Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Dzisiaj chciałbym przedstawić ostatni projekt, który opracowałem razem z remanentem. Całość wyszła lepiej niż się tego spodziewaliśmy, ze względu na typową dla naszej szerokości geograficznej architekturę :) Komentarze mile widziane, dziękujemy za odwiedziny.

 

Modelowanie: Modo, setup sceny i rendering: Cinema 4D + Fryrender.

Część obiektów: Evermotion Archmodels, d-e-s-i-g-n.ru

Exteriory - Neb

Interiory - remanent

 

Pozdrawiam

Neb

 

Slo01b.jpg

 

Slo02b.jpg

 

Slo03b.jpg

 

Sloo04b.jpg

 

Slok01b.jpg

 

Slok02b.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nie będę się wypowiadał o jakości bo na wizkach się nie znam (ale podoba mi się), bardziej mnie ciekawi, czemu rendery we Fryrenderze, a nie tym wbudowanym w modo?

Napisano (edytowane)

Gratuluje oświetlenia, jest czego pozazdrościć :)

2ka najlepsza - wpada w oko ta podświetlona porannym (pomarańczowym) słońcem elewacja.

* ta Pani trochę przeszkadza, chyba za mało oparło się na niej to samo światło które działa na otoczenie :)

* białe kwiatki na krzaku po lewej - jakby ktoś je rozciągnął za bardzo gizmem

 

kaktus na parapecie na ostatnim wklejony w poście czy takie dobre materiały?

Edytowane przez cieply
Napisano

obrazki chyba troche zjadła kompresja :/ (albo odszumianie ? )

Jeżeli chodzi o same rendery to są bardzo fajne :) miłe naturalne światło.

 

jaccunio - widocznie nie chcą tracić czasu na ustawienia GI i zamartwianie się bugami.

Jak ktoś opanuje materiały i ma dosć szybki sprzęt to ciężko się od unbiased engine oderwać.

Napisano (edytowane)

Well, chyba trochę to odstaje od tego do czego nas przyzwyczailiście :) Ale i tak jest nawet fajnie. Ale w porównaniu z tym interiorem z wiolonczelą i porzednim exteriorem to wygląda jakby zrobił to ktoś inny:) Ale to komercha więc pewnie czas odegrał rolę.

Edytowane przez bolitic
Napisano

wizki b dobre

 

ale projekt sam w sobie b slaby, chodzi o te rozmieszczenie głownie i funkcjonalność całego systemu domków

 

według moich spostrzeżeń w każdym z domków ma mieszkać 2 albo 4 rodziny, dużo kiszek ogrodzenia korytarzy już lepiej zrobić to jako 1 budynek max 2 bo tylko dużo kiszkowatych podjazdów powstało

Napisano

Dziękuję za pierwsze komentarze!

jaccunio - na Modo się przewieźliśmy jak na żadnym sofcie, został zdegradowany do roli modelera. Nie chcę jednak tutaj zaczynać kampanii przeciwko temu programowi, bo ma swoje nieocenione strony. Wiem że dużo osób go używa z powodzeniem. Dość powiedzieć, ża nasi modelarze go kochają i nienawidzą zarazem :)

cieply - tą panią to bym osobiście wywalił :) Kwiatki są rozciągnięte bo kamerka ma w tym ujęciu lekko szeroki kąt i bokami obrazu już lekko ciągnie.

żółty - z modo wypuszczamy w obj podstawowe modele. Cała scena 3D z zielenią i innymi elementami 3d jest stawiana w Cinemie.

Kub@ - komprecha :) Finalne rendery są mergowane z co najmniej dwóch plików dsi. Fakt unbias wciąga jak bagno tylko do góry :)

bolitic - dzięki! Tak to jest komercyjna praca. Poprzedni klasyczny interior też był komercyjny, ale po zrobieniu wersji dla klienta opracowałem swoją wersję i ona tutaj poszła. Wpakowałem w nią dużo dodatkowego czasu. Remanent by pewnie pocisnął jakieś detale z kuchni tutejszej ale już rąbie kolejne tematy :)

Napisano

ThoR_ - tak, ale to jest bolączka polskiej deweloperki. Przypomina to badania zawartości cukru w cukrze czyli ile można wycisnąć z 1m2 działki...

Napisano

z początku nie rozumiałem dlaczego ktoś tak zaprojektował teraz już wiem

 

potrzebowali dużej ilości światła żeby mogły w takim 1 doku zamieszkać 4 rodziny dlatego takie rozwiązanie, maja dużo okien z każdej strony wystarczającą ilość światła żeby tyle rodzin upchnąć

Napisano

Bardzo zacne wizualizacje. Robi ogromne wrażenie ilość detali w exteriorach. Poza tym bardzo sprawna manipulacja fotami, szczególnie zielenią. Tylko 4 ujęcie wydaje się być przepalone i elementy nie do końca zgrane. Interiory świetne.

Napisano

Wnetrza zdecydowanie lepsze 1liga.Exteriory 1 trochę przepalony, w widoku z lotu ptaka nie urzekło mnie to stadko ptaków i chmurki bo wychodzi to nienaturalnie,trawa także dziwnie wyszła.Super zieleń na 3 przy płotach.

Napisano

peter_f, rly - dzięki! Co do przepaleń to nie ma na budynkach za wyjątkiem małych miejsc w białych ramach okiennych wartości 255,255,255. Wizualizacje miały być jasne, pogodne i słoneczne. Maksymalnie je zbliżyłem do jasnych wartości użytecznych.

sysol - szyby to podstawowy ghost glass Fraya. Firanki to po prostu modele firanek, w kilku miejscach jest i firanka i zasłona. We wnętrzu na materiale rolet jest sss.

3d_operator - thx! Zakup na d-e-s-i-g-n.ru może nie tyle był probelmowy co nieco pokręcony. Nie sprawdzałem ostatnio ale gdy my kupowaliśmy biblioteki nie było paypala tylko jakaś egzotyka z podawaniem karty płatniczej. Potem to poszło przez przelewy24 jakieś loginy i w końcu czekaliśmy na download 3 dni i po upomnieniu okazało się że kasa jest tylko sprzedający ją przeoczył i dostaliśmy modele. Myślę że można śmiało u nich kupować tylko jak coś nie zagra trzeba pisać do Stanislava. Same modele są ładnie zrobione, szczegółowe.

Korbol - dzięki. W kloszu pierwszy raz zastosowaliśmy zaawansowany shader fraya tzw. plastic coating. Symuluje on fizykę powłoki gładkiej powierzchnii jak bańka mydlana właśnie, szkła okularów z powłokami przeciwodblaskowymi itp.

Bonifatz - dzięki wielkie!

Napisano

Hej Neb,

Kompozycjnie bardzo zgrabnie, szader klosza swietny! Humany 2d nieco odstaja;)

W ujeciu lotniczym przeszkadzaja mi chmury, textury trwanikow sa rozjechane miejscami i widac "szwy". Pierwsze 3 obrazki na bogato doposazone, bardzo na plus!

Interiory kozackie a calosc bardzo dobrze sie broni!

Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności