Guest kakaku Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 (edited) Witam. Być może porywam sie z motyką na słońce, ale chcę spróbować. Chcę zrobić Stay Pufta z "Pogramców Duchów" niszczącego PKiN. Dokładnie plan obejmuje zrobienie w 3D stworzenie monstrum i zniszczonej część Pałacu i wklejenie w zdjęcie. No dobra, więc oto mój piankowy kolega (narazie bez finalnej pozy): http://www.imghost.eu/img248/5961/58s11.jpg i próba wklejenia w zdjecie (nie moje, z google) sprzed tygodnia: Z modelowaniem sobie jakoś poradziłem (lepiej, gorzej to już Wy ocenicie), ale wrzucam tutaj, żeby usłyszeć jakieś rady co do renderu i wpasowania go w zdjęcie:) Pozdrawiam. Edited January 17, 2011 by kakaku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szymon_176 Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Ja niestety nic Ci nie doradzę ale powiem Ci że mega fajny pomysł - piankowy ziomek wyszedł kozacko - zapowiada się dobra animacja :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 aberrację poproszę i lekkiego noisa.. w sumie trzeba fotogenicznie postprodukowac :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertus Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Każdy fotograf walczy z aberracją a nie ją dodaje :) Koncepcja fajowa, powodzenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 To nie wada ale dlaczego "marynarz" ma śliniaczek zamiast kołnierzyka? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filippo Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Podoba mi się jego "sroga" mina;) Powodzenia życzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kakaku Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Szymon_176: dzięki, ale do animacji jeszcze daleko:D Dunuś: jeśli tym podciągne realizm i będzie bardziej pasowało do obrazka to będzie dodane;) Robertus: dzięki:) Dynamico: fakt, już zmienione, będzie w kolejnym upie. mam nadzieje ze jutro Filippo: dzięki, ale myślę nad zmianą całej głowy... jakoś tak trochę inaczej wyszło niż na refkach, albo mi się tak wydaje:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deex Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Fajnie jakbyś zrobił takie tło zachmurzone i może jakiś helikopter lecący policyjny albo wojskowy :P Pomysł ciekawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gientekwl Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Robertus: W tym przypadku abberacja jest na miejscu, jak i inne nie niedoskonałości tej konkretnej fotki. Świetny temat, wykonanie też mi się podoba :) Jedziesz dalej :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrześDuro Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Mała podpowiedz: W rzeczywistosci zarowno pałac oddziałuje na puffego jak i puffy na pałac...;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kakaku Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 (edited) Deex,gientekwl:dzięki GrześDuro: chodzi Ci o to żeby odbicie puffiego bylo na Pałacu? próbowałem to zrobić i efekt był nienajgorszy, ale to dopiero testy:) no chyba, że miałeś coś innego na myśli:P A teraz problem... Przesiadłem się ze stacjonarnego na laptopa i tutaj coś się stało. Nowo powstałe objekty są przekrzywione... nie wiem dlaczego. Poprostu wygladaja jakbym je rotate poprzekręcał... Ktoś zna rozwiązanie? Bez tego nie moge ruszyc;/ edit: wkurzyłem się i przeinstalowalem maxa... i nic to nie pomoglo... no coz wiec projekt bedzie robiony tylko w wekendy, kiedy bede mial dostep do kompa...eh... Edited January 20, 2011 by kakaku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kakaku Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 Problem z maxem ogarnięty, więc up. Naprawiony "śliniak", dodana chusta, i PKiN już w kawałkach. Tylko tutaj kolejny problem. Póżniej wymodeluje fragmenty z "pokojami" w środku bo teraz są to tylko duże bryły... No ale będzie to wyglądało jakoś tak + odpowiednie ustawienie kolosa, tak by wyglądał jakby udeżał w budynek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrześDuro Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 Odbicia w szybach to moze nie tak bardzo bd widac, ale ponieważ siatlo z natury odbija sie od wszystkiego i zmienia swoją intensywnosc, kolor, czestotliwosc(blabla;) wiec obecność tak wyrąbistej bryły tak blisko budynku musi znaczaco zmienic jego doswietlenie. A jak to nie wiem, wymodeluj prostą bryłe pałacu, nałóż texture i zobacz jak sie zachowa światło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kakaku Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 GrześDuro: Dzięki, spróbuje coś w tym kierunku zrobić. Mógłby ktoś podpowiedzieć jak ogarnąć kolejny problem? Tak jak na upie wyżej, widać wielkie kloce (części pkin-u) jak zrobić aby zamiast calych bryl byly widoczne poidzialy na pokoje...? uzywałem scryptów mbfracture i fracture Voronoi żeby podzielić budynek ale zawsze robiły duże kloce. Zna ktoś jakiś skrypt/metode/cokolwiek żeby to ładnie i w miare jak najmniej motania się to podzielić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kakaku Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Houston, mamy problem. Kolejne próby zakończone niepowodzeniem... Moje metody podzielenie PKIN tak aby wyglądało to realistycznie są do bani. Możecie podać jakieś wskazówki,skrypty, albo coś innego które by mi pomogły? Problem tkwi w tym, że nie wiem jak zamiast wielkich fustaków zrobić aby były widoczne ściany itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now