Skocz do zawartości

pojazd 3d: rwd-8


kaa

Rekomendowane odpowiedzi

cześć wszystkim.

 

to mój pierwszy post tutaj i chciałem niniejszym pokazać nad czym pracuję w maxie. wszelkie uwagi mile widziane.

 

jak dobrze pójdzie to modelik trafi do gry... stąd podział na elementy no i struktura wewnętrzna skrzydeł i kadłuba (silnik dopiero w planach).

 

rwd8_5.jpg

 

rwd8_6.jpg

 

rwd8_11.jpg

 

więcej renderów na mojej stronce:

http://www.kaa303.republika.pl/

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hmm no co by powiedziec na temat modelu- jak na poczatek nie jest zle- domyslam sie ze nie mial to byc konkretny model samolotu tylko wymyslony :) (moge sie mylic), w modelu zeby wyszlo B.DOBRZE trzeba by duzo poprawiac wiec proponuje ustawic jakies ciekawsze teksturki tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to model autentycznego przedwojennego samolotu szkolno-treningowego (oblot w grudniu 1932) zaprojektowanego przez Stanisława Wigurę, wyprodukowanego w ilości ponad 550 ezgemplarzy. wykonuję go na podstawie dość dokładnych planów i jestem przekonany, że proporcje są bez zarzutu.

 

jest na dość wczesnym etapie budowy (np. połówki kadłuba nie są jeszcze połączone, brak teksturki itp.)

 

prosiłbym o uściślenie, co konkretnie rzuca się w oczy jako wymagające poprawy.

 

więcej na mojej stronce:

http://www.kaa303.republika.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że ktoś wyciągną coś rodzimego. Modelik fajny. Pokarz render ogona. Tak na marginesie: jeżeli to ma być model go gry to po co dajesz te wszystkie linki i robisz ogólnie tak durzo szczegułów, w grach najważniejsze są texturki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe renderki. struktura centroplata, wygladzony ster kierunku, tło i takie tam... ale jakos nie mialem pomyslu na ladne ujecie :P na ujeciu z boku widac buga za tylna kabina... ale coz poprawi sie kiedys.

 

Rwd-4(09.06.2004).jpg

 

Rwd-3(09.06.2004).jpg

 

Rwd-2(09.06.2004).jpg

 

Rwd-1(09.06.2004).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio znowu zacząłem przy nim dłubać - dostałem nowe plany i przedwojenną instrukcję obsługi samolotu (!). tak więc, oto nowe obrazki:

 

n94.jpg

 

n95.jpg

 

l1.jpg

 

l2.jpg

 

n96.jpg

 

n97.jpg

 

brak jeszcze: pilotów, detali w kabinach (przyrządy, wajchy), tekstur... no i skrzydła przydałoby się wygładzić na końcach.

 

PS

przy okazji - może ktoś zna rozwiązanie opisanego tu problemu:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8982

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie jestem przekonany do tych dzwigarow, sa troche za bardzo masywne, i wogole jakos to si enie tszyma kupy z tymi wregami,, jest to stary gornoplat, nie mogl miec tyle belek, ale moge si emylic ponadto srodkowa czesc powinna byc najmasywniejsza a wydaje sie byc najdelikatniejsza z calego skszydla, ogulnie sporo tu dziwnych rzeczy jakbys chcial zrobic caly szkielet ale go nie robisz, to nie byla konstrukcja skorupowa, wiec dlaczego elementy konstrukcyjne na to wskazuja?, wezmy pod uwage ster glebokosci, tam wregi wygladja ja by opieraly sie na poszyciu , ktore chyba bylo z plutna o ile mi sie wydaje, No i na koniec czy potszebne ci to wszytko jest?, wnetsze robisz dla siebie czy bedzie to widoczne, bo jesli nie to nie ma po co sie meczyc (chyba ze dla wlasnej satysfakcji) jesli bedzie to postaraj sie zrobic to dokladniej, bardziej technicznie niz wizualnie: ], pozatym silniek straznie uproszczony chyba

 

pozdrawiam i walcz bo masz juz sporo zrobione, good work: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dźwigarom się przyjżę jeszcze. fakt, że brakuje dźwigarów usterzenia poziomego. silnik nieco za prosty - też fakt. natomiast reszta zarzutów jest bezzasadna - wszystko robiłem wg planów, zdjęć i instrukcji obsługi płatowca. wszystko jest jak trzeba, elementy siłowe na swoim miejscu i nic nie "wisi w powietrzu".

 

wnętrze robię... bo jest potrzebne - vide kilka postów wyżej.

 

ale jak ogólne wrażenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem kaa

 

Model bfajny

czy robisz go w kilku wersjach różniących się "gęstością" ?

nie wiem jak to w iłku działa ale chyba modele dalekie są upraszczane...

 

ps

Trzebaby też Olegowi Jastrzębia podesłać ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy robisz go w kilku wersjach różniących się "gęstością" ?

 

to się nazywa LoD (Level of Detail). będzie w swoim czasie

 

nie wiem jak to w iłku działa ale chyba modele dalekie są upraszczane...

 

a w FS chyba nie.

 

Trzebaby też Olegowi Jastrzębia podesłać

 

jesteśmy w kontakcie. zajrzyj na strone projektu wrzesień (link w moim sigu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model fajny a jedynie do czego mogę się doczepić to do śmigła, które wygląda jak przekręcona deska, a z tego co wiem to powinno być odpowiednio ukształtowane. W sumie to w grze nie jest widoczne ale skoro już robisz tak dokładny model to postanowiłem to napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności