Napisano 31 Sierpień 201014 l Tło za oknem psuje efekt....a firanka w "kratkę" chyba powinna być troszkę delikatniejsza...
Napisano 31 Sierpień 201014 l Design mi się nie bardzo podoba.. Ten czerwony trochę tak jakby na siłę. Oświetlenie i render są ok ale nic specjalnego. I zasłony są związane w złym miejscu.
Napisano 31 Sierpień 201014 l Jak dla mnie zbyt czerwone ściany. Daj bardziej trochę ciemne. Zasłony dla mnie wyglądają plastikowo. I ten dywan ma jakieś grube włosie.
Napisano 31 Sierpień 201014 l kreskówka :) firanki smiesznie wyszly no i widok za oknem. ale mysle ze jak to zmienisz bedzie dosc fajnie :)
Napisano 1 Wrzesień 201014 l Autor te tlo mi bez kitu nie wyszło... ale mam taki problem bardzo często gdy oświetlam systemem daylight albo jasne tło albo ciemne pomieszczenie jak to zrobic poprawinie?
Napisano 2 Wrzesień 201014 l Zasłony z gumy, firanki z sieci rybackich, wzorek na części siedzisk dobry ale czemu nie na wszystkich.
Napisano 5 Wrzesień 201014 l Autor Kolejny render tym razem zrobiony w vray'u jest to pierwsze projekt który zrobilem na tym silniku, nie umiem sie posługiwać nim jeszcze... ale ogolnie wydaje mi sie bardziej realistyczny niz ten pierwszy z mental ray'a edit@ w odbiciu na szkle ławy jest biały kwadrat tam powinno byc odbicie nieba w jaki sposób to zrobić? w maxie czy poprawic w photoshopie? kolory sa inne ponieważ gdy wstawialem jedna sciane czerwona czerwien bardzo mocno przenikała na inne sciany i sufit w jaki sposób moge to kontrolowac? Generate GI i Receive GI ? czy czyms innym? i jeszcze jedno pytanko czytalem o antialiasingu w vray'u ze dardzo dobrze spisuje sie Adaptive QMC tylko w moim vray'u znalazlem tylko Adaptive DMC czy to jest to samo tylko pod inna nazwą czy nie? Edytowane 5 Wrzesień 201014 l przez Modzal
Napisano 5 Wrzesień 201014 l http://www.google.pl/search?hl=pl&safe=off&q=override+material+tutorial+vray&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vray_overridemtl.htm
Napisano 5 Wrzesień 201014 l Autor o dokładnie o to chodziło jutro się zajmę lekturą i podzielę się wynikami dzięki wielkie mkeruj :)
Napisano 9 Wrzesień 201014 l Autor po zabawie w vray wyszło mi coś takiego niestety nie jest to tak zrobione jak bym chciał, nie czuje tej realności obrazu a np na stole jest szyba w której powinno się odbijać niebo ale w oknach wstawione jest światło zaznaczyłem opcje invisible ale w odbiciu nadal jest ono widoczne. Ogólnie co o tym sądzicie, przydały by mi się opinie nad czym warto popracować co mam w miarę dobrze zrobione itp. było by to bardzo pomocne. :) Edytowane 9 Wrzesień 201014 l przez Modzal
Napisano 9 Wrzesień 201014 l po zabawie w vray wyszło mi coś takiego ...na stole jest szyba w której powinno się odbijać niebo ale w oknach wstawione jest światło zaznaczyłem opcje invisible ale w odbiciu nadal jest ono widoczne... A w parametrach światła wyłączyłeś również "Affect Reflecions i "Affect Scectular" ? jeśli nie to wyłącz, a światło będzie tylko świecić. Gama za wysoka... nie widać czarnych plam... lub masz za mały kontrast obrazka. W color mapingu (F10>Vray>Color Mapping) włącz przynajmniej "Exponential". Pobaw się również ustawieniami "dark multipler" i "Bright multipler". Pozdrawiam.
Napisano 9 Wrzesień 201014 l Autor w sumie powinienem dac obraz który wyszedl mi z maxa a nie po poprawkach w photoshopie tu daje oryginalny rendering Edytowane 9 Wrzesień 201014 l przez Modzal
Napisano 9 Wrzesień 201014 l Ja bym dążył mniej więcej do takiego efektu. Pozdrawiam. PS. Jak byś chciał się dowiedzieć jak to obrobiłem, to daj znać... wyśle ci PSD. Edytowane 9 Wrzesień 201014 l przez Mortom
Napisano 9 Wrzesień 201014 l za ciemno jest w pomieszczeniu zwiększ światło w oknie... material kanapy nie wygada fajnie
Napisano 9 Wrzesień 201014 l Autor Jak byś chciał się dowiedzieć jak to obrobiłem, to daj znać... wyśle ci PSD. jasne ;) każda pomoc sie przyda ;)
Napisano 9 Wrzesień 201014 l Dobrze widzę rendertime 28h? Sporo... Zrób parę tutoriali na interiory, cienie się pokażą i czasy zrobią się krótsze :)
Napisano 9 Wrzesień 201014 l Autor renden 28h bo w kilku materiałach subdivs byl dosyć wysoki i nie umiem jeszcze dobrze ustawiać ustawień a i mój PC to nie młodzieniec ^^ kolejny render ten chyba najlepszy(ale testowy w słabej jakości) ale ciągle pozostaje na stoliku brak odbicie wczesniej bylo białe teraz jest czarne ale to detal jakoś pozniej poprawie zrezygnowałem z tamtych kolorów nic do nich nie pasowało ;p Edytowane 9 Wrzesień 201014 l przez Modzal
Napisano 10 Wrzesień 201014 l Wcześniejszy kadr był lepszy. Teraz ciasno się zrobiło, przez co odnoszę wrażenie ze pogubiłes się z proporcjami. Przerabiałes ten tutorial: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7900/making-interior-scene
Napisano 11 Wrzesień 201014 l Autor kolejny render tym razem o wiele szybszy bo nie całe 8 godzin zapomniałem tylko o firance przy renderingu i niechcący ją ukryłem ;p ale będę dodawał jeszcze trochę książek i może jakąś roślinę, postaram się tez zrobić wersje nocną co za tym idzie jakieś lampy :) można było by jeszcze trochę tu popoprawiać ale scena całkiem całkiem mi sie podoba ;) popracuje jeszcze nad dywanem bo wygląda troche jak karny jeżyk albo jakaś skała ;p czekam na wasze opinie ;) Edytowane 12 Wrzesień 201014 l przez Modzal
Napisano 12 Wrzesień 201014 l Ściany mają materiał override? bo sufit jakoś tak szaro nienaturalnie wyszedł. Spróbuj w Globall illumination zmniejszyć saturacje a override materiału na GI wyłącz... powinno to trochę urealnić GI. Pozdr Edytowane 12 Wrzesień 201014 l przez Mortom
Napisano 12 Wrzesień 201014 l Autor poprawiłem sufit i dodałem firankę, dywanik usunąłem gdyż mam za słabego pieca zęby dobrze go wyrenderować to chyba będzie ostatni rendering swoją wiedzę i wasze podpowiedzi będę stosował w kolejnych wizkach wielkie dzięki dla lukasjogabonita, Mortoma, mkeruja i wszystkich innych :)
Napisano 12 Wrzesień 201014 l Tak, dywanik wywal do kosza :) Teraz ładniej, a i w pomieszczeniu czyściej się zrobiło. Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto