Jump to content

Stay Puft vs PKiN


Guest kakaku

Recommended Posts

Witam. Być może porywam sie z motyką na słońce, ale chcę spróbować. Chcę zrobić Stay Pufta z "Pogramców Duchów" niszczącego PKiN. Dokładnie plan obejmuje zrobienie w 3D stworzenie monstrum i zniszczonej część Pałacu i wklejenie w zdjęcie. No dobra, więc oto mój piankowy kolega (narazie bez finalnej pozy):

 

http://www.imghost.eu/img248/5961/58s11.jpg

 

i próba wklejenia w zdjecie (nie moje, z google) sprzed tygodnia:

 

finaltestmniejszy.jpg

 

Z modelowaniem sobie jakoś poradziłem (lepiej, gorzej to już Wy ocenicie), ale wrzucam tutaj, żeby usłyszeć jakieś rady co do renderu i wpasowania go w zdjęcie:)

Pozdrawiam.

Edited by kakaku
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Szymon_176: dzięki, ale do animacji jeszcze daleko:D

Dunuś: jeśli tym podciągne realizm i będzie bardziej pasowało do obrazka to będzie dodane;)

Robertus: dzięki:)

Dynamico: fakt, już zmienione, będzie w kolejnym upie. mam nadzieje ze jutro

Filippo: dzięki, ale myślę nad zmianą całej głowy... jakoś tak trochę inaczej wyszło niż na refkach, albo mi się tak wydaje:P

Link to comment
Share on other sites

Deex,gientekwl:dzięki

GrześDuro: chodzi Ci o to żeby odbicie puffiego bylo na Pałacu? próbowałem to zrobić i efekt był nienajgorszy, ale to dopiero testy:) no chyba, że miałeś coś innego na myśli:P

 

A teraz problem... Przesiadłem się ze stacjonarnego na laptopa i tutaj coś się stało. Nowo powstałe objekty są przekrzywione... nie wiem dlaczego. Poprostu wygladaja jakbym je rotate poprzekręcał... Ktoś zna rozwiązanie? Bez tego nie moge ruszyc;/

 

edit: wkurzyłem się i przeinstalowalem maxa... i nic to nie pomoglo... no coz wiec projekt bedzie robiony tylko w wekendy, kiedy bede mial dostep do kompa...eh...

Edited by kakaku
Link to comment
Share on other sites

Problem z maxem ogarnięty, więc up. Naprawiony "śliniak", dodana chusta, i PKiN już w kawałkach. Tylko tutaj kolejny problem. Póżniej wymodeluje fragmenty z "pokojami" w środku bo teraz są to tylko duże bryły... No ale będzie to wyglądało jakoś tak + odpowiednie ustawienie kolosa, tak by wyglądał jakby udeżał w budynek.

 

89u132kopia.jpg

Link to comment
Share on other sites

Odbicia w szybach to moze nie tak bardzo bd widac, ale ponieważ siatlo z natury odbija sie od wszystkiego i zmienia swoją intensywnosc, kolor, czestotliwosc(blabla;) wiec obecność tak wyrąbistej bryły tak blisko budynku musi znaczaco zmienic jego doswietlenie. A jak to nie wiem, wymodeluj prostą bryłe pałacu, nałóż texture i zobacz jak sie zachowa światło.

Link to comment
Share on other sites

GrześDuro: Dzięki, spróbuje coś w tym kierunku zrobić.

 

Mógłby ktoś podpowiedzieć jak ogarnąć kolejny problem? Tak jak na upie wyżej, widać wielkie kloce (części pkin-u) jak zrobić aby zamiast calych bryl byly widoczne poidzialy na pokoje...? uzywałem scryptów mbfracture i fracture Voronoi żeby podzielić budynek ale zawsze robiły duże kloce. Zna ktoś jakiś skrypt/metode/cokolwiek żeby to ładnie i w miare jak najmniej motania się to podzielić?

Link to comment
Share on other sites

Houston, mamy problem. Kolejne próby zakończone niepowodzeniem... Moje metody podzielenie PKIN tak aby wyglądało to realistycznie są do bani. Możecie podać jakieś wskazówki,skrypty, albo coś innego które by mi pomogły? Problem tkwi w tym, że nie wiem jak zamiast wielkich fustaków zrobić aby były widoczne ściany itp.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy