Napisano 27 Październik 201014 l Ukazała się nowa wersja programu do "UV wrappingu" Unfold3D 7. Na stronie producenta można pobrać wersję demo, której ograniczeniem jest brak możliwości zapisu. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1448
Napisano 28 Październik 201014 l Nie wiem jak bardzo slabe trzeba miec narzedzia natywne do uv, lub nie miec jakisch innych zamiennikow typu textool(max), aby wydac tyle kasy na cos co w sumie oprocz kilku bajerow nie daje nic nowego. przynajmniej w moim odczuziu. Poza tym bardzo mnie interesuje, a na zadnym przykladzie z prezentacji nie widzialem rozlozenia siatki importowanej z cadow, czyli bez zadnych loopo wspomagaczy: ]... hehe pewnie wystarczyloby podbrac demo... \ pozdr
Napisano 28 Październik 201014 l Mati a co uvlayout ma takiego czym zjada nowego unfolda na śniadanie.
Napisano 28 Październik 201014 l KoMic- A widziałeś UV editor w Maya? Rozwiązania po stokroć bardziej prymitywne niż w blenderze z 1999 roku. ;)
Napisano 28 Październik 201014 l Blender, roadkill, zbrushowy uvmaster, maxowe textoolsy, xrayunwrap... ..a oni to chcą sprzedawać za 300 jurków:D Litości!:D
Napisano 28 Październik 201014 l Wbrew pozorom takie porypane specjalistyczne narzędzia mają swoje miejsce w dużych firmach, gdzie można zaoszczędzić dzięki temu na licencjach na stanowisko dużych pakietów.
Napisano 28 Październik 201014 l Są tony różnych małych tooli do UV, ale nic się nie równa z Unfoldem3d IMO. W warunkach produkcyjnych jest u mnie jak na razie niezastąpiony. (I wart jest swojej ceny)
Napisano 28 Październik 201014 l Roadkill jest bardzo fajny i darmowy...tylko nawigacja w nim jest zryta i u mnie na win 7 znika górna belka z wszystkimi guzikami przez co muszę znać wszystkie hoty ;p ale do wstępnego rozłożenia uvałek daje radę. Potem w maxie małe poprawy i wszystko cacy. Dlatego też licencja dla jednej osoby nie ma tutaj sensu. Za drogo!
Napisano 28 Październik 201014 l uvlayout też tyle kosztuje A to sory, nie używam akurat... Ale nadal pozostanę sceptyczny co do ceny:)
Napisano 28 Październik 201014 l Roadkill jest niezły.. ale spróbujcie w nim zamapować jakiś naprawdę cieżki model. Powodzenia :) Co do twojego wpisu M@ti to też jestem ciekaw różnic, bo używam UVLayout, a Unfolda praktycznie w ogóle nie znam. Ale ciekaw jestem czym zjada na śniadanie :]
Napisano 29 Październik 201014 l Pfff... i to ma mnie przekonać? :] Znam UVLayout i sobie chwalę, ale z filmików wnioskuję, że Unfold3D 7 też świetnie sobie radzi. Nie wiem co takiego ma UVLayout, że zjada. Dlatego zapytałem. Jeśli już porównujesz oba softy i mówisz, że jeden ma radykalną przewagę nad drugim to wyjaśnij dlaczego, bo szczerze jestem ciekaw. Tak jak napisałem, nie znam Unfolda i nie wiem gdzie ma braki. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto