Napisano 31 Sierpień 201014 l Witam. Przyjaciel poprosił mnie o wymodelowanie jego projektu. Zaprojektował on pokój dla swojej dziewczyny i jej siostry. Mają mieć identyczne strony. Projekt już oddany i stolarz robi meble. Render miał być podglądowy więc wystarczył w Clay'u. Ja jednak chciałbym z tego zrobić pełną wizualizację pokoju. W związku z tym proszę was o pomoc. Piszcie o zrobiłem źle, czego brakuje i w ogóle co o tym myślicie. Uploaded with ImageShack.us Krzesła ściągnięte z internetu. Już je skasowałem. Edytowane 31 Sierpień 201014 l przez Tyler
Napisano 31 Sierpień 201014 l Czołem, to się nazywa niezachwiana harmonia :) Na twoim miejscu najpierw bym wymodelował wszystko co potrzebne, potem materiały a potem światło testy :) salut.
Napisano 31 Sierpień 201014 l Haha używałem ostatnio do wizki tej samej tekstury na podłogę co Ty. Cgtextures, nie tak? :D Indian, ja zazwyczaj wizkę najpierw oświetlam, a potem dopiero wrzucam materiały.
Napisano 31 Sierpień 201014 l Ja jeszcze dodam, że ciasno przy tym biurku w dwie osoby. I szkoda, że krzesła nie Twoje, bo ładnie pasują...
Napisano 31 Sierpień 201014 l Nie da sie robic w tym pokoju nic wiecej poza spaniem. Przy biurku nie usiadziesz. Szaf nie otworzysz chyba, ze wyjedziesz z fotelemi poza pokoj a gdzie dopiero czlowiek tam mialby sie jeszcze zmiescic nie mowiac o dwojce osob. Wspolczuje. Za ciasno. Ale jesli nie ma innego wyjscia.....
Napisano 31 Sierpień 201014 l Autor Kobiety małe są więc się zmieszczą xd. Okna niestety przemieścić nie mogę. A krzesła to wymodeluję swoje. Te jakieś takie nie proporcjonalne są. Tu za szerokie, tu za wąskie. Kosze (czegoś mi przy nich brakuje ale nie wiem czego.): Uploaded with ImageShack.us Edit: gonzo71 takie ustawienie mebli i w ogóle takie meble są dużo wygodniejsze niż aktualne.
Napisano 1 Wrzesień 201014 l Co Ci w tym koszu nie pasuje ? Dobry jest :) Tylko tam przy oknie jest strasznie mało miejsca. Żeby coś powyjmować z szuflady, szafy będzie trzeba odsuwać fotele.
Napisano 1 Wrzesień 201014 l No kiepski projektant z tego Twojego przyjaciela. Kosz na śmieci całkiem przyjemny ;)
Napisano 1 Wrzesień 201014 l ...Kosze (czegoś mi przy nich brakuje ale nie wiem czego.)... śmieci brakuje :P
Napisano 2 Wrzesień 201014 l Kosz wygląda jak wycięty obrabiarką cnc ;-) Jeżeli ma to być taka plecionka, to pozaokrąglaj troszkę krawędzie. Chociaż to nie ma większego znaczenia bo tego detalu nie będzie widać, chyba że zrobisz jakieś zbliżenie na ten kosz w renderze. Z podłogą jest coś nie tak. Bump za duży i wygląda jakby był wzięty z innej tekstury. Sprawdź tilingi bo wg mnie coś się proporcje rozchodzą.
Napisano 3 Wrzesień 201014 l Autor Szkoła... Nie! ;(. Od pierwszego dnia nauka. Mało czasu na komputer i modelowanie. Udało mi się zrobić tylko to : Uploaded with ImageShack.us Kubek! Materiał z odbiciami użyty w celu wyłapania nierówności. Nie jest to ostateczny materiał przedmiotu. Jutro postaram się pokazać początki krzesła obrotowego.
Napisano 4 Wrzesień 201014 l Autor hm ... tzn?. Edit: Kiepsko idzie. To będzie dłuuuga noc. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 4 Wrzesień 201014 l przez Tyler
Napisano 21 Wrzesień 201014 l Autor Dłuuuga nieobecność spowodowana lenistwem. Ale wracam do roboty. Pierwsze w życiu teksturowanie. Co sądzicie? (Kolor i rodzaj drewna ma być taki jaki jest na renderze.) Uploaded with ImageShack.us Edycja: Poprawiłem lub zepsułem tekstury. Oceńcie. Rozumiem że nie lubicie osób ze słomianym zapałem które zakładają temat i go nie kończą. Ale ja skończę ten pokój. Tylko proszę was o rady i opinie. Czy dobrze czy źle i jak coś naprawić. Edytowane 22 Wrzesień 201014 l przez Tyler
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto