Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. Przedstawiam moją najnowszą pracę, zrobiłem ją głównie po to by doskonalić się w tworzeniu tekstur i materiałów. Wszystkie obiekty w tej pracy są mojego autorstwa, tekstury w grubej większości też (kilka pobrałem z cgtextures.com). Wszelkie komentarze i krytyka jak zwykle mile widziane. Pozdrawiam!

 

Soft: 3ds max, vray, corel PP, photoshop

 

redy04.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajne :D

BTW mam wszystkie ksiazki z twoich polek :D he,he

Napisano

same tekstury całkiem nieźle. szczególnie drewno na półkach i książki. metale już nie tak bardzo. brakuje mi faktury, lekkiego zniszczenia, patyny, może rdzy. te metalowe kątowniki (?) przy półkach z biegiem czasu ciemnieją a ich brzegi pozostają wytarte i jaśniejsze.

 

radio definitywnie nie pasuje do tego obrazka. miałem podobne... nie wyglądało tak gładko jak to ;)

 

shadery i światło to niestety dużą bolączka tego obrazka. płasko i nieciekawie. szkoda, że nie powalczyłeś z renderem z biurkową lapmką i włączonym podświetlonym radiem. szkoda, że nie dodałeś jakiegoś kontrowego światła.

 

shadery metalu definitywnie najsłabsze: za mocno błyszczące i za bardzo wypalone bliki. warto doliczać coś takiego na osobnym pasie i kontrolować to w postprodukcji :)

 

anyway jako praca poprawiająca skill teksturowania jest ok.

 

pozdrawiam

Napisano

Super scenka i tekstury. Jakbyś jeszcze troszkę posiedział nad renderem i shaderami, to było by dużo lepiej. I jeszcze taka porada, filtr sharpen używaj tylko wtedy, kiedy masz przyzwoite AA, bo tak to się robią ząbki, np. antena itd. Pozdro

Napisano (edytowane)

Właśnie się zorientowałem dzięki tweetiemu że mi tekstura z radyjka gdzieś wcięła. Niby niewiele ale lepiej to wygląda. Co do oświetlenia to nie chciałem kombinować specjalnie bo się na oświetleniu jeszcze średnio znam i uważam że tak wygląda całkiem realistycznie. Dzięki za komentarze!

 

redy05.jpg

Edytowane przez koovert
Napisano

Mysle ze jak bedziesz sie nudzial to moglbys sprobowac powalczyc z tym o czym wspomnial tweety szczegolnie z lampka i podswietleniem radyjka mogloby wniesc jeszcze wiecej do klimatu, pozatym bardzo pozytywnie to wyglada. gratulacje.

Napisano

fajne to :) do tego co tweety napisał, ogólnie o shaderach. to ja bym powalczył z drewnem. chodzi o wydobycie nierówności. może to wina światła, ale jest strasznie płasko. no i radio to czarna plama teraz. za to książki wyglądają w większości świetnie.

Napisano

fajnie to wyglada, co prawda raczej nie fotoreal ale tak oldschoolowo, przyjemnie i schludnie :) czepiłbym sie radia, wyglada jak wycięta czarna plama

Napisano

Radio faktycznie jest za ciemne ale Stachu chyba trochę kontrast masz przesadzony na monitorze, bo u mnie zauważalna jest krateczka na głośniku i kilka innych kształtów.

PS

Dziękuje wszystkim za komentarze uwagi i porady. Będę szkolił się dalej

Napisano

Bardzo przyjemny obrazek; kompozycyjnie brakuje mi czegoś na środku biurka, jakiegoś urządzenia, narzędzi, ale same tekstury, światło, modele - bardzo przyzwoite.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności