Napisano 4 Styczeń 201114 l Witam. Chciałbym przedstawić kryzys umięśnionego mężczyzny, który wogóle nic nie ćwiczy na silowni, a używa tylko różne odżywki w celu powiększenia mięśni. Każdy myśli, że jest bardzo silny a jak przychodzi do podniesienia jedynie 20 kg (nie licząc sztangi), nie radzi sobie z tym ani troche. Chcem przedstawić parodie użuwania samych odżywek. Mam nadzieję, że uda mi się to fajnie i do końca zrealizować. Życze powodzenia wszystkim. Hello. I want to make a crisis muscular man, who don’t exercise in the gym, and uses only the different nutrients in order to increase muscle. Everyone thinks that he is very strong, but when it comes to raise only 20 kg (not including weights), he can’t do this. I Want to let present parodies uses nutrients. Good luck to all. Edytowane 22 Marzec 201113 l przez TheCapo zmiana ciężaru na większy
Napisano 4 Styczeń 201114 l z tego co mi wiadomo, sam koks nic nie daje: ] tzn trzeba cwiczyc, a koks czy odzywiki wzmacniaja tylko efekt.
Napisano 4 Styczeń 201114 l Syntholem można se napompować mięśnie siedząc na dupie, ale pomysł fajny :)
Napisano 4 Styczeń 201114 l Pomysł podoba mi się :) Tu chodzi chyba o uderzenie w stereotyp o tym, że ktoś nic tylko koksuje i udaje pudziana ;) Coś ala cztery tabletki metki dla mojej sylwetki :)
Napisano 4 Styczeń 201114 l Wydaje mi się, że będzie ciężko to zrealizować. W każdym razie powodzenia!
Napisano 4 Styczeń 201114 l Autor Dzięki. Wiem, że będzie ciężko ale chcę spróbować. Dobrze rozkminiliście ten temat:). trzymajcie kciuki.
Napisano 10 Styczeń 201114 l Autor Moje pierwsze wypociny. Biped jest trochę powiększony i ustawiony mniej więcej tak jak bedzie ustawiona postać końcowa tyle że chcę ją zrobić jeszcze większą. Co myślicie o kadrze? Może tak być czy nie? Po lewej ma być cała ściana w lustrach.
Napisano 10 Styczeń 201114 l cześć, modele fajne, kadr kiepski. spróbuj może takiego który pokaże wielkość kolesia, a jednocześnie zwróci uwagę na sztangę. teraz postać mimo przejaskrawionych proporcji wydaje się wątła. patrzymy na niego z góry, w tle półka gdzie dzieje się więcej niż na jego mięśniach. proponowałbym żabią perspektywę, może en-face, a może z boku - wtedy dobrze byłoby widać nominał krążków. a tak na marginesie, zamierzasz pokazać gdzieś te odżywki? gdyby wszędzie walały się otwarte pojemniki, wiadomo byłoby że gość dopiero co się nawpieprzał i to nieźle by dźwignąć tę masę pozdrawiam
Napisano 10 Styczeń 201114 l Autor Tak planuje postawić jakieś odżywki, tyle że narazaie zająłem się ciężarami:). Polka dot mógłbyś pokazać przykład żabiej perspektywy? Dzięki.
Napisano 10 Styczeń 201114 l no problemo http://www.google.pl/images?hl=pl&source=imghp&biw=1280&bih=915&q=%C5%BCabia+perspektywa&gbv=2&aq=0&aqi=g1&aql=&oq=%C5%BCabia+per&gs_rfai=
Napisano 22 Styczeń 201114 l ja na boki zarzuciłbym mu różowe krążki silikonowe :). P.S. w opisie piszesz że jak przychodzi mu do podniesienia zaledwie "10 kg", sama sztanga waży ok. ~ 10 kg, więccc nie ma tu pokrycia z opisem.
Napisano 23 Styczeń 201114 l Autor Aha no tak zapomniałem o wadzę sztangi. To niech będzie 20 kg. To nie jest aż takie ważne. Najważniejsze jest przesłanie a wiadomo że dla jakiegoś koksa 20 kg to bardzo mało. Dzięki za zwrócenie uwagi max_1989.
Napisano 9 Luty 201114 l zbyt podłużne poligony na ramionach i nogach. jednak wymodelowałabym palce. druga prspektywa z postu #14 najlepsza.
Napisano 9 Luty 201114 l Autor Ania też myślę, że druga perspektywa jest lepsza. Ciężko będzie mi wymodelować palce, bo nie specjalizuje się w organice. Chcę potem sculptować w ZBrush ale najpierw będę musiał wykrzywić tą postać w 3ds maxie. Tylko nie wiem czy lepiej kośćmi czy bipetem?
Napisano 9 Luty 201114 l Jak będziesz sculptował to teraz po prostu wyekstruduj palce, bo z kikuta ciężko ci je będzie sculptować. Przynajmniej żeby był kciuk, jeśli palce nie będą widoczne w tej perspektywie. Ewentualnie nawet dodaj przedtem na cały model jedno subdivision jeszcze w maxie, wtedy nie będziesz musiał za bardzo kombinować z siatką. A z tymi podłużnymi poligonami chodziło mi o to, że jak są kwadratowe to wygodniej się sculptuje niż takie wydłużone. Nie wiem czy bipedem czy kośćmi, nie używam.
Napisano 10 Luty 201114 l Autor Zrobiłem jakieś tam palce. Jak na pierwszy raz to jakoś nawet to wygląda chyba:). Trochę zagęściłem siatkę. Mam problemy z dłońmi bo są takie proste i bez takiego kształtu jak powinno być, ale z detalem to zaczekam do Zbrusha.
Napisano 10 Luty 201114 l Wyekstruduj kciuk od spodu dłoni zamiast od boku, wtedy trochę zniknie efekt płaskości. Wtedy też łatwiej ci będzie owinąć go o drążek od przeciwnej strony niż palce (o ile się tak podnosi, bo biped ma owinięty kciuk po tej samej stronie co palce, ja się nie znam ale logiczniej wydawałoby mi się po przeciwnej). Stopy też za płaskie, w profilu to raczej trójkąty, nie płetwy. Ale to wszystko można jeszcze w zbrushu poprawiać. I na wszelki wypadek dodałabym jeszcze jednego loopa naokoło stopy. A jeszcze to, nie wiem czy znasz, taka inspiracja (Pascal Blanche) http://www.3dluvr.com/pascalb/gallery/steel.htm
Napisano 11 Luty 201114 l Autor Dzięki Ania. fajny link możliwe, że go wykorzystam jako referencje do sculptu:) Stopy trochę poprawie. jakoś mi się wyobraża, że mój mięśniak będzie stał w skarpetkach. Takiego trochę wsiura chcę zrobić:)
Napisano 11 Luty 201114 l Autor Dzięki Ania. Myślę, że wykorzystam ten link jako referencje do sculptu:) Stopy poprawie. Wyobrażam sobie tego mięśniaka w skarpetkach:) Chcę z niego zrobić trochę takiego wsiura:)
Napisano 1 Marzec 201114 l Autor Witam wszystkich. Wrzucam Wstępny sculpt i bazę już w pozycji. Jest to moja pierwsza postać w Zbrush więc proszę o wyrozumiałość. Biceps trochę za duży no i stopy za długie. Nie wiem czy zdążę to skończyć ale będę próbować.
Napisano 2 Marzec 201114 l "A jeszcze to, nie wiem czy znasz, taka inspiracja (Pascal Blanche) http://www.3dluvr.com/pascalb/gallery/steel.htm" Aniu, ale Ty fajne linki zawsze wrzucasz. Za każdym razem jak czytam Twojego posta to coś inspirującego widzę. Dzięki.
Napisano 2 Marzec 201114 l Już na tym etapie widać że świetnie ci idzie. Fajnie że nie próbujesz oddać realizmu mięśni tylko lepisz takie bardziej gluty - ma to uzasadnienie w temacie. Pomyśl czy nie warto by też wystylizować postać [szczególnie twarz] na trochę bajkową/nierealną/nieproporcjonalną - może efekt Botoksu. Powodzenia.
Napisano 3 Marzec 201114 l Autor Dzięki Sly. Jak na pierwszą postać w Zbrush też jestem w miarę zadowolony. Co do twarzy to myślę, że będę miał z tym największy problem.
Napisano 6 Marzec 201114 l Autor Witam. Zrobiłem szybką próbę renderu ciężarów i trochę ze sculptem się pobawiłem. Myślę, że muszę trochę wygładzić postać bo wyszło trochę kanciasto.
Napisano 6 Marzec 201114 l Walnij grubą żyłę - tętnicę na szyi i żyłkę pierdzącą na czole - tzw zili na cioli, to oznaka wysiłku na fest. zaczyna być coś widać. Fajnie. Dalej na przód!
Napisano 7 Marzec 201114 l Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody! Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).
Napisano 7 Marzec 201114 l Autor Dzięki wielkie. Staram się jak mogę. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli:) Również powodzenia wszystkim życzę.
Napisano 8 Marzec 201114 l jeśli chcesz podkreślić fakt, że bohater nie daje rady z małym ciężarem można posadzić na sztandze, na pierwszym planie...motylka
Napisano 20 Marzec 201113 l Autor Witam wszystkich. Dawno już nic nie wrzucałem bo nie miałem czasu. Wszystko robię na ostatnią chwilę więc nie mam czasu się skupiać nad detalami, więc wybaczcie za wszelkie błędy. Powodzenia wszystkim życzę.
Napisano 20 Marzec 201113 l Burnejke i pudziana wywal z plakatów. To chyba nie zgodne z regulaminem :D
Napisano 20 Marzec 201113 l Nie czytałem regulaminu ale w dwóch innych wątkach bitwy była mowa na temat zdjęć znanych postaci. Że to nie zgodne. Przeczytaj
Napisano 22 Marzec 201113 l Autor Witam wszystkich. Wysyłam juz ostateczną wersję Mięśniaka. Miałem troche problemy z renderem i wszystko jak zwykle na ostatnią chwilę robiłem. To mój pierwszy taki skończony ludzik, więc ogólnie jestem zadowolony. Napewno można by było coś ciekawszego wymyślić np. w scenerii, lecz za mało już na to czasu. Rozdzielczość pracy to 2000x2740 300dpi. Ciesze się, że udało mi się zakończyć tą pracę. Miłego oglądania. Narazie.
Napisano 23 Marzec 201113 l Gratulujemy ukończenia pracy. Praca została pobrana do zaprezentowania Jury.