Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Oto mój nowy render. Są to niby postacie do animacji, ale z faktu, że jedna postać renderuje się po 2,5h i co chwilę program woła o więcej ramu, to ów animacja będzie musiała poczekać. Postacie różnią się tylko niektórymi kolorami i twarzami, ale taki był w sumie zamysł.Wszystkie modele miały robioną bazę w c4d, a sculpting w zb. Do tekstur photoshop i zbrush(zapplink). Shadery, światło i rendering c4d i compositing w photoshopie.

 

soft: Cinema 4d(AR), Zbrush, Photoshop, After Effects

 

Pozdrawiam.

 

 

fullresfinalcomposition.jpg

Edytowane przez Quentin
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Bez tej aberracji byłoby też dobrze a może i lepiej, ale teraz panuje na to jakaś moda czy mi się zdaje?

Ujęcie jest fajne, mgiełka dodaj klimatu a całość wygląda trochę zagadkowo. Zastanawiam się na co lampi się ten gość, może zobaczył jakąś szlachciankę i mu z wrażenia kosa z łapy wypadła albo dostrzegł nieprzyjaciela wdzierającego się do miasta i teraz nie wie co począć. A może najzwyczajniej w świecie go po prostu przycisnęło. Nie wiadomo :)

Napisano

Jak na nieruchomy obrazek to ta poza w której został złapany "strażnik" jest bardzo nie ładna. Moim zdaniem powinna być bardziej dynamiczna albo statyczna ( kontrapost ) , tu jest taka se... Całość jest bardzo fajna, tylko źle zakomponowane. Jakbyś to poprawił moim zdaniem będzie dużo lepiej :-) Pozdro!

Napisano

Środek wysokości człowieka to na ogół gdzieś odrobinę poniżej pępka. Ten ma w tym miejscu jądra. W wyniku tego kręgosłup i ręce są za krótkie.

Napisano (edytowane)
Środek wysokości człowieka to na ogół gdzieś odrobinę poniżej pępka. Ten ma w tym miejscu jądra. W wyniku tego kręgosłup i ręce są za krótkie.

 

 

Używałem proporcji Da Vinciego, które są chyba poprawniejsze niż twoje obserwacje "na oko".. ;]

http://forum.i3d.net/attachments/huiskamer-dutch/12230d1200849142-wie-herken-jij-pillar8-thought-art-vitruvian-man-leonardo-da-vinci.jpg

 

Odmierz sobie czymkolwiek, i zobaczysz, że połowa wcale nie jest "odrobinę poniżej pępka"... :)

 

Jak na nieruchomy obrazek to ta poza w której został złapany "strażnik" jest bardzo nie ładna. Moim zdaniem powinna być bardziej dynamiczna albo statyczna ( kontrapost ) , tu jest taka se... Całość jest bardzo fajna, tylko źle zakomponowane. Jakbyś to poprawił moim zdaniem będzie dużo lepiej :-) Pozdro!

 

 

Pozę już trochę pozmieniałem, ale czy będę robił od nowa rendering, compositing i całą postprodukcję.... Zobaczę.

Edytowane przez Quentin
Napisano

ale napiersnik, pojechales po bandzie.. on wogole jest wstanie machac rekami inaczej niz gora dol? ;). wez wyszukaj w sieci jak zbroja powinna wygladac, bo go nie wyanimujesz bez przenikania sie ramion z pancerzem...

 

zeby jescze gora dol... laczenie blachy na ramionach tez jest zle.

Napisano
ale napiersnik, pojechales po bandzie.. on wogole jest wstanie machac rekami inaczej niz gora dol? ;). wez wyszukaj w sieci jak zbroja powinna wygladac, bo go nie wyanimujesz bez przenikania sie ramion z pancerzem...

 

zeby jescze gora dol... laczenie blachy na ramionach tez jest zle.

 

Animować już próbowałem, i nie było żadnych problemów z przenikaniem. :)

Napisano

ogolnie fajnie, ale niestety, nie ma co mierzyc na 1szy rzut oka widac ze kolesie sa nieforemni ....

 

glowa troszku za duza, rece za krotkie, krok za wysoko.....

Napisano

jezeli nie bylo problemow z przenikaniem, to albo pancerz jest ze skury miekkiej, albo zle zrobiles rig.

Nie wiem po co brniesz w zaparte ;) nie mowie tego na zlosc, tylko conieco o tym wiem i radze:) pomijajac fakt ze wyglada to poprostu groteskowo :D to mozliwosci "waleczne" w takiem stalowym napiersniku sa kompletnie zadne.

Napisano

Kurde quentin ty masz talent normalnie. Podciągnij anatomię:) brakuje dopracowania konkretnych elementów ale idzie nieźle. Imo na finisha za wcześnie ale ciągnik to dalej.

Napisano
Kurde quentin ty masz talent normalnie. Podciągnij anatomię:) brakuje dopracowania konkretnych elementów ale idzie nieźle. Imo na finisha za wcześnie ale ciągnik to dalej.

 

Dzięki, a można wiedzieć jakie konkretnie elementy są nie tak? Oprócz tej za dużej zbroi i nieproporcjonalności? Żebym wiedział co jest nie tak, bo ja się już tak z tym opatrzyłem, że nie widzę.. :D

Napisano

zrób sobie lustrzane odbicie obrazka w photoshopie i popatrz na niego jeszcze raz - to pozwala złapać "drugie spojżenie" na swoją pracę - i wyłapać dużo błędów.

 

No i najważniejsze - referencje! jest pełno referencji zbroi itp. Przemysł płatnerski pracował nad tym przez kilka ładnych setek lat.

 

Jest potencjał. Jest jakiś pomysł na pracę jako całość, i to się broni. Ale brakuje pomysłu na poszczególne elementy (tzn. to co pisze Morphe).

Napisano (edytowane)

Zgadzam się, nie przemyślałem dokładnie zbroi itp, przy następnym modelu spróbuję zwrócić na to większą uwagę. Ale szczerze mówiąc, to to jest moja dopiero 2. "poważniejsza" postać, więc na razie skupiam się bardziej technice i staram się sobie jakoś poukładać workflow, ponieważ zb i ps'a dopiero od niedawna używam do sculptingu i teksturowania. Wcześniej tylko czyste c4d i body paint. I dlatego bardziej liczyłem na jakieś opinie z technicznej strony(w sensie nt wykonania). Pozdrawiam :)

Edytowane przez Quentin



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności