pmargacz Napisano 18 Styczeń 2011 Napisano 18 Styczeń 2011 Wlasnie ukonczylem 3 modele na zaliczenie przedmiotu na Uni. oto i one :), siatki i "turntables" tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=GLTFxE02at0 Renderowane w real_time (Marmoset engine) Oraz maly renderek z "Maya"
Sliterin Napisano 18 Styczeń 2011 Napisano 18 Styczeń 2011 Miałem pisać co do modeli po kolei, ale potraktuje je bardziej ogólnie. Model 1 i 3 mają naprawdę w porządku tekstury więc pod tym względem jest naprawdę nieźle. Jednak w wypadku broni sprawa ma się kompletnie inaczej. Po prostu wydaje mi się, że cała broń nie licząc lunety to była zabawa typu - bazowy kolor i grounde brushe na pałe, coś czuje że po prostu się do tego nie przyłożyłeś, bo się spieszyłeś przynajmniej mam taką nadzieje. Ogólnie co do teksturowania to na dobrym poziomie, jednak uważam, że musisz postudiować referencje nt. zniszczeń, bo uważam, że w pewnych miejscach nie masz pojęcia jak mogą one wyglądać, bądź gdzie by wyglądały lepiej. Teraz się czepie nt. rzeczy u Ciebie bardzo zauważalnej czyli w pewnych miejscach może nie tyle co marnujesz poly, ale dajesz ich za dużo. Dobrym przykładem są kółka mniejsze w gąsienicach czołgu. Mogłeś to w pewien sposób uprościć, bo na chwilę obecną po prostu żrą kompletnie niepotrzebnie ilośc trisów. A tak dodam jeszcze nt. pewnych spraw związanych z forum, bo popełniłeś pewne błędy, ale to pewnie z tego względu że się zapomniałeś. Powinieneś do każdego modelu napisać ile ma trisów [ choć to akurat z filmiku da się wyczytać (tak czy siak powinno być to napisane w poście)] oraz jakiej wielkości ma tekstury oraz jakiego typu są to tekstury. Przydatnym w ocenie dla wielu osób jest fakt pokazania tekstur (wiadomo, że pomniejszonych sporo i dla przezornych ze znakiem / znakami wodnymi ) ,wtedy osoby oglądające mogą zobaczyć w czym robisz błąd, bądź samemu nauczyć się na podstawie twojej tekstury jak pewne rzeczy zrobić. To tyle ode mnie. Pozdro
pmargacz Napisano 18 Styczeń 2011 Autor Napisano 18 Styczeń 2011 Miałem pisać co do modeli po kolei, ale potraktuje je bardziej ogólnie. Model 1 i 3 mają naprawdę w porządku tekstury więc pod tym względem jest naprawdę nieźle. Jednak w wypadku broni sprawa ma się kompletnie inaczej. Po prostu wydaje mi się, że cała broń nie licząc lunety to była zabawa typu - bazowy kolor i grounde brushe na pałe, coś czuje że po prostu się do tego nie przyłożyłeś, bo się spieszyłeś przynajmniej mam taką nadzieje. Ogólnie co do teksturowania to na dobrym poziomie, jednak uważam, że musisz postudiować referencje nt. zniszczeń, bo uważam, że w pewnych miejscach nie masz pojęcia jak mogą one wyglądać, bądź gdzie by wyglądały lepiej. Teraz się czepie nt. rzeczy u Ciebie bardzo zauważalnej czyli w pewnych miejscach może nie tyle co marnujesz poly, ale dajesz ich za dużo. Dobrym przykładem są kółka mniejsze w gąsienicach czołgu. Mogłeś to w pewien sposób uprościć, bo na chwilę obecną po prostu żrą kompletnie niepotrzebnie ilośc trisów. A tak dodam jeszcze nt. pewnych spraw związanych z forum, bo popełniłeś pewne błędy, ale to pewnie z tego względu że się zapomniałeś. Powinieneś do każdego modelu napisać ile ma trisów [ choć to akurat z filmiku da się wyczytać (tak czy siak powinno być to napisane w poście)] oraz jakiej wielkości ma tekstury oraz jakiego typu są to tekstury. Przydatnym w ocenie dla wielu osób jest fakt pokazania tekstur (wiadomo, że pomniejszonych sporo i dla przezornych ze znakiem / znakami wodnymi ) ,wtedy osoby oglądające mogą zobaczyć w czym robisz błąd, bądź samemu nauczyć się na podstawie twojej tekstury jak pewne rzeczy zrobić. To tyle ode mnie. Pozdro Dzieki za opinie co do broni, w sumie to masz racje poprawie textury na broni zanim zaczne budowac portfolio. Co do poly count, to przegladalem portfolia innych ludzi aktualnie pracujacych przy AAA tytulach gier i poly(tris)utrzymuja sie w takim poziomie (przynajmniej next gen).
Levus Napisano 18 Styczeń 2011 Napisano 18 Styczeń 2011 Modele bardzo zgrabne o dużym potencjale:) Beczka najbardziej mi się podoba, jednak metal trochę jednolity się wydaje, nie ma żadnych lampeczek, miejscowych przebarwień. Broń bardzo matowa, ryski na specularze by się przydały, może jakieś mocniejsze przetarcia na kantach. Czołg za czuściutki, nie są widoczne żadne zacieki, uszkodzenia farby, plamy, brud. Miejscami jednolity kolor (ciemnozielone elementy na wieży, skrzynia z tyłu, koła). pozdrawiam!
pmargacz Napisano 18 Styczeń 2011 Autor Napisano 18 Styczeń 2011 Modele bardzo zgrabne o dużym potencjale:) Beczka najbardziej mi się podoba, jednak metal trochę jednolity się wydaje, nie ma żadnych lampeczek, miejscowych przebarwień. Broń bardzo matowa, ryski na specularze by się przydały, może jakieś mocniejsze przetarcia na kantach. Czołg za czuściutki, nie są widoczne żadne zacieki, uszkodzenia farby, plamy, brud. Miejscami jednolity kolor (ciemnozielone elementy na wieży, skrzynia z tyłu, koła). pozdrawiam! Wielkie dzieki :) i o to mi chodzi :)
Por@szek Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Ja nigdy nie umialem sie wypowiadac inaczej niz ladny brzydki jezeli uzytkownik nie zalaczal siatek ani flatow textur. Wiec powiem tak, modele ladne tylko brakuje im realizmu w psotaci brudu i zadrapan.
Levus Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Na tych siatach z filmu widać, że na gąsienicach czołgu, przedniej części karabinu (ta grubsza część lufy z prążkami) oraz na magazynku chyba poniosło Cię troszeczkę. Siatka beczki wydaje się być spoko tak na oko, słabo to troche widać na filmie, zapodawaj screeny na przyszłość.
pmargacz Napisano 19 Styczeń 2011 Autor Napisano 19 Styczeń 2011 Na tych siatach z filmu widać, że na gąsienicach czołgu, przedniej części karabinu (ta grubsza część lufy z prążkami) oraz na magazynku chyba poniosło Cię troszeczkę. Siatka beczki wydaje się być spoko tak na oko, słabo to troche widać na filmie, zapodawaj screeny na przyszłość. Tak, zgadza sie troksze za duzo tam poszlo :) jak tylko poprawie to za jakis czas to wrzuce wszystko, tzn: mapki oraz lepsze siatki bo te slabo wyszly na filmiku. Dzieki wielkie wszystkim za crity, puki co zamierzam wymienic: - cala texture na broni, zmniejszyc liczbe poly i wypalic normal mapke jeszcze raz z mniejsza liczba poly ;p - dodac zanieczyszczenia na czolgu i poprawic trosze spec - poprawic spec na silosie
Sebazx6r Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Co to za szkola co do niej uczęszczasz? Jak słyszę Uni to kojarzy mi sie z GB.
pmargacz Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 Co to za szkola co do niej uczęszczasz? Jak słyszę Uni to kojarzy mi sie z GB. Tak, zgadza się Uniwersytet Bradford UK
F/X Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Techniczne uwagi już dostałeś. To ja dodam od siebie, że modeliki na naprawdę fajnym poziomie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się