Napisano 29 Maj 200420 l cześć wszystkim. to mój pierwszy post tutaj i chciałem niniejszym pokazać nad czym pracuję w maxie. wszelkie uwagi mile widziane. jak dobrze pójdzie to modelik trafi do gry... stąd podział na elementy no i struktura wewnętrzna skrzydeł i kadłuba (silnik dopiero w planach). więcej renderów na mojej stronce: http://www.kaa303.republika.pl/
Napisano 29 Maj 200420 l Fajnie ze nie jest to kolejny model samochodu, bo pomalu juz nie mialbym czego ogladac. Dla mnie bomba, ale ja dopiero sie ucze wiec obiektywny nie jestem :)
Napisano 29 Maj 200420 l hmm no co by powiedziec na temat modelu- jak na poczatek nie jest zle- domyslam sie ze nie mial to byc konkretny model samolotu tylko wymyslony :) (moge sie mylic), w modelu zeby wyszlo B.DOBRZE trzeba by duzo poprawiac wiec proponuje ustawic jakies ciekawsze teksturki tylko.
Napisano 29 Maj 200420 l jak dla mnie to szerokosc skrzydel daje po oczach ... reszta lakiem niezla :) pozdrawiam ...
Napisano 29 Maj 200420 l Autor jest to model autentycznego przedwojennego samolotu szkolno-treningowego (oblot w grudniu 1932) zaprojektowanego przez Stanisława Wigurę, wyprodukowanego w ilości ponad 550 ezgemplarzy. wykonuję go na podstawie dość dokładnych planów i jestem przekonany, że proporcje są bez zarzutu. jest na dość wczesnym etapie budowy (np. połówki kadłuba nie są jeszcze połączone, brak teksturki itp.) prosiłbym o uściślenie, co konkretnie rzuca się w oczy jako wymagające poprawy. więcej na mojej stronce: http://www.kaa303.republika.pl/
Napisano 29 Maj 200420 l domyślam się, że to model mający znaleźć się w dodatku do gry Ił-2 Sturmovik :) może byc całkiem fajny, czekam na teksturki :) pozdrawiam P.S. Wiggles, zgadłeś, to samolot wymyślony... 66 lat temu ;P http://www.nsm.pl/~ppetertill/polskie/rwd8.htm EDIT oj, a jednak 72 lata temu :)
Napisano 31 Maj 200420 l no wyglada obiecujaco ... czekam na postepy ... renderek ogona ... i pokaz closci :) pozdrawiam
Napisano 31 Maj 200420 l Fajnie że ktoś wyciągną coś rodzimego. Modelik fajny. Pokarz render ogona. Tak na marginesie: jeżeli to ma być model go gry to po co dajesz te wszystkie linki i robisz ogólnie tak durzo szczegułów, w grach najważniejsze są texturki. Pozdrawiam
Napisano 31 Maj 200420 l DarkStar, widać że nie grałeś w Ił-2 Sturmovik :) pamiętaj, że jest jeszcze coś takiego jak zniszczenia, a więc same tekstury nie wystarczą... pozdrawiam
Napisano 10 Czerwiec 200420 l Autor nowe renderki. struktura centroplata, wygladzony ster kierunku, tło i takie tam... ale jakos nie mialem pomyslu na ladne ujecie :P na ujeciu z boku widac buga za tylna kabina... ale coz poprawi sie kiedys.
Napisano 5 Wrzesień 200420 l Autor ostatnio znowu zacząłem przy nim dłubać - dostałem nowe plany i przedwojenną instrukcję obsługi samolotu (!). tak więc, oto nowe obrazki: brak jeszcze: pilotów, detali w kabinach (przyrządy, wajchy), tekstur... no i skrzydła przydałoby się wygładzić na końcach. PS przy okazji - może ktoś zna rozwiązanie opisanego tu problemu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8982
Napisano 18 Maj 200519 l Autor przerobiłem na wersję wojskową pws i zrobiłem skina (do poprawy jeszcze) tutaj więcej obrazków ps mam taki mały problem. pomoże ktoś? http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=15839
Napisano 19 Maj 200519 l Witam nie jestem przekonany do tych dzwigarow, sa troche za bardzo masywne, i wogole jakos to si enie tszyma kupy z tymi wregami,, jest to stary gornoplat, nie mogl miec tyle belek, ale moge si emylic ponadto srodkowa czesc powinna byc najmasywniejsza a wydaje sie byc najdelikatniejsza z calego skszydla, ogulnie sporo tu dziwnych rzeczy jakbys chcial zrobic caly szkielet ale go nie robisz, to nie byla konstrukcja skorupowa, wiec dlaczego elementy konstrukcyjne na to wskazuja?, wezmy pod uwage ster glebokosci, tam wregi wygladja ja by opieraly sie na poszyciu , ktore chyba bylo z plutna o ile mi sie wydaje, No i na koniec czy potszebne ci to wszytko jest?, wnetsze robisz dla siebie czy bedzie to widoczne, bo jesli nie to nie ma po co sie meczyc (chyba ze dla wlasnej satysfakcji) jesli bedzie to postaraj sie zrobic to dokladniej, bardziej technicznie niz wizualnie: ], pozatym silniek straznie uproszczony chyba pozdrawiam i walcz bo masz juz sporo zrobione, good work: ]
Napisano 20 Maj 200519 l Autor dźwigarom się przyjżę jeszcze. fakt, że brakuje dźwigarów usterzenia poziomego. silnik nieco za prosty - też fakt. natomiast reszta zarzutów jest bezzasadna - wszystko robiłem wg planów, zdjęć i instrukcji obsługi płatowca. wszystko jest jak trzeba, elementy siłowe na swoim miejscu i nic nie "wisi w powietrzu". wnętrze robię... bo jest potrzebne - vide kilka postów wyżej. ale jak ogólne wrażenie?
Napisano 21 Maj 200519 l Czołem kaa Model bfajny czy robisz go w kilku wersjach różniących się "gęstością" ? nie wiem jak to w iłku działa ale chyba modele dalekie są upraszczane... ps Trzebaby też Olegowi Jastrzębia podesłać ;-))
Napisano 21 Maj 200519 l Autor czy robisz go w kilku wersjach różniących się "gęstością" ? to się nazywa LoD (Level of Detail). będzie w swoim czasie nie wiem jak to w iłku działa ale chyba modele dalekie są upraszczane... a w FS chyba nie. Trzebaby też Olegowi Jastrzębia podesłać jesteśmy w kontakcie. zajrzyj na strone projektu wrzesień (link w moim sigu)
Napisano 22 Maj 200519 l Model fajny a jedynie do czego mogę się doczepić to do śmigła, które wygląda jak przekręcona deska, a z tego co wiem to powinno być odpowiednio ukształtowane. W sumie to w grze nie jest widoczne ale skoro już robisz tak dokładny model to postanowiłem to napisać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto