Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Być może porywam sie z motyką na słońce, ale chcę spróbować. Chcę zrobić Stay Pufta z "Pogramców Duchów" niszczącego PKiN. Dokładnie plan obejmuje zrobienie w 3D stworzenie monstrum i zniszczonej część Pałacu i wklejenie w zdjęcie. No dobra, więc oto mój piankowy kolega (narazie bez finalnej pozy):

 

http://www.imghost.eu/img248/5961/58s11.jpg

 

i próba wklejenia w zdjecie (nie moje, z google) sprzed tygodnia:

 

finaltestmniejszy.jpg

 

Z modelowaniem sobie jakoś poradziłem (lepiej, gorzej to już Wy ocenicie), ale wrzucam tutaj, żeby usłyszeć jakieś rady co do renderu i wpasowania go w zdjęcie:)

Pozdrawiam.

Edytowane przez kakaku

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja niestety nic Ci nie doradzę ale powiem Ci że mega fajny pomysł - piankowy ziomek wyszedł kozacko - zapowiada się dobra animacja :D

Napisano

aberrację poproszę i lekkiego noisa.. w sumie trzeba fotogenicznie postprodukowac :)

Napisano

Każdy fotograf walczy z aberracją a nie ją dodaje :)

 

Koncepcja fajowa, powodzenia!

Napisano

Szymon_176: dzięki, ale do animacji jeszcze daleko:D

Dunuś: jeśli tym podciągne realizm i będzie bardziej pasowało do obrazka to będzie dodane;)

Robertus: dzięki:)

Dynamico: fakt, już zmienione, będzie w kolejnym upie. mam nadzieje ze jutro

Filippo: dzięki, ale myślę nad zmianą całej głowy... jakoś tak trochę inaczej wyszło niż na refkach, albo mi się tak wydaje:P

Napisano

Fajnie jakbyś zrobił takie tło zachmurzone i może jakiś helikopter lecący policyjny albo wojskowy :P

Pomysł ciekawy.

Napisano

Robertus: W tym przypadku abberacja jest na miejscu, jak i inne nie niedoskonałości tej konkretnej fotki.

 

Świetny temat, wykonanie też mi się podoba :) Jedziesz dalej :)

Napisano

Deex,gientekwl:dzięki

GrześDuro: chodzi Ci o to żeby odbicie puffiego bylo na Pałacu? próbowałem to zrobić i efekt był nienajgorszy, ale to dopiero testy:) no chyba, że miałeś coś innego na myśli:P

 

A teraz problem... Przesiadłem się ze stacjonarnego na laptopa i tutaj coś się stało. Nowo powstałe objekty są przekrzywione... nie wiem dlaczego. Poprostu wygladaja jakbym je rotate poprzekręcał... Ktoś zna rozwiązanie? Bez tego nie moge ruszyc;/

 

edit: wkurzyłem się i przeinstalowalem maxa... i nic to nie pomoglo... no coz wiec projekt bedzie robiony tylko w wekendy, kiedy bede mial dostep do kompa...eh...

Edytowane przez kakaku

Napisano

Problem z maxem ogarnięty, więc up. Naprawiony "śliniak", dodana chusta, i PKiN już w kawałkach. Tylko tutaj kolejny problem. Póżniej wymodeluje fragmenty z "pokojami" w środku bo teraz są to tylko duże bryły... No ale będzie to wyglądało jakoś tak + odpowiednie ustawienie kolosa, tak by wyglądał jakby udeżał w budynek.

 

89u132kopia.jpg

Napisano

Odbicia w szybach to moze nie tak bardzo bd widac, ale ponieważ siatlo z natury odbija sie od wszystkiego i zmienia swoją intensywnosc, kolor, czestotliwosc(blabla;) wiec obecność tak wyrąbistej bryły tak blisko budynku musi znaczaco zmienic jego doswietlenie. A jak to nie wiem, wymodeluj prostą bryłe pałacu, nałóż texture i zobacz jak sie zachowa światło.

Napisano

GrześDuro: Dzięki, spróbuje coś w tym kierunku zrobić.

 

Mógłby ktoś podpowiedzieć jak ogarnąć kolejny problem? Tak jak na upie wyżej, widać wielkie kloce (części pkin-u) jak zrobić aby zamiast calych bryl byly widoczne poidzialy na pokoje...? uzywałem scryptów mbfracture i fracture Voronoi żeby podzielić budynek ale zawsze robiły duże kloce. Zna ktoś jakiś skrypt/metode/cokolwiek żeby to ładnie i w miare jak najmniej motania się to podzielić?

Napisano

Houston, mamy problem. Kolejne próby zakończone niepowodzeniem... Moje metody podzielenie PKIN tak aby wyglądało to realistycznie są do bani. Możecie podać jakieś wskazówki,skrypty, albo coś innego które by mi pomogły? Problem tkwi w tym, że nie wiem jak zamiast wielkich fustaków zrobić aby były widoczne ściany itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności