Skocz do zawartości

POJAZD 3D: Renault 25 84\'


cine-FX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 282
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hmmmmm

po pierwsze: oczywiście że hdri a nie plany nad sceną (plany to shit)

po drugie: zmień mapke hdri

po trzecie: albo zmień podłoże na jakieś bardzo ciemne (np asfalt), a jak masz zostawić takie białe/szare to odznacz mu opcje "visible to reflect/refract" czy jakoś tak :P bo jak widzę takie białe odbicia na cały bok samochodu to mnie zbiera na wymioty :|

no i po czwarte: jakoś dziwnie wymodelowałeś przednie światła, a te elementy imitujące żarówki to już wogóle :( porażka

 

do roboty!! :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thanks.

Dzięki za wszystkie komentarze spróbuję się do nich stosować już to robię najchętniej widziane są porady.Jednak krytyka też się przydaje.

sikham o co chodzi z tymi żarówkami nie wiem nie mam modelu lampy wew. żeby podejrzeć jak tam jest robiłem z głowy żeby póżniej były widoczne refleksy.

Mapa HDRI ....hmmm... dobry pomysł napewno zrobię ale myślę o scenie w garażu i zabłoconym samochodzie tak by lepiej wyglądał tylko nie mam takiego HDRI alebo jego imitacji, myślę też nad decals ale takie lekkie na masce i proste po bokach.

Sugestie mile widziane jeszcze dziś wrzuce render z próbnym podłożem jak chciał sikham i innym HDRI bardziej jasnym.

To by było na tyle.

Znacie może miejsce gdzie znajdę dobre HDRI naprawdę dobre albo jakie kolekcje HDRI oprócz strony max3d.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe :) chyba mnie pomyliłeś z sikham'em :P ale to szczegół

 

a z tymi żarówkami to zwykłe (np w kierunkowskazach to prawie normalne kulki :) a ty masz jakby kulki wysunięte jeszcze na czymś :| niewiem co to jest

 

w głównych reflektorach natomiast są żarówki H4 których wygląd poniżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka powracam ale z pomocą javora męczę ten lakier ostatecznie wyszedł tak, jak to zamieszczam na 4 kolejnych renderach.teraz czas na resztę materiałów i na końcu zrobienie tych żarówek.

Jak możecie to zapodajcie jakieś tutki jak można ładnie oteksturować samochód żeby był zabłocony bo tak bym go potrzegał :)

Najlepiej metodą UVW map z nadawaniem mapy na dane polygony(najlepiej polskie)

Thx za komentarze od wszystkich. narazie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee no rozumiem że to stary nie wypolerowany samochód ale chyba aż za mało się błyszczy :]

 

dopiero na tych renderach zobaczyłem dokładnie twoje żarówki ...... tą w kierunkowskazie zostaw jaka jest tylko skróć jej ten gwint czy jak to tam nazwać, ale w reflektorach zmień na h4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krychas " może być " co ja mam zmienić

Skilo mam problem żeby dać teraz białe tło i podłoże ze względu na to, że jak robię cały biały plane to wtedy ine mam cienia choć jest ustawione cast shadow i wszystko co za niego odpowiedzialne ( nie ma cieni jak zmienię wszystkie barwy na biały) co jest ?

 

Żarówki porobię takie jakie polecił javor, chyba zacznę modelować dalej bo za mało szczegułów, może też zrobię wnętrze ale najpierw będę musiał odchudzić siatkę.

Chcę żeby ten model naprawdę był dobry jast tylko problem że nie mam referwk co do tego modelu jak macie jakieś linki albo wiecie gdzie szukać to podajcie.

narazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SIEMKA !!!

Dopiero dzisiaj odkurzyłem konto na maxie, nie robiłem nic wcześniej bo max się popsół a do tego 2 formaty.

Powracam do pracy teraz mam nareszcie metodę na HDRI effect pracy zamieszczam jeszcze dobre cienie materiały reszty trochę inne oświetlenie i oczywiście po części wymodelowany środek.

Proszę odpisójcie ,każda sugestia mile widziana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THX kloszy jeszcze nie ma ale je robię materiały oprócz lakieru zmienię, a co do lakieru to zmniejszę mu odbicia,bo macie rację za bardzo się świeci, próbuję użyć skylight ale się narazi nie udaje.

Final render kiedy hmmm... sam nie wiem, może jak zrobię te materiały, będzie działał skylight i zrobię choć uproszczone wnętrze.To tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mnie nie idzie to teksturowanie np spójżcie na ten pasek po prawej stronie rendera to jest spowodowane błędem vraya nie wiem jak go zniwelować ale jak zrobię render z sky-em, i będzie ten błąd to wtedy wam pokażę na renderze o co chodzi, występuje ten błąd i dupa cały render jest czarny ( po wyrenderowaniu ).Jak nie ma materiałów to jest prawie ok ale ten pasek :/ .

Chciałbym go skończyć ale materiały te mnie nie wychodzą i nie chcę materiałami niszczyć bryły auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz znalazłem lepszego skylight, tóry mnie satysfakcjonuje, pracóję nad materiałami, nie wiem dokładnie jak zrobić lampy (plane czy box i jak to oteksturować bumpem żeby ładnie wyglądało na łukach). Jak ktoś możę niech napisze czasy renderu to ok 10 min.

narazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mi się nic niewyśfietla a mam neo 655 i wszystkie updaty i nic :/.... Ja nieeeeeeeeeennnnaaaaaaaawwwwwwidzzeeee teggggo złomu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pochwalił bym ale niemaoge nawet zobacyć

 

 

No działa ale aż się prosi żeby ci dać radeony, atlony na jakiś fajny renderek. I jak przedglądałem to żarówki masz jakieś CzArNe :/ i okrągłe (znowu mnie przenosi po ą). A jakoś jeszcze niewidziałem żarówek świecących cieniem :D. A model ogulnie mi się bardzo podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności