spinoza Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 Witam forumowiczów , jak w temacie czołg 7tp do zjechania :) : 3460 trojkatów jedna textura 1024x1024 na korpus jedna 128x128 na kola dwie 64x64 na gasienice model jest do Battlefielda 1942 z tąd taki rozkład textur. pozdrawiam,
Por@szek Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 Welcome, a ja siateczke poprosze :) bo tak jakos duzo mi sie wydaje. No nic pozdro.
spinoza Napisano 6 Czerwiec 2004 Autor Napisano 6 Czerwiec 2004 ..proszę bardzo oto siateczka ... najwiecej trójkątów zjadł układ jezdny ... ale w sumie tej klasy modele (czołgi ,pojazdy opancerzone) do battlefield\'a wachają się między 2500-3500 .... ..model w obecnej formie ma jednak 3420 trójkatów a nie jak podawałem wczesniej ...teraz czeka mnie mozolne skryptowanie i eksportowanie całosci ...żeby zobaczyć wszystko ingame ...
Falcrum Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 Fajny czolg...znaczy sie, dobrze zrobiony i oteksturowany...:) Robisz jakiś dodatek do BF, czy poprostu 1 model więcej ?? Pozdr
_michal Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 osobiście bym proponował wszystkie koła pociąć w ten sposób - lepiej się rozłoży oświetlenie. Pozatym fajny modelik.
Phantom Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 napisał eMPeck lepiej się rozłoży oświetlenie no raczej tutaj ta kwestia jest sporna...bo żadko zdarza się aby takie gry miały tak bardzo zaawansowany light level system żeby było widać reflexy i inne temu podobne zjawiska świetlne...tymbardziej na samej texturze żęby one były zauważalne :) mi osobiście model podoba się...jak i sama textura, która jest bardzo staranna i szczegółowa...żekłbym nawet że jest świetna :P pozdrawiam :)
sayonerka Napisano 7 Czerwiec 2004 Napisano 7 Czerwiec 2004 No i ja sie zgadzam z przedmowca. Model jak i same texturki bardzo fajne! Koniecznie pokaz nam go potem w akcji. Pozdrawiam.
_michal Napisano 7 Czerwiec 2004 Napisano 7 Czerwiec 2004 Niekoniecznie. Tu nie chodzi o zaawansowane oświetlenie tylko o zwykłe vertex-light. http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=112189&perpage=15&pagenumber=1 polecam poczytać.
Max Schreck Napisano 7 Czerwiec 2004 Napisano 7 Czerwiec 2004 Bardzo przyzwoity model, tekstura także zresztą. Też ostatnio siedzę w czołgach ;), ale nie mogę sobie tak poszaleć - tekstury max. 512x512, a jak model ma nieco ponad 2k to już jest trochę za dużo.
ftorek Napisano 7 Czerwiec 2004 Napisano 7 Czerwiec 2004 modelik niezly - texturka mniej - dorbne elementy sa otexturowane swietnie - ale na duzych plaszczyznach widac troche ze malo detalu (jakis zabrudzen i zadrapan)
spinoza Napisano 8 Czerwiec 2004 Autor Napisano 8 Czerwiec 2004 Falcrum : no mam też kilka innych modeli do bf .. niedługo coś wrzucę ..wszytko z kampani wrzesniowej bo planowałem/planuje addona z wrzesnia 39 .... eMPeck tak napewno bardziej estetycznie chociaż podejrzewam że na płaskiej alphowanej powierzchni z dwustronnym materiałem to bez znaczenia :)... MRCN ..pokaz jakiegoś :) ftorek hmmm myślałem że juz go dostatecznie pobrudziłem :)... nad wieksza ilością zadrapań ciągle się zastanawiam .. moze jeszcze jakieś plamy oleju ..?
_michal Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 spinoza: hehe, w szkole na mnie mówili - pieprzony pedant - i pytali - pety w popielniczce też układasz?
giorgione Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 nom modelik niczego sobie - teksturka tez przyzwoita:) pozdr giorgione
persching Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 hłe hłe - kiedyś też robiłem ten czołg, też do bf42 - mod fallweiss :) Niestety grupa się rozjechała i wszystko piekło pochłoneło :( model ładny !
ftorek Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 haha spinoza - siedzi kolo mnie - a nic nie moowi - kuchnia - dopiero teraz skojarzylem ze to twoje - wrrr....
sith_LORD Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 model ok z teksturą bym troszkę pokombinowałjeszce troszkę płaska ..
EF Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 no no, ja dla mnie praca profesjonalna jak bym mial czyms takim walczyc w bf to bym nie odroznil czy jest to robota panow z EA czy twoja. Naprawde ziezla praca, Pozdrawiam
Muhaho Napisano 27 Czerwiec 2004 Napisano 27 Czerwiec 2004 Model pierwsza klasa i do texturowania nie mam zastrzezen tylko kolorystycznie mi nie pasuje, moze dlatego, ze to polski czolg i oile sie nie myle to produkowany byl zielony ale to nic ;] w koncu to model do BF. Dodałbym jakies patriotyczne oznaczenia ;]
spinoza Napisano 29 Listopad 2004 Autor Napisano 29 Listopad 2004 heh ... odnośnie posta powyżej , czołg ma takie kolory bo tak był malowany :)... stary topic ale kiedyś obiecałem ze pokaże screeny ingame a ze to żadkość na tym forum no to są :) model juz nie tylko martwy w maxie ale i tetniący życiem w realtime'ie :) ... http://republika.pl/spinoza/promo/ingame_7tp_01.jpg http://republika.pl/spinoza/promo/ingame_7tp_02.jpg http://republika.pl/spinoza/promo/ingame_7tp_03.jpg http://republika.pl/spinoza/promo/ingame_7tp_04.jpg ...niedługo kolejne graty z mojego mini moda do BF1942 ... so stay tuned :) ps. szukam w miare doświadczonego dźwiekowca który miałby ochotę zrobić kilka dzwieków na podmiankę do tego czołgu ( na razie mam zapiete z BF ale fajnie byłoby usłyszeć coś świerzego :)
spike Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 fajne ciekawe jakie bronie zrobisz do polaków heh a i kiedy będzie można jakąś wersje twojego modka bo nie moge sie doczekać pozdro
spinoza Napisano 1 Grudzień 2004 Autor Napisano 1 Grudzień 2004 ..ogólnie w pierwszej grywalnej alfie mozna sie spodziewać czołgu 7tp ;) armatki wz36 , wozu pancernego wz34 , samolotu p11c ,modelu wojaka + broń ręczna (vis, mors ,bagnet, granaty itp) i jednej mapki + trochę customowych obiektów ... optymistyczny plan zakłada że pod koniec marca 2005 powinienem to wypuścić ... :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się