Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć. Przedstawiam moją najnowszą pracę, zrobiłem ją głównie po to by doskonalić się w tworzeniu tekstur i materiałów. Wszystkie obiekty w tej pracy są mojego autorstwa, tekstury w grubej większości też (kilka pobrałem z cgtextures.com). Wszelkie komentarze i krytyka jak zwykle mile widziane. Pozdrawiam!

 

Soft: 3ds max, vray, corel PP, photoshop

 

redy04.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajne :D

BTW mam wszystkie ksiazki z twoich polek :D he,he

Napisano

same tekstury całkiem nieźle. szczególnie drewno na półkach i książki. metale już nie tak bardzo. brakuje mi faktury, lekkiego zniszczenia, patyny, może rdzy. te metalowe kątowniki (?) przy półkach z biegiem czasu ciemnieją a ich brzegi pozostają wytarte i jaśniejsze.

 

radio definitywnie nie pasuje do tego obrazka. miałem podobne... nie wyglądało tak gładko jak to ;)

 

shadery i światło to niestety dużą bolączka tego obrazka. płasko i nieciekawie. szkoda, że nie powalczyłeś z renderem z biurkową lapmką i włączonym podświetlonym radiem. szkoda, że nie dodałeś jakiegoś kontrowego światła.

 

shadery metalu definitywnie najsłabsze: za mocno błyszczące i za bardzo wypalone bliki. warto doliczać coś takiego na osobnym pasie i kontrolować to w postprodukcji :)

 

anyway jako praca poprawiająca skill teksturowania jest ok.

 

pozdrawiam

Napisano

Super scenka i tekstury. Jakbyś jeszcze troszkę posiedział nad renderem i shaderami, to było by dużo lepiej. I jeszcze taka porada, filtr sharpen używaj tylko wtedy, kiedy masz przyzwoite AA, bo tak to się robią ząbki, np. antena itd. Pozdro

Napisano
  • Autor

Właśnie się zorientowałem dzięki tweetiemu że mi tekstura z radyjka gdzieś wcięła. Niby niewiele ale lepiej to wygląda. Co do oświetlenia to nie chciałem kombinować specjalnie bo się na oświetleniu jeszcze średnio znam i uważam że tak wygląda całkiem realistycznie. Dzięki za komentarze!

 

redy05.jpg

Edytowane przez koovert

Napisano

Mysle ze jak bedziesz sie nudzial to moglbys sprobowac powalczyc z tym o czym wspomnial tweety szczegolnie z lampka i podswietleniem radyjka mogloby wniesc jeszcze wiecej do klimatu, pozatym bardzo pozytywnie to wyglada. gratulacje.

Napisano

fajne to :) do tego co tweety napisał, ogólnie o shaderach. to ja bym powalczył z drewnem. chodzi o wydobycie nierówności. może to wina światła, ale jest strasznie płasko. no i radio to czarna plama teraz. za to książki wyglądają w większości świetnie.

Napisano

fajnie to wyglada, co prawda raczej nie fotoreal ale tak oldschoolowo, przyjemnie i schludnie :) czepiłbym sie radia, wyglada jak wycięta czarna plama

Napisano
  • Autor

Radio faktycznie jest za ciemne ale Stachu chyba trochę kontrast masz przesadzony na monitorze, bo u mnie zauważalna jest krateczka na głośniku i kilka innych kształtów.

PS

Dziękuje wszystkim za komentarze uwagi i porady. Będę szkolił się dalej

Napisano

Bardzo przyjemny obrazek; kompozycyjnie brakuje mi czegoś na środku biurka, jakiegoś urządzenia, narzędzi, ale same tekstury, światło, modele - bardzo przyzwoite.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności