Napisano 10 Czerwiec 200420 l Dwa świeże modele- pierwszy bodaj 800 drugi 1500 poly, oczywiście razem z wnętrzem.
Napisano 10 Czerwiec 200420 l Autor Szczerze mówiąc nie do końca wiem. Jakiś RPG ale wnikam w design tylko na tyle na ile wymaga tego klient. Tak naprawdę dla mnie liczy się że jest solidny (płaci na czas) i podoba mu się to co robimy- do czego mu te modele to sprawa drugoplanowa, tak długo jak dobrze wyglądają w enginie i nie są za cieżkie.
Napisano 10 Czerwiec 200420 l Autor LOL A co mam go czarować... póki jest zadowolony i płaci to jak dla mnie może sobie z tego ikonki na pulpit porobić. Jego też nie obchodzi czy ja kasę wydam na dziwki czy na kościół- póki obaj jesteśmy zadowoleni z wyników- wszystko gra :)
Napisano 10 Czerwiec 200420 l no bo ładne i bardzo małe (patrz osczędne:D - w pozytywnym tego słowa znaczeniu) :) pozdr giorgione
Napisano 10 Czerwiec 200420 l No modelik bardzo fajny. Hehe... prosze jakie fachowe podejscie do klienta ;)
Napisano 11 Czerwiec 200420 l Autor Gracz ma mieć możliwość \"upgradów\"- to trzecie stadium z serii \"worship\".
Napisano 11 Czerwiec 200420 l no rk podejscie masz kompletnego profesjonalisty ...kapitalka z ciebie hyhy pozdrawiam... w szczegolnosci te dziwki ;)
Napisano 11 Czerwiec 200420 l troche razi powtarzalnosc tekstur ale bardzo milo oglada sie `poprawne merytorycznie` obiekty. taaak to chyba rzadkosc. chyba dobrze kojaze ze jestes archeologiem? wiec znasz sie troche na historii architektury ;)
Napisano 11 Czerwiec 200420 l Autor @ Little ninja- każdy ma swoje małe hobby- jedni zbierają znaczki inni dupczą owieczki... a ja uczciwie przyznaję że lubię wydawać pieniądze :) Wiesz- ja wiem że to dal \"ideowych\" brzydko wygląda. Z tym podejściem to trochę tak że wszyscy u nas trąbią o zaangażowaniu emocjonalnym w projekt, asertywności bla bla bla a koniec końców tak naprawdę firmom chodzi o dobrze wykonaną pracę a nie o to czy ją kochasz czy nienawidzisz. Kiedyś pracowałem dla developera jednego z enginów- jak to zwykle był to dość duży zespół i wszyscy mówili że oni to nie chcą kasy bo oni tak kochają robienie gier że jeśli tylko im pozwoli... Byłem jedyną czarną owcą która wyliczyła wszystko co do centa. Co się okazało ? Po dwu miesiącach byłem jedyną osobą która pozostała i klient do tej pory jak ma coś zamówić wraca bo wie co i za co dostanie. Oczywiście lubię 3d i grafikę ale to nie ma nic do rzeczy przy robieniu interesów... @ Aksdsn- powtarzalność na modelu (tiles) czy powtarzalność w trzech kolejnych modelach ? Jeśli to pierwsze to niezauważyłem ale byłby to fatalny błąd- jeśli drugie- to już akurat wymaganie klienta- ma być widać że to to samo tylko rozbudowane, z tych samych materiałów itd... Jestem historykiem sztuki- jak się okazuje nawet najbardziej abstrakcyjne kierunki studiów mogą się na coś przydać Jeszcze jedno- tekstury (IMHO świetne) robi Kaśka- co najmniej połowa sukcesu wszystkich modeli robionych przez nas jako studio należy się jej.
Napisano 11 Czerwiec 200420 l no to pogratulowac takiej zony ;) z tym twoim podejsciem to sie w 100% zgadzam, co ewentualnie mozna dodac, ze szybkosc w robieniu odgrywa nawet 70-80% wagi, przy jakims standardzie produktu oczywiscie... wiesz ja z tym robieniem za kase to mam czasami problem, bo jak nie czuje klimatu to odwalam kompletna kiche...poprostu nie daje rady, albo to jest na granicy zenady...profesjonaliste(tu zdania sa podzielone) wedlug mnie mozna poznac po tym ze nie pozwoli sobie na kaszane, nawet w najbardziej kryzysowych momentach...ech wciaz sie uczymy pozdrawiam
Napisano 11 Czerwiec 200420 l Autor Nie no jasne... tylko że pewne rzeczy są nie do przeskoczenia- np ten kościółek kilka postów wyżej- klientowi się podoba, jest zachwycony ale teraz przyszła mu do głowy nowa idea- koniecznie chce dać na ściany czarny polerowany marmur... Jako architekt wiesz co to oznacza dla tej bryły. Oczywiście prześlę mu wersję w czernym marmurze- koniec końców to jego gra i jego koncepcja świata, ja mam pomóc mu ją wcielić w życie a nie mędrkować- ale równocześnie dla spokoju własnego sumienia zrobię mu inną, mniej cudaczną a bardziej siedzącą w historii i bardziej prawdopodobną.
Napisano 11 Czerwiec 200420 l no to jest druga moja wada jak ja zaczne sie madrkowac to sam siebie nie moge powstrzymac, .............pieprzony nochal!!!, wscibskie rylo!!!!(nic sie nie przejmuj ja to do siebie, ostatnio przezywam kryzys tozsamosci jak batman ;) poz
Napisano 13 Czerwiec 200420 l RK a moglbys pokazac tez obie wersje tego kosciolka z czarnym marmurem i twoja koncepcje?
Napisano 13 Czerwiec 200420 l Autor Jasne, zaraz wrzucę ostateczną wersję (klient dał się przekonać do jasnego marmuru- świątynia dobrego bóstwa z czarnego marmuru nie siedziała mu w koncepcji gry i wyglądała \"nierealistycznie\"). Dzięki bogom za rozsądnych zleceniodawców. Niestety, nie jest to wersja finalna- okazuje się że trzeba przerobić wejście na potrójne- bardziej monumentalne... [Wyedytowany dnia 13-6-2004 > RK]
Napisano 14 Czerwiec 200420 l hmm .. na moj gust ten biały marmur to pomyłka , piaskowiec z cegielkami wygladal duzo lepiej ... dodatkowo wylazły bugi nad łukami .... i widać niekonsekwencję w kładzeniu płyt marmurowych (czyt. przesuniete mapowanie) ...
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Autor No.... sprzedać się... :) Klient chce, klient wymaga :) Pozostaje mi \"wyniosła świadomość\" że mogło być lepiej i konieczność dorobienia seriliany do kościółka z XIII w. ...
Napisano 14 Czerwiec 200420 l klient nasz pannnn .. jak to mowia jocker ;) ...znowu po nocach dlubiesz...martwie sie o ciebie, zebys sie nie przepracowal heh
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Autor Znowu po nocach siedzisz- no tak... taki wyrzut z ust nietoperza brzmi strasznie ;) Kaplica spalona, kaplica w budowie, kaplica po trafieniu z katapulty, kaplica wybuchająca.... skumbria w tomacie...
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Autor Z tego co wiem RPG ale opisy tego co gracz będzie robił z budynkami bardziej mi pasują do jakiegoś RTS-a - budowa całego miasta które rządzi się własnymi prawami, upgrady budynków nieczęsto zdarzały się w RPG ale... może zrobią coś oryginalnego ?
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Bardzo przyjemne, świetne tekstury postaraj się następnym razem trochę to wygładzić, maskujesz to tym, a modele bardzo ladne. Pozdrawiam.
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Tym że niewygłądzone krawędzie, a maskujesz piękne tekstuki i modele. :)
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Autor I jeszcze jeden i jeszcze raz... tym razem przejście od jednej formy kościoła do drugiej- model dla pierwszej fazy budowy
Napisano 15 Czerwiec 200420 l Kurcze, fajne rzeczy robicie. Naprawdę mi się podoba. Niedługo i mnie czeka takie dłubanko - ale w stylistyce bliskowschodniej.
Napisano 15 Czerwiec 200420 l Autor MRCN- zazdroszczę. Mówiąc szczerze ja też sie przymierzam ale to już prywatnie, jako \"demo\" - w pracy \"na chleb\" cały czas tradycyjne fantasy- hobbici, elfy i takie tam. Dobrze że chociaż ostatnio sypnęło trochę zlecień z wyższymi limitami poligonów i intr bo bym zgłupiał... [Wyedytowany dnia 15-6-2004 > RK]
Napisano 15 Czerwiec 200420 l Autor Ostatnia porcja. Tydzień pracy (eksporty do enginu i testy zajmują klosalną ilość czasu), 9 modeli z wnętrzami, bez wyposażenia, 27 tekstur zajmujących w sumie 2.1 MB. W sumie miłe zlecenie- oby tak dalej :) [Wyedytowany dnia 15-6-2004 > RK]
Napisano 27 Czerwiec 200420 l Ładnie, ładnie. Biały marmur... ;] Nie jest tak źle. Co do kaplicy \"w budowie\" to dodałbym jakieś elementy kture sprawią ją bardziej asymetryczną... ale to tylko sugestia. Pozdrawiam!
Napisano 11 Lipiec 200420 l No muszę powiedzieć ze bardzo mi sie podoba + odpowiednie tło i oświetlenie i będzie poprostu piękne
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto