Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

3D Coat 3.5 jest już oficjalnie wydany i dostępny do pobrania. Jest to bezpłatna aktualizacja dla wszystkich 3D-Coat V3

 

What's new in 3D-Coat version 3.5:

 

#Industry New! Auto-retopology with user-defined guides for accurate edge loops. It looks like wizard with several stages to draw guides, paint dense areas (video)

#Multiresolution for voxels has been done! You will be able to degrade object, modify low-poly mesh and combine together low and high frequency details (video)

#Support of multiple UV sets management in UV room. You may change UV set of any face, add UV-set, remove unused UV-set. New UV stuff will work in both – per-pixel and microvertex mode

#New option in export settings - Perfom coarsing. It is inverse to subdivision

#Improved Ptex export/import. Support of export/import Ptex vector displacement

#Bugfixes and stability improvements

#... and many many more

 

Pełna lista zmian tutaj: http://3d-coat.com/3d-coat-35/

Trial: http://3d-coat.com/download/

 

3D Coat dostępny jest na windows, mac i linux.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To auto-retopo robi wrażenie na filmiku.Ściągnąłem triala i spróbuje jak to działa w rzeczywistości:)

Napisano

mafida - podziel sie spostrzezeniami. Wyglada na to ze moze to byc bardzo przydatne jako pierwsza faza do zbudowania siatkiktora recznie mozna potem dopiescic. Nie sprawdzalem nigdy jak to dziala w praktyce.

Napisano

próbowałem Coata odpalić na linuxie, ale on ma jakieś problemy z pamięcią wirtualną... i sobie odpuściłem :/

Gość daje tutorial, jak zmienić to wpisując magiczne słowa w terminalu... a w tym to ja zawsze byłem cholernie dobry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności