Skocz do zawartości

Teczka 3D: Character Design


stratuss

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 123
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam, nie było mnie półtora roku tutaj, mam nowy serwer, więc poprzednie prace i progress zaginął. Wrzucam tylko przypomnienie na czym się skończyło i coś nowego. Dalej będę tu skilował tak jak od lutego skiluję trochę rysowanie w galeri 2d.

 

To tutaj zrobiłem:

succubus39_v3.jpg

 

android05_final.jpg

 

,a to jest nowe:

FemaleHD03.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazałeś mi diabelt, więc robię dalej :)

Zrobiłem sobie jeden baseMesh do Mudboxa z jedną dobrą texturą 8192x8192, uszami, paluchami itp, podrigowaną i pomyślałem, że zamiast robić od nowa każdą postać to zrobię 4 hurtowo z jednej. Nie wiem, czy będzie mi się chciało dokończyć no, ale zobaczymy. Na razie mam tyle w Mudzie, jak by ktoś chciał coś zasugerować to proszę się nie krępować.

 

poses.jpg

skarlet01.jpg

skarlet02.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest progress. Jeszcze dużo do zrobienia, anatomia, poprawienie shaderów, lepszy detal itp. No, ale mam nadzieję, ze zaczyna to wyglądać p ludzku. Koncepcji nie trzymam się w 100% bo nie wszystko mi się podoba.

 

scarlet_progress01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu trochę czasu miałem. Update poniżej. Najpierw render RAW, a potem małe post pro w PSie żeby zobaczyć co można z tego kadru wytargać. Jeszce trochę zabawy z tym będzie głownie w obrębie twarzy i buty no i jeszcze sznurki na naramiennikach itp. Zastanawiam się nad kamerą z jakiej mam zrobić końcowe ujęcie bo pozy już nie chce mi się zmieniać , a do końca mi się ona nie podoba pod niektórymi kątami. Coś moglibyście mi doradzić.

 

skarlet10.jpg

skarlet11.jpg

skarlet10_post.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz mi mówisz po tylu tygodniach hehe :) Cóż może takie ujęcie czy coś, ale poza jest do wykonania. Za dużo roboty bym miał w mudzie żeby to teraz jakoś odkręcić, a nie chce mi się. Też mi się ostatecznie to ujęcie nie widziało bo ramię wygląda na wygięte w bok choć tak na prawdę idzie do tyłu, ale przy innych ujęciach nogi i klatka źle się prezentowały. Także musiałem się skupić na wyeksponowaniu tego co mam bez zmieniania koncepcji. Mogę poprawić jeszcze coś oprócz pozy bo to podstawa, chociaż nic mi nie przychodzi do głowy. To chyba max mojego skilla na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o jej lewe ramie. Wygląda na poniesione i wykręcone w przedramieniu dość mocno żeby złapać to tanto aby trzymać ja po wyjęciu tak jak w jej prawej ręce. Ogólnie ta kompozycja to męczący psychicznie temat. Z każdej strony coś jest zawsze nie tak, albo but jest za płaski, albo za krzywy, albo nogi wydają się nieproporcjonalnie małe, albo maska jest za duża, albo postać wydaje się przechylać na lewo jak by miała się obalić. I tak w kółko. Z wszystkich wyżej wymienionych wybrałem tą jaka jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz mi mówisz po tylu tygodniach hehe :)

 

Hehe, jakoś wcześniej nie zajrzałem.

 

 

Mi chodzi o jej lewe ramie. Wygląda na poniesione i wykręcone w przedramieniu dość mocno żeby złapać to tanto aby trzymać ja po wyjęciu tak jak w jej prawej ręce.

 

Mi właśnie bardziej dłoń prawej ręki wygląda na nienaturalnie wygiętą w nadgarstku:D. Ogólnie to olej, i tak jest fajnie, rób natępną:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie robienia tej babki robiłem też tego kolesia z gry firmy Vividgames na telefon. Wzorowałem się na poniższym rysunku. Wbijam etap tego co mam, czyste rendery testowe i postpro żeby zobaczyć co poprawić i co można z tego kadru wytargać. Jeszcze trzeba jakieś paski dorobić i poprawić naramienniki i może jeszcze anatomię szyi i zrobić jego bronie na plecach wg innej koncepcji itp. Jakieś pomysły mile widziane.

 

prometheus_face_large.png

prometheus04_raw.jpg

prometheus04_post.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiłem trochę, oczy, uszy, szyję , dorobiłem parę modeli. Mam nadzieję, że teraz jest ok. Chociaż wydaje mi się, że teraz brodę ma za długą i to go postarza, a to ma być młody facet 25- 30 chyba.

 

Patrząc na concept i końcowy model od razu przypomniało mi się to

http://www.conceptart.org/forums/attachment.php?attachmentid=300488&stc=1&d=1202756640

zastosuj się do tych uwag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności