Altres Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Bardzo dobry model, tylko szkoda że odszedłeś od swojej podstawowej koncepcji, przedstawienie demona jako ofiarę, anioła jako agresora.
stratuss Napisano 15 Kwiecień 2012 Autor Napisano 15 Kwiecień 2012 shit happens :D Za długo się to ciągnęło i już nawet za bardzo nie pamiętam o co mi na początku chodziło.
stratuss Napisano 16 Grudzień 2013 Autor Napisano 16 Grudzień 2013 Witam, nie było mnie półtora roku tutaj, mam nowy serwer, więc poprzednie prace i progress zaginął. Wrzucam tylko przypomnienie na czym się skończyło i coś nowego. Dalej będę tu skilował tak jak od lutego skiluję trochę rysowanie w galeri 2d. To tutaj zrobiłem: ,a to jest nowe:
stratuss Napisano 8 Luty 2014 Autor Napisano 8 Luty 2014 minęło półtora miesiąca, nie ma żadnych zastrzeżeń, mam przyjąć, że prace są skończone?
diabelt Napisano 8 Luty 2014 Napisano 8 Luty 2014 A nie są? Chyba sam powinieneś najlepiej wiedzieć:D. Pierwsza bardzo fajnie, oprócz włosów, trzecia też mi się podoba i ma lepsze włosy. Wrzuć do finished i rób następną.
stratuss Napisano 9 Luty 2014 Autor Napisano 9 Luty 2014 Kazałeś mi diabelt, więc robię dalej :) Zrobiłem sobie jeden baseMesh do Mudboxa z jedną dobrą texturą 8192x8192, uszami, paluchami itp, podrigowaną i pomyślałem, że zamiast robić od nowa każdą postać to zrobię 4 hurtowo z jednej. Nie wiem, czy będzie mi się chciało dokończyć no, ale zobaczymy. Na razie mam tyle w Mudzie, jak by ktoś chciał coś zasugerować to proszę się nie krępować.
stratuss Napisano 24 Luty 2014 Autor Napisano 24 Luty 2014 Tu jest progress. Jeszcze dużo do zrobienia, anatomia, poprawienie shaderów, lepszy detal itp. No, ale mam nadzieję, ze zaczyna to wyglądać p ludzku. Koncepcji nie trzymam się w 100% bo nie wszystko mi się podoba.
stratuss Napisano 10 Marzec 2014 Autor Napisano 10 Marzec 2014 W końcu trochę czasu miałem. Update poniżej. Najpierw render RAW, a potem małe post pro w PSie żeby zobaczyć co można z tego kadru wytargać. Jeszce trochę zabawy z tym będzie głownie w obrębie twarzy i buty no i jeszcze sznurki na naramiennikach itp. Zastanawiam się nad kamerą z jakiej mam zrobić końcowe ujęcie bo pozy już nie chce mi się zmieniać , a do końca mi się ona nie podoba pod niektórymi kątami. Coś moglibyście mi doradzić.
stratuss Napisano 24 Marzec 2014 Autor Napisano 24 Marzec 2014 Witam, zamieszczam końcowe ujęcie, wbije to do Finished chyba, że ktoś mi wytknie coś rażącego.
diabelt Napisano 24 Marzec 2014 Napisano 24 Marzec 2014 Ale te ręce to jej powyginałeś, aż mnie stawy rozbolały od patrzenia:D. Ja bym przmyślał to ułożenie rąk, może i się da tak powyginać, ale nienaturalnie wygląda.
stratuss Napisano 24 Marzec 2014 Autor Napisano 24 Marzec 2014 To teraz mi mówisz po tylu tygodniach hehe :) Cóż może takie ujęcie czy coś, ale poza jest do wykonania. Za dużo roboty bym miał w mudzie żeby to teraz jakoś odkręcić, a nie chce mi się. Też mi się ostatecznie to ujęcie nie widziało bo ramię wygląda na wygięte w bok choć tak na prawdę idzie do tyłu, ale przy innych ujęciach nogi i klatka źle się prezentowały. Także musiałem się skupić na wyeksponowaniu tego co mam bez zmieniania koncepcji. Mogę poprawić jeszcze coś oprócz pozy bo to podstawa, chociaż nic mi nie przychodzi do głowy. To chyba max mojego skilla na razie.
stratuss Napisano 24 Marzec 2014 Autor Napisano 24 Marzec 2014 Mi chodzi o jej lewe ramie. Wygląda na poniesione i wykręcone w przedramieniu dość mocno żeby złapać to tanto aby trzymać ja po wyjęciu tak jak w jej prawej ręce. Ogólnie ta kompozycja to męczący psychicznie temat. Z każdej strony coś jest zawsze nie tak, albo but jest za płaski, albo za krzywy, albo nogi wydają się nieproporcjonalnie małe, albo maska jest za duża, albo postać wydaje się przechylać na lewo jak by miała się obalić. I tak w kółko. Z wszystkich wyżej wymienionych wybrałem tą jaka jest :)
diabelt Napisano 24 Marzec 2014 Napisano 24 Marzec 2014 To teraz mi mówisz po tylu tygodniach hehe :) Hehe, jakoś wcześniej nie zajrzałem. Mi chodzi o jej lewe ramie. Wygląda na poniesione i wykręcone w przedramieniu dość mocno żeby złapać to tanto aby trzymać ja po wyjęciu tak jak w jej prawej ręce. Mi właśnie bardziej dłoń prawej ręki wygląda na nienaturalnie wygiętą w nadgarstku:D. Ogólnie to olej, i tak jest fajnie, rób natępną:)
stratuss Napisano 26 Marzec 2014 Autor Napisano 26 Marzec 2014 W czasie robienia tej babki robiłem też tego kolesia z gry firmy Vividgames na telefon. Wzorowałem się na poniższym rysunku. Wbijam etap tego co mam, czyste rendery testowe i postpro żeby zobaczyć co poprawić i co można z tego kadru wytargać. Jeszcze trzeba jakieś paski dorobić i poprawić naramienniki i może jeszcze anatomię szyi i zrobić jego bronie na plecach wg innej koncepcji itp. Jakieś pomysły mile widziane.
Mortom Napisano 27 Marzec 2014 Napisano 27 Marzec 2014 obrazek coś mi się nie wyświetla... tylko ja tak mam?
stratuss Napisano 27 Marzec 2014 Autor Napisano 27 Marzec 2014 Nie, firma hostująca nazwa.pl na której mam serwer ma awarie od 2 dni, link będzie działał jak załatwią problem ze swojej strony.
diabelt Napisano 27 Marzec 2014 Napisano 27 Marzec 2014 Szyja tak jak pisałeś do poprawy. No i ogólnie mógłbyś sculpt troche dodetalizować, zaszalej;). No i uszy troche płaskie. http://philippefaraut.com/store/catalog/product/gallery/id/30/image/121/
Mortom Napisano 27 Marzec 2014 Napisano 27 Marzec 2014 Może się czepiam ale oczy wyglądają jak by były doklejone.
stratuss Napisano 3 Kwiecień 2014 Autor Napisano 3 Kwiecień 2014 Poprawiłem trochę, oczy, uszy, szyję , dorobiłem parę modeli. Mam nadzieję, że teraz jest ok. Chociaż wydaje mi się, że teraz brodę ma za długą i to go postarza, a to ma być młody facet 25- 30 chyba.
Idaho Napisano 4 Kwiecień 2014 Napisano 4 Kwiecień 2014 Poprawiłem trochę, oczy, uszy, szyję , dorobiłem parę modeli. Mam nadzieję, że teraz jest ok. Chociaż wydaje mi się, że teraz brodę ma za długą i to go postarza, a to ma być młody facet 25- 30 chyba. Patrząc na concept i końcowy model od razu przypomniało mi się to http://www.conceptart.org/forums/attachment.php?attachmentid=300488&stc=1&d=1202756640 zastosuj się do tych uwag.
stratuss Napisano 21 Kwiecień 2014 Autor Napisano 21 Kwiecień 2014 Witam, pomyślałem nad uwagami i wbijam poprawioną wersję. Docelowo jest w wielkości 4k ale zmniejszyłem do 2k bo tu i tak więcej nie wejdzie na szerokość. tu jest pełna rozdziałka: http://ldesign.com.pl/3D/Sculpt/Godfire_finall_post.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się