lee666 Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 moja pierwsza stycznośc z garfika 3d wiec sie nie śmiać ;) ...postać robiona w zbrushu ..mam pełny obraz postaci w głowie ale pomyślałem że lepiej będzie jak wrzucę go na jakies forum bo początkujący jestem
Cyanide Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 Siemasz witam na forum. Pierwsza styczność mówisz? Chciałbym mieć takie pierwsze zetknięcie z ZB, uwierz mi. Jak na pierwszy raz to bardzo ładnie. Pewnie usłyszysz wiele osób, które będą Ci mówiły żebyś zaczął od czegoś mniej skomplikowanego, od głów itp. i ja się z nimi zgadzam. Ciężko jest zaczynać od tego typu prac z ranami i innymi udziwnieniami typu jakieś mutacje czy coś tam. Nie wiem czy korzystałeś z jakichś refek, jak nie to zacznij, a jak tak to bardzo dobrze. Pewnie ciężko Ci będzie z ćwiczeniem tych główek ze zdjęć i innych bo to nudne i ja mam problem z tym samym, a też dopiero się uczę, a raczej jestem na początku tej nauki. Co do tego sculptu to jest krzywy strasznie, proporcje eee tam, anatomię robiłeś z jakichś zdjęć czy z głowy? Jak z głowy to fajnie, bo czasami nawet ok jest. Na początek fajnie keep training. Pozdrawiam Kuba.
lee666 Napisano 13 Wrzesień 2010 Autor Napisano 13 Wrzesień 2010 taki dobry start bo kupiłem sobie 13godzin lekcji w zbrushu na alegro ..co do materiałów referencyjnych to anatomia z głowy( studiuje masaż to wiem gdzie co jest;) ) a co do samej postaci to mam dużo szkiców z nią np. http://www.digart.pl/zoom/4928043/DanZin_abgrejt_;%29.html i http://www.digart.pl/zoom/4235434/DanZin_oreze_mordu_.html i jeszcze http://www.digart.pl/zoom/4741188/DanZin_pomoc_duszy.html i jeszcze pare na digarcie ;)
lee666 Napisano 3 Październik 2010 Autor Napisano 3 Październik 2010 wizualizacja tego do czego będę dążył ... na zazie jeszcze rzeźbie ale chciałem juz go zobaczyć w kolorze
olaf Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 koncepcyjnie się nie klei. nie lepiej pomyslec nad jakims bardziej kreatywnym połączeniem tych dwóch charakterów?
OMAM Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 (edytowane) Ja tylko zwrócę uwagę na proporcje anatomii postaci Kanon- głowa stanowi 1/9 całości postaci (heros) Edytowane 4 Październik 2010 przez OMAM
Tazio Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 stanowczo za szybko zacząłeś nakładać detal bez poukładania anatomii. obojętnie ile super detalu nie nałożysz to będzie widać njapierw złą anatomię. Oczywiście super początki, ale sądze że powinieneś zjechać kilka leveli w dół i ułożyć na swoje miejsce wszystko. Mam ten sam problem, za szybko wchodzę w detal.
lee666 Napisano 4 Październik 2010 Autor Napisano 4 Październik 2010 ludzie ludzie ;) ..po pierwsze to postac ma dłuższe nogi ponieważ miała efektowniej wygladać przy udeżeniach z buta... a poza tym zalezało mi bardziej na postaci fantastycznej niż realistycznej ..na rysunku brakuję miesnia piszczelowego przedniego;) w sumie jak robiłem tą anatomie z głowy i sie teraz przyjże rysunkowi to i tak nieźle to wyszło ...dorabiam detale jak znudze sie poprawianiem anatomi na low poli ..więc nie myślcie że ciągle pne z detalem do przodu bo wyglada to raczej jak bieganie ze sklepu do domu na zmiane ;) ...ale dzięki za napomnienie ..musze sie uspokoic bo to moja pierwsza grafika
Camel Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 do avatara też nie było za bardzo tych proporcji a co? :p
OMAM Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 a nie 1/8 ? Kanon 1/9 według Lizypa z sykionu. bodajże bohaterzy komiksowi posiadają symetrie według kanonu 1/9. oczywiście mogę się mylić. Przepraszam za offtopa
olaf Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 a nawet nie wiedziałem. dzieki za podszkolenie.
kotisded Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Hmmm... Rozumiem, że przy pierwszym projekcie jest dużo entuzjazmu i dużo pracy i cieszenia się z rezultatów. Natomiast przez to i czas jaki spędziłeś przy modelu straciłeś obiektywizm. Spróbuj odłożyć ta pracę na tydzień i dopiero do niej wrócić, albo weź ją do fotoslepu i zrób flip vertical, wszystko ci się rozjaśni. Porób twarze z referencji- wiem, że pewnie wiele razy to słyszałeś, ale przy twarzach dobrze oko się wyrabia, bdw. jak na pierwszy model jest on naprawdę bardzo dobry. Najlepsze rezultaty wychodzą ze speed modelingu. ok 4-5 h na twarz- następna i następna do oporu, najlepiej dodatkowo z jotpegiem anatomii twarzy gdzieś w tle, bo to rozjaśnia dużo niedomówień. Dobre rezultaty rzadko przychodzą szybko, ale nie w dzień Rzym zbudowano, nie ?:) Rzucaj rezultatami na forum, a zobaczysz co masz jeszcze do poprawy. Pisz na forum albo na prv jak będziesz miał pytania. Powodzenia.
lee666 Napisano 6 Październik 2010 Autor Napisano 6 Październik 2010 diabłoanioł czyli nie lucyfer a raczej personalizacja ludzkiego sumienia ... .. z resztą to nie miejsce na opowiadanie fabuły ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się