Mellon Napisano 17 Styczeń 2011 Napisano 17 Styczeń 2011 (edytowane) WitamNowy rok ,nowa teczka.Mam nadzieje wrzucac troche wiecej prac no i moze nawet poprawic jakosc.Troche wiecej "epik knightow" czyli dokladnie to co mnie najbardziej pasjonuje.Na pierwszy rzut Krasnal w zywiole.Zapraszam do kometowania i jechania. Edytowane 1 Lipiec 2014 przez Mellon
Pasiterek Napisano 17 Styczeń 2011 Napisano 17 Styczeń 2011 Mogę napisać, że podoba mi się krasnolud bo to czy powinien być obcięty ten potwór to nie wiem ale wydaję mi się, że raczej nie.
Radix Napisano 17 Styczeń 2011 Napisano 17 Styczeń 2011 Dla mnie krasnolud ma wręcz idiotyczną postawę. Jakby balet tańczył. Ork (dobrze kojarzę?) wygląda jakby był ledwo ciachnięty, niczym zacięcie od żyletki, przez ten wielgachny topór. No i czemu ten krasnolud patrzy w niebo? Widzi tam ptaszki? No i czemu ten bestialski, pieprzony zielonoskóry nie ma broni? Poza tym ten krasnolud jednak mimo wszytko ma braki w anatomii. Coś w nim nie gra. No a tak poza tym, to praca ładna. Zwłaszcza dlatego, że jest w niej krasnolud ;) Ach, no i nie odbieraj moich słów jako atak, bardziej jako spostrzeżenia po kilku głębszych ^^ Co złego to nie ja i owocnej weny twórczej!
Swiezy Napisano 17 Styczeń 2011 Napisano 17 Styczeń 2011 Widać że dużo pracy władowałeś,o to chodzi ;) po prostu z czasem reszta przyjdzie, każdy tak ma. Może parę thumbów przed pracką,wybrać z kimś/w teczce z ludźmi najciekawszy i wyprowadzić z niego dopracowaną prackę,taka moja sugestia.
KhazadThard Napisano 17 Styczeń 2011 Napisano 17 Styczeń 2011 a ja powiem że całkiem nieźle się wyrobiłeś, detale dobrze zrobione, gdybyś do podstaw dłużej przysiadł i była lepsza poza i kompo jakaś ciekawa to bdb byłoby;)
Mellon Napisano 18 Styczeń 2011 Autor Napisano 18 Styczeń 2011 Dzieki wielkie za podpowiedzi i dobre slowo. Dodam tylko ze jezeli chodzi o postawe to krasnolud jest w trakcie krecenia mlynka stad moze sie wydawac troche dziwna. No i troche faktycznie w fazie szkicu powinienem dluzej poglowkowac. Pozdrawiam
Pasiterek Napisano 18 Styczeń 2011 Napisano 18 Styczeń 2011 Mellon napisałeś na jednej stronie że zajęło ci to 30h, to weź mi napisz jeżeli to możliwe co ci zabrało najwięcej czasu, przy czym tak długo się schodzi.
Mellon Napisano 18 Styczeń 2011 Autor Napisano 18 Styczeń 2011 Pewnie z 15h to sam Krasnal zajal ,moze przesadzilem z tymi 30h pewnikiem blizej 20h
Mellon Napisano 22 Styczeń 2011 Autor Napisano 22 Styczeń 2011 Kolejna praca do serji opowiadan(linka do opowiadania dodam jak tylko go dostane). Przedstawia macke wychodzaca z portalu.Ta ilustracje postanowilem potraktowac troche wiekszym luzem choc przy samym podstawowym szkicu troche sie nasiedzialem.Komentarze i krytyka jak zwykle mile widziane
ZiN Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 (edytowane) Jak dla mnie trochę zbyt monotonna mechaniczna faktura skóry, jak skała jakaś. To coś jest obślizgłe, widać,ale trochę coś tu nie wyszło (pewnie ten fakt podkreślają inne błędy). Brakuje w jakimś miejscu większego detalu sugerującego dokładnie to, co w reszcie widz mógłby sobie już sam wyobrazić. No i chyba trochę bliki światła się nie do końca zgadzają. W lewej stronie obrazka bliki są po lewej stronie macek, z prawej po prawej, z dołu od dołu i tak dalej, aż w końcu nie wiem skąd pada główne światło. Dobrze by było też zlikwidować ten przebijający od spodu gdzieniegdzie czarny obrys, bo za bardzo odcina się od tła , coś jak wycięty niechlujnie i wklejony w inne tło. Edytowane 22 Styczeń 2011 przez ZiN
Mellon Napisano 22 Styczeń 2011 Autor Napisano 22 Styczeń 2011 Dzieki zin. Speedzik ze zdjecia bez pikowania ani konturow.
ZiN Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 Speedzik polega na wrażeniu, i tu jest bardzo git. Jedyne co, to przyciemniłbym bardzo leciutko jej dekolt, w miejscu gdzie przebiega zgięta ręka, żeby wybić ją trochę do przodu bo w kolorze i nasyceniu trochę za bardzo się zlewa.
KhazadThard Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 więcej takich:) bez tej dziwnej tekstury pociągniętej po wierzch, którą masz w innych pracach
Mellon Napisano 24 Styczeń 2011 Autor Napisano 24 Styczeń 2011 Dzieki panowie (KhazadThard co do textur to zamirzam je powaznie ograniczyc) Zin praca malowana z ref wiec jak cos jest za slabe to tez tak oddac sie staralem.
Mellon Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 J/W Speedzik ze zdjecia bez pikowania ani konturow. Troche rozbielone ale tak wlasnie bylo na ref. i taki nastroj chcialem uzyskac.
ZiN Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 Zin praca malowana z ref wiec jak cos jest za slabe to tez tak oddac sie staralem. Ciekawe podejście, nie powiem, ale ja malując starałbym się poprawić coś co mi nie pasuje. Inaczej jaki sens malowania. Odtwarzanie referek i rzeczywistości to wszytko? Myślałem, że malowanie idzie krok dalej bo nie robi tego maszyna (aparat fotograficzny) tylko człowiek, który myśli i ma wpływ na to co kreuje.
Mellon Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 ZIN ty poprawiasz ja szukam ty rob po swojemu a ja bede robil dobrze. Coyote - jasne
Mellon Napisano 2 Luty 2011 Autor Napisano 2 Luty 2011 Mecze sie ostatnio nad nowa praca no I zameczam wszystkich domownikow co by swiezymi spojzeniami rzucali no ale ich spojzenie juz nie-swierze sie zrobilo wiec zwracam sie do was. Napiszcie co o tym myslicie jak mozecie ,pamietajac ze to WIP w poczatkowym stadium wiec wszystko mozna jeszcze zmienic. Z gory dzieki.
Mellon Napisano 10 Luty 2011 Autor Napisano 10 Luty 2011 (edytowane) Posejdon raczej skonczony Komentarze mile widziane :) Edytowane 11 Luty 2011 przez Mellon
aspenboy Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 "This file removed due to violation of ImageShack Terms of Service or by user request" :/
Mellon Napisano 13 Luty 2011 Autor Napisano 13 Luty 2011 A no wlasnie ZIN jakies takie sobie wyszly mi te kolorki. Taki speed sobie popelnilem moze go rozwine jak troche czasu wpadnie nadplanowego
ZiN Napisano 13 Luty 2011 Napisano 13 Luty 2011 Teraz z kolorami dużo lepiej bo zróżnicowałeś trochę niebieski. Czuje się ten chłodek :) Właśnie tak trzeba robić że mieszasz niebieski z każdym innym kolorem po trosze i uzyskujesz bardzo zróżnicowaną paletę danego koloru.
Mellon Napisano 14 Luty 2011 Autor Napisano 14 Luty 2011 -hpx- , ZIN , Nikodem. Dzieki panowie za dobre slowo- jest to jeden z niewielu przypadkow w ktorym kozystam z referki no i wychodzi na to ze powinienem robic to czesciej :).
nikodem. Napisano 14 Luty 2011 Napisano 14 Luty 2011 daj mocniejsze krawedzie na tej skarpie odetnie sie troche od tla, jesli bedziesz jeszcze nad tym siedzial. Jak nie to wrzucaj nowe prace bo ten i ten z ostatniego sp bardzo mi sie podobaja.
Mellon Napisano 15 Luty 2011 Autor Napisano 15 Luty 2011 Dzieki nikodem. - troche popracowalem i jeszcze troche pracy potrzebuje no ale ze juz puzno to wrzucam wypociny wciaz w wersji WIP.
nao Napisano 16 Luty 2011 Napisano 16 Luty 2011 pobaw sie wiecej perspektywą powietrzną ..szczegolnie gdzie rezyduje tenze smok.
resh Napisano 16 Luty 2011 Napisano 16 Luty 2011 powinieneś więcej szybszych pracek trzaskać, no i z tymi kolorami też trzeba by było coś zrobić, bo rzeczywiście mydełko wychodzi. Robisz czasem coś w ołówku, jakieś szkice, koncepty, albo z natury?
Mellon Napisano 17 Luty 2011 Autor Napisano 17 Luty 2011 Dzieki za odpowiedzi Resh - Olowkiem rysuje a jakze ale na rysowanie z natury za zwyczaj czsu brakuje i cierpliwosci. ASzybszych pracek wiecej pewnikiem bedzie a to tez z braku czasu :) . nao- no i sie pobawilem i wrzucam upa a wlasciwie to wersje ostateczna bo nie bede juz raczej tego meczyc bo zamecze.
Mellon Napisano 12 Marzec 2011 Autor Napisano 12 Marzec 2011 No i daje , daje :) Postac Elfa do pewnej powstajacej gry - postac ma miec wymienne uzbrojenie wiec pozycja praktycznie z gory przesadzona. Jak zazwyczaj komentarze mile widziane Kolorek tez bedzie na razie b/w wip
ICE Napisano 12 Marzec 2011 Napisano 12 Marzec 2011 Twoj Elf ma malo stabilna poze z racji na pozycje Jego prawej nogi, aczkolwiek walor i sylwetka zrobiona fajnie. Rozwijasz sie tu mocno Mellon.
n-pigeon Napisano 13 Marzec 2011 Napisano 13 Marzec 2011 Jest progres, postać Ci się jednak trochę chwieje, jak powiedział ICE, walor dobrze dobrany, ale myśląc o designie nie wypada najlepiej, nie licząc, głowy i ramion, cała postać ma takie same walory, wygląda jakby wszystko było zrobione z czarnej skóry, jest trochę nudno, masz tam parę detali na których można by złamać tą monotonnie. Sorry że bazgram Ci po pracy, ale wole obrazki od słów xD i zepsułem łuk xS
Mellon Napisano 13 Marzec 2011 Autor Napisano 13 Marzec 2011 Dzieki Ice. N-pigeon - podoba mis sie jak go wygiales ,troche za bardzo na palce chyba? Jezeli chodzi o kontrasty to sie musze nie zgodzic gdyz 1 .jest to faza przed barwieniem i czarny w tej fazie mija sie z celem. 2.jak zauwazyles glowa i ramiona sa ciekawsze wiec moj cel zostal osiagniety (focal) sam mieszalem waloram ale doszedlem do wniosku ze za bardzo rozprasza. Ps mam tez wrazenie ze uzywajac slowa design masz cos innego na mysli niz ja.
Mellon Napisano 13 Marzec 2011 Autor Napisano 13 Marzec 2011 no i z kolorkiem tlo bedzie w zielony odcieniu przez co postac taka zielonkawa
n-pigeon Napisano 13 Marzec 2011 Napisano 13 Marzec 2011 N-pigeon - podoba mis sie jak go wygiales ,troche za bardzo na palce chyba? Jezeli chodzi o kontrasty to sie musze nie zgodzic gdyz 1 .jest to faza przed barwieniem i czarny w tej fazie mija sie z celem. 2.jak zauwazyles glowa i ramiona sa ciekawsze wiec moj cel zostal osiagniety (focal) sam mieszalem waloram ale doszedlem do wniosku ze za bardzo rozprasza. Ps mam tez wrazenie ze uzywajac slowa design masz cos innego na mysli niz ja. Racja słuszna uwaga, za bardzo na palce, stopy zmniejszałem na końcu to nie zauważyłem. Ad. 1 Czarnobiały rysunek wykonywany przed barwieniem ma ci pokazać jak będą wyglądać końcowe walory, barwy mają swój walor, który wzmacnia normalne walory. Dlatego przed kolorowaniem za pomocą narzędzi levels, zwiększam gamme na trochę jaśniejszą, zmniejszam też kontrast, by mieć zasięg waloru przy dodawaniu koloru. Jednak jak wykonuje czarno biały szkic to muszę widzieć jak końcowe walory będą współgrać. Z płaskiego monotonnego BW, wyjdzie płaski monotonny obrazek z rozjechanymi barwami. Ad. 2 Nie powiedziałem że są ciekawsze, powiedziałem że nie wyglądają jak czarna skóra, jak reszta ciała. :) Są jednak tak samo monotonne, dużo jasności, żadnych ciekawszych zmian, dlatego przyciemniłem przepaski i rozjaśniłem koszule, dodałem tez trochę kontrastu i światła metalowym częściom. Rozwiń co masz na myśli z tym designem ;) Teraz jeśli chodzi o upek. Nie sądzisz że jest bardzo blado, monotonnie i płasko? Zrobiłem swoją wersje, lubię zielony, ale urozmaiciłem go trochę :)
Mellon Napisano 13 Marzec 2011 Autor Napisano 13 Marzec 2011 Wow nie jestem chyba fanem takich krzykliwych kolorow dla lesnego elfa dla krasnoluda predzej ale jak na moja logike ciezko byloby sie mu wtopic w otoczenie :). Jezeli chodzi o designe to mialem na mysli ze walor jako taki niewiele ma wspolnego z designem kolor moze uzbrojenie czy ubior ale walor nie szczegolnie.
n-pigeon Napisano 13 Marzec 2011 Napisano 13 Marzec 2011 W designie jest taka hierarchia, chodzi o to co jest dostrzegane najpierw. Sylwetka > Walor > Kolorystyka > Detale. Walor jest zatem bardzo ważny i nie wyssałem to sobie z palca, bez dobrego waloru kolor jest niczym, oczy i mózg są lepiej przystosowane do widzenia walorów niż koloru, ponieważ jest to dla nich cenniejsza informacja. Design to całokształt, a walor to jedno z narzędzi których używasz do jego zbudowania ;) zobacz thumbnaile znanych artystów koncepcyjnych, często robią je dwu kolorowe, czerń i biel. Czerń to obszary gdzie dadzą ciemne walory, a biel to obszary gdzie dadzą jaśniejsze, najpierw oczywiście powstaje sylwetka. Kolorystyka to kwestia nowej warstwy ;)
Mellon Napisano 13 Marzec 2011 Autor Napisano 13 Marzec 2011 Powoli twoja kolorystyka zbliza sie do mojej pomysl jeszcze o materialach z czego jest zrobiona ta zbroja pikowana ja chcialem ukazac skore a u ciebie jest zlota, czerwony metalowy przedramiennik, czerwone paski skorzane . Jak dla mnie taka kolorystyka zalatuje szybkim sposobem na przykucie uwagi a cena za to jest brak autentycznosci - chyba nie jestem jeszcze gotowy na taki kompromis. Kolor skory wyszedl fajnie ale jak juz wczesniej pisalem tlo bedzie zielone i chce zeby byla jakas harmonia.Dolacze moja prace po ulepszeniach zeby bylo jasniej.
CUKIERASS Napisano 15 Marzec 2011 Napisano 15 Marzec 2011 ojj podoba mi się koncept tego złego leśnego dziada vel druida
Mellon Napisano 16 Marzec 2011 Autor Napisano 16 Marzec 2011 Cukierass dzieki W wolnej chwili pobawilem sie ta lepetyna troche ale jako ze utknalem z pomyslem zakanczam i wystawiam
Bedyk Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 jak na moje oko to przydałoby się zrobić coś z zębami i rogami tak żeby odróżnić je od ciała, wniesie to cokolwiek różnorodności do materii cień pod szyja jest ciepły dlatego pewnie nie widać na niej przestrzeni, światło jest jakieś takie nie konsekwentne, postawiłbym jedno na jakiś zdecydowanie mocne źródło i drugie słabe. szary brudek przy niektórych krawędziach jest bez sensu, skręt szyi też, poszukałbym czegoś naturalniejszego, ale obrazek jak na klasyczny motyw fantazy ma potencjał
ICE Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Zrob sobie prosty eksperyment. Przygotuj aparat, i kilka drobnych przedmiotow. Poukladaj je w jakis okreslony sposob i zrob kilka zdjec, z gory z dolu 3/4 plus kilkawariacji. Potem wybierz jedno, dwa zdjecia, ktore wygladaja nalepiejj, wtedy zastanow sie dlaczego tak jest, ze akurat te sa lepsze od innych. Haslem tej wypowiedzi jest kompozycja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się