Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

Chciałbym przedstawić kryzys umięśnionego mężczyzny, który wogóle nic nie ćwiczy na silowni, a używa tylko różne odżywki w celu powiększenia mięśni. Każdy myśli, że jest bardzo silny a jak przychodzi do podniesienia jedynie 20 kg (nie licząc sztangi), nie radzi sobie z tym ani troche.

Chcem przedstawić parodie użuwania samych odżywek. Mam nadzieję, że uda mi się to fajnie i do końca zrealizować.

Życze powodzenia wszystkim.

 

 

Hello.

I want to make a crisis muscular man, who don’t exercise in the gym, and uses only the different nutrients in order to increase muscle. Everyone thinks that he is very strong, but when it comes to raise only 20 kg (not including weights), he can’t do this.

I Want to let present parodies uses nutrients.

Good luck to all.

 

kryzysminiakaostateczna.jpg

Edytowane przez TheCapo
zmiana ciężaru na większy
  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pomysł podoba mi się :) Tu chodzi chyba o uderzenie w stereotyp o tym, że ktoś nic tylko koksuje i udaje pudziana ;) Coś ala cztery tabletki metki dla mojej sylwetki :)

Napisano

Moje pierwsze wypociny. Biped jest trochę powiększony i ustawiony mniej więcej tak jak bedzie ustawiona postać końcowa tyle że chcę ją zrobić jeszcze większą.

Co myślicie o kadrze? Może tak być czy nie? Po lewej ma być cała ściana w lustrach.

 

17036666.jpg86148138.jpg40639742.jpg

Napisano

cześć, modele fajne, kadr kiepski. spróbuj może takiego który pokaże wielkość kolesia, a jednocześnie zwróci uwagę na sztangę. teraz postać mimo przejaskrawionych proporcji wydaje się wątła. patrzymy na niego z góry, w tle półka gdzie dzieje się więcej niż na jego mięśniach. proponowałbym żabią perspektywę, może en-face, a może z boku - wtedy dobrze byłoby widać nominał krążków. a tak na marginesie, zamierzasz pokazać gdzieś te odżywki? gdyby wszędzie walały się otwarte pojemniki, wiadomo byłoby że gość dopiero co się nawpieprzał i to nieźle by dźwignąć tę masę

 

pozdrawiam

Napisano

Tak planuje postawić jakieś odżywki, tyle że narazaie zająłem się ciężarami:). Polka dot mógłbyś pokazać przykład żabiej perspektywy? Dzięki.

Napisano

ja na boki zarzuciłbym mu różowe krążki silikonowe :).

 

 

P.S. w opisie piszesz że jak przychodzi mu do podniesienia zaledwie "10 kg", sama sztanga waży ok. ~ 10 kg, więccc nie ma tu pokrycia z opisem.

Napisano

Aha no tak zapomniałem o wadzę sztangi. To niech będzie 20 kg. To nie jest aż takie ważne. Najważniejsze jest przesłanie a wiadomo że dla jakiegoś koksa 20 kg to bardzo mało.

Dzięki za zwrócenie uwagi max_1989.

Napisano

zbyt podłużne poligony na ramionach i nogach. jednak wymodelowałabym palce.

druga prspektywa z postu #14 najlepsza.

Napisano

Ania też myślę, że druga perspektywa jest lepsza. Ciężko będzie mi wymodelować palce, bo nie specjalizuje się w organice. Chcę potem sculptować w ZBrush ale najpierw będę musiał wykrzywić tą postać w 3ds maxie. Tylko nie wiem czy lepiej kośćmi czy bipetem?

Napisano

Jak będziesz sculptował to teraz po prostu wyekstruduj palce, bo z kikuta ciężko ci je będzie sculptować. Przynajmniej żeby był kciuk, jeśli palce nie będą widoczne w tej perspektywie. Ewentualnie nawet dodaj przedtem na cały model jedno subdivision jeszcze w maxie, wtedy nie będziesz musiał za bardzo kombinować z siatką.

 

A z tymi podłużnymi poligonami chodziło mi o to, że jak są kwadratowe to wygodniej się sculptuje niż takie wydłużone.

 

Nie wiem czy bipedem czy kośćmi, nie używam.

Napisano

Zrobiłem jakieś tam palce. Jak na pierwszy raz to jakoś nawet to wygląda chyba:). Trochę zagęściłem siatkę. Mam problemy z dłońmi bo są takie proste i bez takiego kształtu jak powinno być, ale z detalem to zaczekam do Zbrusha.

 

baza2.jpg

Napisano

Wyekstruduj kciuk od spodu dłoni zamiast od boku, wtedy trochę zniknie efekt płaskości. Wtedy też łatwiej ci będzie owinąć go o drążek od przeciwnej strony niż palce (o ile się tak podnosi, bo biped ma owinięty kciuk po tej samej stronie co palce, ja się nie znam ale logiczniej wydawałoby mi się po przeciwnej).

 

Stopy też za płaskie, w profilu to raczej trójkąty, nie płetwy. Ale to wszystko można jeszcze w zbrushu poprawiać. I na wszelki wypadek dodałabym jeszcze jednego loopa naokoło stopy.

 

A jeszcze to, nie wiem czy znasz, taka inspiracja (Pascal Blanche)

http://www.3dluvr.com/pascalb/gallery/steel.htm

Napisano

Dzięki Ania. fajny link możliwe, że go wykorzystam jako referencje do sculptu:) Stopy trochę poprawie. jakoś mi się wyobraża, że mój mięśniak będzie stał w skarpetkach. Takiego trochę wsiura chcę zrobić:)

Napisano

Dzięki Ania. Myślę, że wykorzystam ten link jako referencje do sculptu:) Stopy poprawie. Wyobrażam sobie tego mięśniaka w skarpetkach:) Chcę z niego zrobić trochę takiego wsiura:)

Napisano

Witam wszystkich. Wrzucam Wstępny sculpt i bazę już w pozycji. Jest to moja pierwsza postać w Zbrush więc proszę o wyrozumiałość. Biceps trochę za duży no i stopy za długie. Nie wiem czy zdążę to skończyć ale będę próbować.

 

ogolnysculpt.jpg

pozycjamiesniaka.jpg

Napisano

Już na tym etapie widać że świetnie ci idzie.

Fajnie że nie próbujesz oddać realizmu mięśni tylko lepisz takie bardziej gluty - ma to uzasadnienie w temacie.

Pomyśl czy nie warto by też wystylizować postać [szczególnie twarz] na trochę bajkową/nierealną/nieproporcjonalną - może efekt Botoksu.

 

Powodzenia.

Napisano

Dzięki Sly. Jak na pierwszą postać w Zbrush też jestem w miarę zadowolony. Co do twarzy to myślę, że będę miał z tym największy problem.

Napisano

Witam.

Zrobiłem szybką próbę renderu ciężarów i trochę ze sculptem się pobawiłem. Myślę, że muszę trochę wygładzić postać bo wyszło trochę kanciasto.

 

ciezar.jpgmiesniakproba1.jpg

Napisano

Walnij grubą żyłę - tętnicę na szyi i żyłkę pierdzącą na czole - tzw zili na cioli, to oznaka wysiłku na fest. zaczyna być coś widać. Fajnie. Dalej na przód!

Napisano

Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody!

 

Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).

Napisano

jeśli chcesz podkreślić fakt, że bohater nie daje rady z małym ciężarem można posadzić na sztandze, na pierwszym planie...motylka

Napisano

Witam wszystkich. Dawno już nic nie wrzucałem bo nie miałem czasu. Wszystko robię na ostatnią chwilę więc nie mam czasu się skupiać nad detalami, więc wybaczcie za wszelkie błędy. Powodzenia wszystkim życzę.

 

calymiesniakfinish.jpgglowamiesniakafinish.jpgkryzysmiesniaka2.jpg

Napisano

Witam wszystkich.

Wysyłam juz ostateczną wersję Mięśniaka. Miałem troche problemy z renderem i wszystko jak zwykle na ostatnią chwilę robiłem. To mój pierwszy taki skończony ludzik, więc ogólnie jestem zadowolony. Napewno można by było coś ciekawszego wymyślić np. w scenerii, lecz za mało już na to czasu. Rozdzielczość pracy to 2000x2740 300dpi. Ciesze się, że udało mi się zakończyć tą pracę.

Miłego oglądania. Narazie.

 

kryzysminiakaostateczna.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności