Napisano 14 Październik 201014 l Witam, wiec postanowiłem rówiesz właczyc się do bitwy. Oczywiscie ostre krawędzie są na razie bo chcę zrobić napierw bryłę i po convercie bawić się w jakieś małe chamfery, rowki, wytłoczenia itp. No oczywiście niektóre np światło już zrbiłem, bo siata nie była tam zbyt skomplikowana ale jakies drobiniejsze elementy zostawię na koniec. Jakby co to nie będę aż tak szybko działał jak Brazniew, bo mam jeszcze kilka projektow pozaczynanych i narazie wszystkie na raz robie :D Edytowane 14 Październik 201014 l przez Stachu
Napisano 14 Październik 201014 l Jest i wyczekiwane Ferrari. Kocham samochody tej marki i naprawdę będę kibicował, bo widać od razu, że lipy nie ma :)
Napisano 14 Październik 201014 l Jak każde Ferrari - ten model też jest piękny, szczególnie tył. Kiedyś również wymodelowałem to cudo ale to było dawno temu i nieprawda więc nie mam wątpliwości, że twoje będzie o niebo lepsze, powodzenia:)
Napisano 14 Październik 201014 l Też miałem w luźnych planach ten właśnie model, ale po zastanowieniu zdecydowałem że zrobię kiedyś F-360 Modenę, czyli jego bezpośredniego następcę bo ten jest trochę bliższy współczesności. Jakbym miał przystąpić do tej bitwy to wybrałbym ten model co ty, ewentualnie Hondę NSX albo Jaguara XJ 220 ale w pierwszej kolejności jednak Ferrari. Co za piękne auto, tylko wydobądź z niego to piękno.
Napisano 14 Październik 201014 l Ta siatka już po konvercie jest? Usuń sobie trójkąt na dole kierunkowskazu.
Napisano 14 Październik 201014 l Autor nie nie, jeszcze przed. wiem z tymi chamferami z przodu i ze swiatełkie msie rozpędziłem, ale jak robiłem ts x3 to nie miało wpływu na model wiec raczej moge konwertowac i dalej na tym robic dziekuje za miłe słowa, zawsze to większa mobilizacja do pracy :)
Napisano 17 Październik 201014 l Autor powoli do przodu: z przodu zrezygnowalem ze światełka, bo siata jednak była tam za gęsta jeszcze, zrobię je po konwersji. przy przednim nadkolu mi sie tak mocno zagęściło że prawie chamfery sie zrobiły, ale na razie nie znalazłem lepszego wyjścia, również po konwersji sie jakos zoptymalizuje
Napisano 17 Październik 201014 l Hej jak dla mnie prezentuje się bardzo dobrze, nie widzę problemu w kontynuacji :) Edytowane 17 Październik 201014 l przez Smoku
Napisano 17 Październik 201014 l Ładnie, ale robiłem to auto tylko z dachem, więc na razie mam dwie uwagi ;) - te cośe wystające na dole ze zderzaka zdecydowanie nie takie, przede wszystkim nie ma tam takich ostrych chamferów. -wydaje mi się że wlot w zderzaku powinien być szerszy, ale tego nie jestem pewny bo nie ma widoku z przodu
Napisano 18 Październik 201014 l Autor nie nie te cosie mają tylko smootching group. chce go zrobić tym modnym od niedawna sposobem żeby najpierw wymodelować ogólny zarys bryły scollapsować z turbosmoothem i dopiero pozniej brac sie za chamfery i szczegóły. a co to znaczy szerszy wlot? że ma być głębszy czy jak? bo robiłem wedug blueprintów i raczej jest na swoim miejscu, tylko głębokość robiona na oko
Napisano 18 Październik 201014 l Ale to cosie w zderzaku lepiej zrobić na pierwszym poziomie, będą ładnie wygładzone. Co do wlotu to pokaż screena z fronta to lepiej będzie ocenić.
Napisano 29 Październik 201014 l Autor fele zrobiłem z wersji challenge bo oryginalne wygladaja jak jakiś plastikowy odlew dach złożony to narazie taki prosty zarys, w przygotowaniu jets jeszcze dach rozłożony
Napisano 1 Listopad 201014 l Autor dziekuje za komenty, update -> Edytowane 1 Listopad 201014 l przez Stachu
Napisano 14 Listopad 201014 l Ładniusi ten model, jak z jakiejś okładki z gry wyścigowej. Napisz do Segi może kupią od Ciebie rendering na okładkę do kolejnej reanimacji Outruna
Napisano 20 Listopad 201014 l Autor siema, odsyłam tu-> http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=981476#post981476 :) ps. mam nadzieję że może kogoś zmotywowałem, bierzcie sie ludzie do roboty! :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto