Napisano 16 Wrzesień 201014 l 3D Coat 3.5 jest już oficjalnie wydany i dostępny do pobrania. Jest to bezpłatna aktualizacja dla wszystkich 3D-Coat V3 What's new in 3D-Coat version 3.5: #Industry New! Auto-retopology with user-defined guides for accurate edge loops. It looks like wizard with several stages to draw guides, paint dense areas (video) #Multiresolution for voxels has been done! You will be able to degrade object, modify low-poly mesh and combine together low and high frequency details (video) #Support of multiple UV sets management in UV room. You may change UV set of any face, add UV-set, remove unused UV-set. New UV stuff will work in both – per-pixel and microvertex mode #New option in export settings - Perfom coarsing. It is inverse to subdivision #Improved Ptex export/import. Support of export/import Ptex vector displacement #Bugfixes and stability improvements #... and many many more Pełna lista zmian tutaj: http://3d-coat.com/3d-coat-35/ Trial: http://3d-coat.com/download/ 3D Coat dostępny jest na windows, mac i linux.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l To auto-retopo robi wrażenie na filmiku.Ściągnąłem triala i spróbuje jak to działa w rzeczywistości:)
Napisano 16 Wrzesień 201014 l mafida - podziel sie spostrzezeniami. Wyglada na to ze moze to byc bardzo przydatne jako pierwsza faza do zbudowania siatkiktora recznie mozna potem dopiescic. Nie sprawdzalem nigdy jak to dziala w praktyce.
Napisano 17 Wrzesień 201014 l próbowałem Coata odpalić na linuxie, ale on ma jakieś problemy z pamięcią wirtualną... i sobie odpuściłem :/ Gość daje tutorial, jak zmienić to wpisując magiczne słowa w terminalu... a w tym to ja zawsze byłem cholernie dobry.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto