Napisano 4 Listopad 201014 l Bugatti Veyron 16.4 – najszybszy i jeden z najdroższych samochodów na świecie, ze zmierzoną prędkością maksymalną 407,8 km/h. Do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Trafił do produkcji we wrześniu 2005. Produkowany jest przez koncern Volkswagen AG. Sprzedawany pod marką Bugatti (Volkswagen jest obecnie właścicielem Bugatti). Został nazwany na cześć kierowcy wyścigowego Pierre'a Veyrona, który wygrał 24-godzinny wyścig Le Mans w 1939, ścigając się dla firmy Bugatti.... bla bla bla , a teraz konkrety : Większość elementów nie jest wygładzona i nie ma głębokości, po za bokiem, toteż jest kanciasta i generalnie sporo rzeczy jest do poprawy ale to wyniki jednodniowej pracy: Ahoj Edytowane 5 Listopad 201014 l przez Smoku
Napisano 4 Listopad 201014 l Najszybszy to on nie jest :) Koenigsegg CCXR - 417km/h SSC Aero - 414km/h a co do modelu póki co jest ładnie :)
Napisano 4 Listopad 201014 l Gdziniegdzie krzywawo, szczególnie przy tylnich światłach. Robienie okrągłego otworu za pomocą 4-ech edgeloopów to też nienajlepszy pomysł.
Napisano 4 Listopad 201014 l najszybszy i jeden z najdroższych samochodów na świecie i jeden z najbrzydszych;) możesz mieć problemy z wyprostowaniem przedniej szyby. spróbuj wyrzeźbić ją z oddzielnego obiektu, zaczynając od dobrze poprowadzonej prostej siatki. gdy osiągniesz gładką krzywiznę dopiero dodaj kolejne podziały, np. przy krawędziach pozdrawiam
Napisano 4 Listopad 201014 l polka dot - zgadadzam sie: "i jeden z najbrzydszych" jak nie najbrzydszy :) ale podobno na temat gustów nie dyskutuje
Napisano 4 Listopad 201014 l Autor Lukasz_D 3dmax Brazniew w sumie racja ale w tym modelu mnóstwo rzeczy jest zaczętych i nie dorobionych, także światła z tyłu sobie zagęszczę i odrysuję dokładnie kształt od cylindra, ale to później. polka dot Wybrałem go w celach nauki ze względu na nie najprostsze kształty a jakoś żaden inny mi nie podchodził, a z szybą chyba nie powinno być problemu szyba to akurat pikuś.
Napisano 4 Listopad 201014 l Lukasz_D - podobno nie, ale gdy już tak wyliczamy te naj.. nie mogłem się powstrzymać;) smoku132 - trzymam kciuki. odbicia na renderze ocenią czy pikuś;)
Napisano 6 Listopad 201014 l co jak co ale mi się podoba :) Ciekawe co za materiał do niego wymyślisz :)
Napisano 6 Listopad 201014 l Autor O lakierze jeszcze nie myślałem. Nie chciało mi się na razie dłubać przy samochodzie, więc zacząłem scenę. póki co tylko zrzut z viewportu bo coś dziwnego mi się działo z renderem. Dojdzie mnóstwo szczegółów na scenie i jakieś lepsze texturki porobię i pomyślę na kompozycją. No i myślę o drugiej opcji mianowicie, uchwycić jakoś zapie***lające bugatti 400km/h gdzieś po szosie lub torze. przemyślę to jeszcze. Ahoj
Napisano 6 Listopad 201014 l Autor Może faktycznie ciut za duże, ale tak podpatrzyłem na zdjęciach teraz, że w rzeczywistości nie są wiele mniejsze :)
Napisano 6 Listopad 201014 l A te boxy w tle to po co? Napracujesz się przy robieniu tekstur, a efekt i tak nie będzie za dobry. Proponuje wstawić dobre zdjęcie w tle a w zamian dopracować pierwszy plan.
Napisano 6 Listopad 201014 l Ehh widze za dużo inspiracju w tej scenie, sceną John Zi'ego z Mustangiem. Pomyśl troszke nad inną scenerią, albo jak mówiłeś zrób go na torze, może na takim na którym James z TopGear go testował gdy zapierdal*ł 407 km/h, mianowicie chodzi mi o taki owalny :D Model nie jest jakiś super gładki, ale myśle ze da rade w scence:D Tschus!
Napisano 6 Listopad 201014 l Autor Pecet te boxy tak by pusto nie było póki co :) bo zdjęcia dobrego nie mogłem póki co ogarnąć. Karkosik inspiruję się bardziej scenerią z Tokyo driftu gdy główny bohater ćwiczył drifting w porcie coś w tym klimacie bym chciał zrobić tyle że po prostu statycznie, jakieś spokojne ujęcie w podobnej scenerii. A z torem dzięki za podpowiedź. Ahoj
Napisano 12 Listopad 201014 l Autor Coś tam pchnąłem do przodu głownie względem wnętrza ale dopiero zaczęte. W sumie na zewnątrz juz nie wiele tylko dokończyć silnik wymienić lusterka i poprawić tu i ówdzie karoserie.
Napisano 13 Listopad 201014 l tamta scenka nie najgorsza tylko wejrun nie przejechałby po czymś takim :)
Napisano 13 Listopad 201014 l Dziwna grubość blach, jak dałeś połyskliwy materiał dopiero widać jak bardzo model jest krzywy.
Napisano 13 Listopad 201014 l Autor Będe poprawiał krzywizny głównie psuje efekt że źle się stykają elementy. Grubość blach mnie nie obchodzi, będą ciemne szyby i brak ujęć samego wnętrza. Robię je tyle co będzie widać trochę przez szyby. a ja nie zawierzam materiałom z dużym glossem bo dają dziwne odbicia nawet na podstawowym cylindrze czy sferze maxowej. Liczy się że nie widać takich rzeczy na renderze z lakierem
Napisano 13 Listopad 201014 l Teraz mógłbyś dać Danielu ze smoothem i glossem i sprawdzać na bieżąco czy aby na bank wszystko jest gładkie jak pupcia noworodka :) a ja nie zawierzam materiałom z dużym glossem bo dają dziwne odbicia nawet na podstawowym cylindrze czy sferze maxowej. Liczy się że nie widać takich rzeczy na renderze z lakierem Weź się zdecyduj :) Modelik fajny ale jeszcze ze dwa dni posiedzę w maxie i stary... :P PS. Nadkola chyba jakieś krzywe. pzd. Daniel.
Napisano 13 Listopad 201014 l Autor Jedidan12 Odkryłem ten fakt że gloss daje dziwne odbicia dopiero wczoraj przypadkiem, jest to na pewno przydatna funkcja ale jakoś nie do końca jej teraz zawierzam :P Karkosik trochę się zastanawiałem nad tymi wlewami ale : i stwierdziłem, że tak chyba jest. EDIT: a nadkole przednie i tylne ma po jednym bugu bo chciałem tam jakoś wybrnąć z trójkąta, właśnie nad tym siedzę.
Napisano 13 Listopad 201014 l chodzi o glossa w viewporcie -> obracanie kamera(tzn perspektywa) tak aby jak pod swiatlem sprawdzic krzywizny blachy. Jestem pewien ze jak zrobisz tak z tylem tego autka to Ci sie smutno zrobi gloss na renderze to juz inna bajka
Napisano 14 Listopad 201014 l Ty chyba masz za dużo wolnego czasu:), te boxy to juz lepiej jakimś zdjęciem załatwić.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto