Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

WitamNowy rok ,nowa teczka.Mam nadzieje wrzucac troche wiecej prac no i moze nawet poprawic jakosc.Troche wiecej "epik knightow" czyli dokladnie to co mnie najbardziej pasjonuje.Na pierwszy rzut Krasnal w zywiole.Zapraszam do kometowania i jechania.

Edytowane przez Mellon

  • Odpowiedzi 184
  • Wyświetleń 31,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mogę napisać, że podoba mi się krasnolud bo to czy powinien być obcięty ten potwór to nie wiem ale wydaję mi się, że raczej nie.

Napisano

Dla mnie krasnolud ma wręcz idiotyczną postawę. Jakby balet tańczył. Ork (dobrze kojarzę?) wygląda jakby był ledwo ciachnięty, niczym zacięcie od żyletki, przez ten wielgachny topór. No i czemu ten krasnolud patrzy w niebo? Widzi tam ptaszki? No i czemu ten bestialski, pieprzony zielonoskóry nie ma broni? Poza tym ten krasnolud jednak mimo wszytko ma braki w anatomii. Coś w nim nie gra.

No a tak poza tym, to praca ładna. Zwłaszcza dlatego, że jest w niej krasnolud ;) Ach, no i nie odbieraj moich słów jako atak, bardziej jako spostrzeżenia po kilku głębszych ^^ Co złego to nie ja i owocnej weny twórczej!

Napisano

Widać że dużo pracy władowałeś,o to chodzi ;) po prostu z czasem reszta przyjdzie, każdy tak ma.

Może parę thumbów przed pracką,wybrać z kimś/w teczce z ludźmi najciekawszy i wyprowadzić z niego dopracowaną prackę,taka moja sugestia.

Napisano

a ja powiem że całkiem nieźle się wyrobiłeś, detale dobrze zrobione, gdybyś do podstaw dłużej przysiadł i była lepsza poza i kompo jakaś ciekawa to bdb byłoby;)

Napisano
  • Autor

Dzieki wielkie za podpowiedzi i dobre slowo.

Dodam tylko ze jezeli chodzi o postawe to krasnolud jest w trakcie krecenia mlynka stad moze sie wydawac troche dziwna.

No i troche faktycznie w fazie szkicu powinienem dluzej poglowkowac.

Pozdrawiam

Napisano

Mellon napisałeś na jednej stronie że zajęło ci to 30h, to weź mi napisz jeżeli to możliwe co ci zabrało najwięcej czasu, przy czym tak długo się schodzi.

Napisano
  • Autor

Pewnie z 15h to sam Krasnal zajal ,moze przesadzilem z tymi 30h pewnikiem blizej 20h

Napisano
  • Autor

Kolejna praca do serji opowiadan(linka do opowiadania dodam jak tylko go dostane).

Przedstawia macke wychodzaca z portalu.Ta ilustracje postanowilem potraktowac troche wiekszym luzem choc przy samym podstawowym szkicu troche sie nasiedzialem.Komentarze i krytyka jak zwykle mile widziane

macka1.jpg

Napisano

Jak dla mnie trochę zbyt monotonna mechaniczna faktura skóry, jak skała jakaś.

 

To coś jest obślizgłe, widać,ale trochę coś tu nie wyszło (pewnie ten fakt podkreślają inne błędy). Brakuje w jakimś miejscu większego detalu sugerującego dokładnie to, co w reszcie widz mógłby sobie już sam wyobrazić. No i chyba trochę bliki światła się nie do końca zgadzają. W lewej stronie obrazka bliki są po lewej stronie macek, z prawej po prawej, z dołu od dołu i tak dalej, aż w końcu nie wiem skąd pada główne światło. Dobrze by było też zlikwidować ten przebijający od spodu gdzieniegdzie czarny obrys, bo za bardzo odcina się od tła , coś jak wycięty niechlujnie i wklejony w inne tło.

Edytowane przez ZiN

Napisano

Speedzik polega na wrażeniu, i tu jest bardzo git. Jedyne co, to przyciemniłbym bardzo leciutko jej dekolt, w miejscu gdzie przebiega zgięta ręka, żeby wybić ją trochę do przodu bo w kolorze i nasyceniu trochę za bardzo się zlewa.

Napisano
  • Autor

Dzieki panowie (KhazadThard co do textur to zamirzam je powaznie ograniczyc)

Zin praca malowana z ref wiec jak cos jest za slabe to tez tak oddac sie staralem.

Napisano
  • Autor

J/W Speedzik ze zdjecia bez pikowania ani konturow.

Troche rozbielone ale tak wlasnie bylo na ref. i taki nastroj chcialem uzyskac.

nowykrajobraz.jpg

Napisano
Zin praca malowana z ref wiec jak cos jest za slabe to tez tak oddac sie staralem.

 

Ciekawe podejście, nie powiem, ale ja malując starałbym się poprawić coś co mi nie pasuje. Inaczej jaki sens malowania. Odtwarzanie referek i rzeczywistości to wszytko? Myślałem, że malowanie idzie krok dalej bo nie robi tego maszyna (aparat fotograficzny) tylko człowiek, który myśli i ma wpływ na to co kreuje.

Napisano
  • Autor

ZIN ty poprawiasz ja szukam ty rob po swojemu a ja bede robil dobrze.

Coyote - jasne

photoset034147.jpg

prelepisumskipejzaz.jpg

Napisano
  • Autor

Mecze sie ostatnio nad nowa praca no I zameczam wszystkich domownikow co by swiezymi spojzeniami rzucali no ale ich spojzenie juz nie-swierze sie zrobilo wiec zwracam sie do was. Napiszcie co o tym myslicie jak mozecie ,pamietajac ze to WIP w poczatkowym stadium wiec wszystko mozna jeszcze zmienic.

Z gory dzieki.

neptunm.jpg

Napisano
  • Autor

Posejdon raczej skonczony

Komentarze mile widziane :)

neptun1.jpg

Edytowane przez Mellon

Napisano
  • Autor

A no wlasnie ZIN jakies takie sobie wyszly mi te kolorki.

Taki speed sobie popelnilem moze go rozwine jak troche czasu wpadnie nadplanowego

thebestbz.jpg

Napisano

Teraz z kolorami dużo lepiej bo zróżnicowałeś trochę niebieski. Czuje się ten chłodek :) Właśnie tak trzeba robić że mieszasz niebieski z każdym innym kolorem po trosze i uzyskujesz bardzo zróżnicowaną paletę danego koloru.

Napisano
  • Autor

-hpx- , ZIN , Nikodem. Dzieki panowie za dobre slowo- jest to jeden z niewielu przypadkow w ktorym kozystam z referki no i wychodzi na to ze powinienem robic to czesciej :).

Napisano

daj mocniejsze krawedzie na tej skarpie odetnie sie troche od tla, jesli bedziesz jeszcze nad tym siedzial. Jak nie to wrzucaj nowe prace bo ten i ten z ostatniego sp bardzo mi sie podobaja.

Napisano
  • Autor

Dzieki nikodem. - troche popracowalem i jeszcze troche pracy potrzebuje no ale ze juz puzno to wrzucam wypociny wciaz w wersji WIP.

thebest2.jpg

Napisano

pobaw sie wiecej perspektywą powietrzną ..szczegolnie gdzie rezyduje tenze smok.

Napisano

powinieneś więcej szybszych pracek trzaskać, no i z tymi kolorami też trzeba by było coś zrobić, bo rzeczywiście mydełko wychodzi. Robisz czasem coś w ołówku, jakieś szkice, koncepty, albo z natury?

Napisano
  • Autor

Dzieki za odpowiedzi

Resh - Olowkiem rysuje a jakze ale na rysowanie z natury za zwyczaj czsu brakuje i cierpliwosci. ASzybszych pracek wiecej pewnikiem bedzie a to tez z braku czasu :) .

nao- no i sie pobawilem i wrzucam upa a wlasciwie to wersje ostateczna bo nie bede juz raczej tego meczyc bo zamecze.

dragonhunter.jpg

Napisano
  • Autor

No i daje , daje :)

Postac Elfa do pewnej powstajacej gry - postac ma miec wymienne uzbrojenie wiec pozycja praktycznie z gory przesadzona. Jak zazwyczaj komentarze mile widziane

Kolorek tez bedzie na razie b/w wip

elft.jpg

Napisano

Twoj Elf ma malo stabilna poze z racji na pozycje Jego prawej nogi, aczkolwiek walor i sylwetka zrobiona fajnie. Rozwijasz sie tu mocno Mellon.

Napisano

Jest progres, postać Ci się jednak trochę chwieje, jak powiedział ICE, walor dobrze dobrany, ale myśląc o designie nie wypada najlepiej, nie licząc, głowy i ramion, cała postać ma takie same walory, wygląda jakby wszystko było zrobione z czarnej skóry, jest trochę nudno, masz tam parę detali na których można by złamać tą monotonnie.

 

Sorry że bazgram Ci po pracy, ale wole obrazki od słów xD i zepsułem łuk xS

elfexample.png

Napisano
  • Autor

Dzieki Ice.

N-pigeon - podoba mis sie jak go wygiales ,troche za bardzo na palce chyba?

Jezeli chodzi o kontrasty to sie musze nie zgodzic gdyz

1 .jest to faza przed barwieniem i czarny w tej fazie mija sie z celem.

2.jak zauwazyles glowa i ramiona sa ciekawsze wiec moj cel zostal osiagniety (focal)

sam mieszalem waloram ale doszedlem do wniosku ze za bardzo rozprasza.

Ps mam tez wrazenie ze uzywajac slowa design masz cos innego na mysli niz ja.

Napisano
  • Autor

no i z kolorkiem tlo bedzie w zielony odcieniu przez co postac taka zielonkawa

elfkolor.jpg

Napisano

N-pigeon - podoba mis sie jak go wygiales ,troche za bardzo na palce chyba?

Jezeli chodzi o kontrasty to sie musze nie zgodzic gdyz

1 .jest to faza przed barwieniem i czarny w tej fazie mija sie z celem.

2.jak zauwazyles glowa i ramiona sa ciekawsze wiec moj cel zostal osiagniety (focal)

sam mieszalem waloram ale doszedlem do wniosku ze za bardzo rozprasza.

Ps mam tez wrazenie ze uzywajac slowa design masz cos innego na mysli niz ja.

 

Racja słuszna uwaga, za bardzo na palce, stopy zmniejszałem na końcu to nie zauważyłem.

 

Ad. 1 Czarnobiały rysunek wykonywany przed barwieniem ma ci pokazać jak będą wyglądać końcowe walory, barwy mają swój walor, który wzmacnia normalne walory. Dlatego przed kolorowaniem za pomocą narzędzi levels, zwiększam gamme na trochę jaśniejszą, zmniejszam też kontrast, by mieć zasięg waloru przy dodawaniu koloru. Jednak jak wykonuje czarno biały szkic to muszę widzieć jak końcowe walory będą współgrać. Z płaskiego monotonnego BW, wyjdzie płaski monotonny obrazek z rozjechanymi barwami.

 

Ad. 2 Nie powiedziałem że są ciekawsze, powiedziałem że nie wyglądają jak czarna skóra, jak reszta ciała. :) Są jednak tak samo monotonne, dużo jasności, żadnych ciekawszych zmian, dlatego przyciemniłem przepaski i rozjaśniłem koszule, dodałem tez trochę kontrastu i światła metalowym częściom.

 

Rozwiń co masz na myśli z tym designem ;)

 

 

Teraz jeśli chodzi o upek. Nie sądzisz że jest bardzo blado, monotonnie i płasko?

Zrobiłem swoją wersje, lubię zielony, ale urozmaiciłem go trochę :)

 

elfexamplecolor.png

Napisano
  • Autor

Wow nie jestem chyba fanem takich krzykliwych kolorow dla lesnego elfa dla krasnoluda predzej ale jak na moja logike ciezko byloby sie mu wtopic w otoczenie :).

Jezeli chodzi o designe to mialem na mysli ze walor jako taki niewiele ma wspolnego z designem kolor moze uzbrojenie czy ubior ale walor nie szczegolnie.

Napisano

W designie jest taka hierarchia, chodzi o to co jest dostrzegane najpierw. Sylwetka > Walor > Kolorystyka > Detale. Walor jest zatem bardzo ważny i nie wyssałem to sobie z palca, bez dobrego waloru kolor jest niczym, oczy i mózg są lepiej przystosowane do widzenia walorów niż koloru, ponieważ jest to dla nich cenniejsza informacja.

 

Design to całokształt, a walor to jedno z narzędzi których używasz do jego zbudowania ;) zobacz thumbnaile znanych artystów koncepcyjnych, często robią je dwu kolorowe, czerń i biel. Czerń to obszary gdzie dadzą ciemne walory, a biel to obszary gdzie dadzą jaśniejsze, najpierw oczywiście powstaje sylwetka.

 

Kolorystyka to kwestia nowej warstwy ;)

elfexample.png

Napisano
  • Autor

Powoli twoja kolorystyka zbliza sie do mojej pomysl jeszcze o materialach z czego jest zrobiona ta zbroja pikowana ja chcialem ukazac skore a u ciebie jest zlota, czerwony metalowy przedramiennik, czerwone paski skorzane . Jak dla mnie taka kolorystyka zalatuje szybkim sposobem na przykucie uwagi a cena za to jest brak autentycznosci - chyba nie jestem jeszcze gotowy na taki kompromis. Kolor skory wyszedl fajnie ale jak juz wczesniej pisalem tlo bedzie zielone i chce zeby byla jakas harmonia.Dolacze moja prace po ulepszeniach zeby bylo jasniej.

elfpigeon.png

Napisano
  • Autor

Cukierass dzieki

W wolnej chwili pobawilem sie ta lepetyna troche ale jako ze utknalem z pomyslem zakanczam i wystawiam

lastsmok.png

Napisano

jak na moje oko to przydałoby się zrobić coś z zębami i rogami tak żeby odróżnić je od ciała, wniesie to cokolwiek różnorodności do materii

cień pod szyja jest ciepły dlatego pewnie nie widać na niej przestrzeni,

światło jest jakieś takie nie konsekwentne, postawiłbym jedno na jakiś zdecydowanie mocne źródło i drugie słabe.

szary brudek przy niektórych krawędziach jest bez sensu,

skręt szyi też, poszukałbym czegoś naturalniejszego,

ale obrazek jak na klasyczny motyw fantazy ma potencjał

Napisano

Zrob sobie prosty eksperyment.

 

Przygotuj aparat, i kilka drobnych przedmiotow.

Poukladaj je w jakis okreslony sposob i zrob kilka zdjec, z gory z dolu 3/4 plus kilkawariacji.

Potem wybierz jedno, dwa zdjecia, ktore wygladaja nalepiejj, wtedy zastanow sie dlaczego tak jest, ze akurat te sa lepsze od innych.

 

Haslem tej wypowiedzi jest kompozycja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności