Skocz do zawartości

Scena 3d : starsze biurko


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Przedstawiam moją najnowszą pracę, zrobiłem ją głównie po to by doskonalić się w tworzeniu tekstur i materiałów. Wszystkie obiekty w tej pracy są mojego autorstwa, tekstury w grubej większości też (kilka pobrałem z cgtextures.com). Wszelkie komentarze i krytyka jak zwykle mile widziane. Pozdrawiam!

 

Soft: 3ds max, vray, corel PP, photoshop

 

redy04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

same tekstury całkiem nieźle. szczególnie drewno na półkach i książki. metale już nie tak bardzo. brakuje mi faktury, lekkiego zniszczenia, patyny, może rdzy. te metalowe kątowniki (?) przy półkach z biegiem czasu ciemnieją a ich brzegi pozostają wytarte i jaśniejsze.

 

radio definitywnie nie pasuje do tego obrazka. miałem podobne... nie wyglądało tak gładko jak to ;)

 

shadery i światło to niestety dużą bolączka tego obrazka. płasko i nieciekawie. szkoda, że nie powalczyłeś z renderem z biurkową lapmką i włączonym podświetlonym radiem. szkoda, że nie dodałeś jakiegoś kontrowego światła.

 

shadery metalu definitywnie najsłabsze: za mocno błyszczące i za bardzo wypalone bliki. warto doliczać coś takiego na osobnym pasie i kontrolować to w postprodukcji :)

 

anyway jako praca poprawiająca skill teksturowania jest ok.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super scenka i tekstury. Jakbyś jeszcze troszkę posiedział nad renderem i shaderami, to było by dużo lepiej. I jeszcze taka porada, filtr sharpen używaj tylko wtedy, kiedy masz przyzwoite AA, bo tak to się robią ząbki, np. antena itd. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się zorientowałem dzięki tweetiemu że mi tekstura z radyjka gdzieś wcięła. Niby niewiele ale lepiej to wygląda. Co do oświetlenia to nie chciałem kombinować specjalnie bo się na oświetleniu jeszcze średnio znam i uważam że tak wygląda całkiem realistycznie. Dzięki za komentarze!

 

redy05.jpg

Edytowane przez koovert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne to :) do tego co tweety napisał, ogólnie o shaderach. to ja bym powalczył z drewnem. chodzi o wydobycie nierówności. może to wina światła, ale jest strasznie płasko. no i radio to czarna plama teraz. za to książki wyglądają w większości świetnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio faktycznie jest za ciemne ale Stachu chyba trochę kontrast masz przesadzony na monitorze, bo u mnie zauważalna jest krateczka na głośniku i kilka innych kształtów.

PS

Dziękuje wszystkim za komentarze uwagi i porady. Będę szkolił się dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności