisano

Nie da sie robic w tym pokoju nic wiecej poza spaniem. Przy biurku nie usiadziesz. Szaf nie otworzysz chyba, ze wyjedziesz z fotelemi poza pokoj a gdzie dopiero czlowiek tam mialby sie jeszcze zmiescic nie mowiac o dwojce osob. Wspolczuje. Za ciasno. Ale jesli nie ma innego wyjscia.....

Napisano
  • Autor

Kobiety małe są więc się zmieszczą xd. Okna niestety przemieścić nie mogę. A krzesła to wymodeluję swoje. Te jakieś takie nie proporcjonalne są. Tu za szerokie, tu za wąskie.

 

Kosze (czegoś mi przy nich brakuje ale nie wiem czego.):

koszjpg.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Edit:

gonzo71 takie ustawienie mebli i w ogóle takie meble są dużo wygodniejsze niż aktualne.

Napisano

Co Ci w tym koszu nie pasuje ? Dobry jest :)

Tylko tam przy oknie jest strasznie mało miejsca. Żeby coś powyjmować z szuflady, szafy będzie trzeba odsuwać fotele.

Napisano

No kiepski projektant z tego Twojego przyjaciela.

Kosz na śmieci całkiem przyjemny ;)

Napisano

...Kosze (czegoś mi przy nich brakuje ale nie wiem czego.)...

śmieci brakuje :P

Napisano

Kosz wygląda jak wycięty obrabiarką cnc ;-) Jeżeli ma to być taka plecionka, to pozaokrąglaj troszkę krawędzie. Chociaż to nie ma większego znaczenia bo tego detalu nie będzie widać, chyba że zrobisz jakieś zbliżenie na ten kosz w renderze.

 

Z podłogą jest coś nie tak. Bump za duży i wygląda jakby był wzięty z innej tekstury. Sprawdź tilingi bo wg mnie coś się proporcje rozchodzą.

Napisano
  • Autor

Szkoła... Nie! ;(.

 

Od pierwszego dnia nauka. Mało czasu na komputer i modelowanie. Udało mi się zrobić tylko to :

kubekj.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Kubek!

Materiał z odbiciami użyty w celu wyłapania nierówności. Nie jest to ostateczny materiał przedmiotu.

 

Jutro postaram się pokazać początki krzesła obrotowego.

Napisano
  • Autor

hm ... tzn?.

 

Edit:

Kiepsko idzie. To będzie dłuuuga noc.

krzeso2.png

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez Tyler

Napisano
  • Autor

Dłuuuga nieobecność spowodowana lenistwem. Ale wracam do roboty.

 

Pierwsze w życiu teksturowanie. Co sądzicie? (Kolor i rodzaj drewna ma być taki jaki jest na renderze.)

testtekstur4.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Edycja:

 

Poprawiłem lub zepsułem tekstury. Oceńcie.

 

testtekstur5.png

 

Rozumiem że nie lubicie osób ze słomianym zapałem które zakładają temat i go nie kończą. Ale ja skończę ten pokój. Tylko proszę was o rady i opinie. Czy dobrze czy źle i jak coś naprawić.

Edytowane przez Tyler

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności