koovert Napisano 3 Listopad 2010 Napisano 3 Listopad 2010 Cześć. Przedstawiam moją najnowszą pracę, zrobiłem ją głównie po to by doskonalić się w tworzeniu tekstur i materiałów. Wszystkie obiekty w tej pracy są mojego autorstwa, tekstury w grubej większości też (kilka pobrałem z cgtextures.com). Wszelkie komentarze i krytyka jak zwykle mile widziane. Pozdrawiam! Soft: 3ds max, vray, corel PP, photoshop
Gość Gosc Napisano 3 Listopad 2010 Napisano 3 Listopad 2010 fajne :D BTW mam wszystkie ksiazki z twoich polek :D he,he
tweety Napisano 3 Listopad 2010 Napisano 3 Listopad 2010 same tekstury całkiem nieźle. szczególnie drewno na półkach i książki. metale już nie tak bardzo. brakuje mi faktury, lekkiego zniszczenia, patyny, może rdzy. te metalowe kątowniki (?) przy półkach z biegiem czasu ciemnieją a ich brzegi pozostają wytarte i jaśniejsze. radio definitywnie nie pasuje do tego obrazka. miałem podobne... nie wyglądało tak gładko jak to ;) shadery i światło to niestety dużą bolączka tego obrazka. płasko i nieciekawie. szkoda, że nie powalczyłeś z renderem z biurkową lapmką i włączonym podświetlonym radiem. szkoda, że nie dodałeś jakiegoś kontrowego światła. shadery metalu definitywnie najsłabsze: za mocno błyszczące i za bardzo wypalone bliki. warto doliczać coś takiego na osobnym pasie i kontrolować to w postprodukcji :) anyway jako praca poprawiająca skill teksturowania jest ok. pozdrawiam
Quentin Napisano 3 Listopad 2010 Napisano 3 Listopad 2010 Super scenka i tekstury. Jakbyś jeszcze troszkę posiedział nad renderem i shaderami, to było by dużo lepiej. I jeszcze taka porada, filtr sharpen używaj tylko wtedy, kiedy masz przyzwoite AA, bo tak to się robią ząbki, np. antena itd. Pozdro
koovert Napisano 3 Listopad 2010 Autor Napisano 3 Listopad 2010 (edytowane) Właśnie się zorientowałem dzięki tweetiemu że mi tekstura z radyjka gdzieś wcięła. Niby niewiele ale lepiej to wygląda. Co do oświetlenia to nie chciałem kombinować specjalnie bo się na oświetleniu jeszcze średnio znam i uważam że tak wygląda całkiem realistycznie. Dzięki za komentarze! Edytowane 3 Listopad 2010 przez koovert
Quentin Napisano 3 Listopad 2010 Napisano 3 Listopad 2010 Niby nie duża różnica, a radyjko wygląda duużo lepiej. ;]
Predator Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 Mysle ze jak bedziesz sie nudzial to moglbys sprobowac powalczyc z tym o czym wspomnial tweety szczegolnie z lampka i podswietleniem radyjka mogloby wniesc jeszcze wiecej do klimatu, pozatym bardzo pozytywnie to wyglada. gratulacje.
chudy Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 fajne to :) do tego co tweety napisał, ogólnie o shaderach. to ja bym powalczył z drewnem. chodzi o wydobycie nierówności. może to wina światła, ale jest strasznie płasko. no i radio to czarna plama teraz. za to książki wyglądają w większości świetnie.
Stachu Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 fajnie to wyglada, co prawda raczej nie fotoreal ale tak oldschoolowo, przyjemnie i schludnie :) czepiłbym sie radia, wyglada jak wycięta czarna plama
koovert Napisano 7 Listopad 2010 Autor Napisano 7 Listopad 2010 Radio faktycznie jest za ciemne ale Stachu chyba trochę kontrast masz przesadzony na monitorze, bo u mnie zauważalna jest krateczka na głośniku i kilka innych kształtów. PS Dziękuje wszystkim za komentarze uwagi i porady. Będę szkolił się dalej
mookie Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Bardzo przyjemny obrazek; kompozycyjnie brakuje mi czegoś na środku biurka, jakiegoś urządzenia, narzędzi, ale same tekstury, światło, modele - bardzo przyzwoite.
makak Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Przyjemna praca z ładnym oświetlenie. Podoba się.
Rekomendowane odpowiedzi