eboo Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 (edited) Na poczatku przepraszam że w tym dziale ale w dziale WIP nie znalazlem odpowiedniego miejsca tylko jakas bitwa samochodów itd. http://img834.imageshack.us/i/calishaggydoo3.jpg/ body z innego ujecia [ATTACH=CONFIG]90159[/ATTACH] Chetnie przyjme na klatę wszystkie ciosy a jeszce chętniej pomoc kogoś super ogarniającego blendera. Edited April 20, 2013 by eboo Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 update: ps: jak dodac miniaturkę obok tematu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
halset Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Na sam początek to perspektywa nie halo, spróbuj też zmniejszyć lens w kamerze bo też się nie zgrywa. Render za ciemny w porównaniu do tła i parę materiałów do zmiany - na pewno felgi i chrom na wydechu, lakier i szyby moim zdaniem fajne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 Materiał chromu,listw i felg własnie próbuje zrobic.lakier oryginalny e266-troche nad tym siedziałem,tak samo każda linia podgrzewania szyby-to nie tekstura tylko vertexy.Na bieżąco poprawiam też błedy w model.co to jest ten lens? bo nie moge znaleźc;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 eboo: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34619 prosta rzecz: poczytaj o poprawnym tytułowaniu wątków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
halset Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Nie mam możliwości zrobienia screena teraz więc wrzucam jpg znaleziony na necie: http://area.autodesk.com/th.gen/?d/6j7bn-hpghw-x83t7-66i4u:760x0.jpg Tam po prawej na górze masz lens, spróbuj może 35 albo 28mm na początek. Z tym ujęciem na drodze możesz powalczyć, ale to: http://img25.imageshack.us/i/calishaggydoo16.jpg/ odpuść sobie całkiem, bo samo tło już się nie nadaje do niczego. e: a sorry, dopiero teraz doczytałem że używasz Blendera : Link to comment Share on other sites More sharing options...
illusion Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Hura, kolejna Calibra :) Bardzo ładny model, widać mocno nad nim popracowałeś. Materiały również. Mógłbyś pokazać kilka ujęć zbliżeń Widzę też coś, o co chciałbym zapytać... tylne lampy, mógłbyś w kilku słowach podzielić się sposobem jak je zrobiłeś? Ja w swojej próbowałem różnych wersji domowym sposobem, ale efekt nie powala na kolana chociaż być może idzie w dobrym kierunku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 odpowiedziałem w Twoim temacie Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Calibra dostała nowe opony TOYO: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrześDuro Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 felunek irmscher? W wakacje chcialbym zdigitalizować swoją ome;) tutaj masz mistrza od zamiast pisac jaki jest model render materiały itd.. to poprostu porownaj sobie z filmikiem jak to sie robi russian style!;) Ps. bloor asphaltu a koła sie nie kręcą? ...tylko jak to jest cali 4x4, zgasł silnik na biegu i zatarła sie skrzynia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 spokojnie jestem świeżakiem :P ten model ma kilka błedów i co najważniejsze to tuning-czyli nie odwzorowanie serii. ps:pisałem kiedys z nim o udostepnienie modelu do wstawienia do TDU na ICQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted March 3, 2011 Author Share Posted March 3, 2011 Update:poprawiona tylna wcieraczka,uszczelka tylnej szyby + wstępne wypełnienie komory silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted March 6, 2011 Author Share Posted March 6, 2011 Update_0:pare nowych elementów pod maska Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoku Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 Trochę za wielki chyba ten filtr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted March 6, 2011 Author Share Posted March 6, 2011 Trochę za wielki chyba ten filtr. będzie oryginalna puszka-dlatego nie wymiaruje stożka bo i tak zostanie usunięty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoku Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 A no spoko. Chyba Ci się smoothing groups rozwalił na karoserii koło przedniej lampy. Ogólnie pokazałbyś siatki i claye. Bo widzę, że starasz się nadrobić braki w modelowaniu ilością detalu. Skąd ja to znam :). Jednak warto by okrasić takie detale jak silnik itd. karoserią na równym poziomie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted March 6, 2011 Author Share Posted March 6, 2011 no karoseria zostawia duzo do życzenia-chce narazie od niej odpoczac i wrócic później Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted March 9, 2011 Author Share Posted March 9, 2011 Mały update.poprawiłem listwy i troche karoserie-kropla w morzu potrzeb http://img132.imageshack.us/i/hd3s.jpg/ ps:sorry że pisze z tak małymi poprawkami-ale mysle że dzieki temu łatwiej będzie wyłapac błędy Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted May 7, 2011 Author Share Posted May 7, 2011 Powrót po dłuższej przerwie- dzień pracy i coś przypominającego wnętrzę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted May 12, 2011 Author Share Posted May 12, 2011 poprawilem trochę kanapę,jak się podoba skóra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted September 11, 2011 Author Share Posted September 11, 2011 Update: Zmiana felg na Rondell/Alluet typ 61. Wymodelowane od nowa zderzaki,poprawiona klapa tylna bok auta i drzwi. Jak zostanie pollygonów to poprawię klamki,progi i lusterka. Lampy tył to niestety zwykła tekstura. Chcialbym uzyskać lepszy efekt. Ktoś ma jakies pomysły? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinnerslayer Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 fatalne tekstury, brak studia w tym fatalne oświetlenie. wszystko się zlewa w tą czerń. ten połysk na wszystkim sprawia wrażenie taniej zabawki z chin. jeśli korzystasz z V-ray, to polecam stronę http://www.vray-materials.de/ karoseria źle ukształtowana na prawym błotniku tuż przy lampie. jeśli to ten sam samochód, który widać na początku wątku, to fatalnie wykonany wlew paliwa. mam na myśli ten czarny model. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted September 12, 2011 Author Share Posted September 12, 2011 Niestety korzystam z blendera;/ Walcze teraz z wlewem i chciałbym zrobić bardziej szczegółowe lampy(max 4k polly na lampe) tylko nie mam pomyslu, nie zależy mi na renderze bo model jest robiony do gry ale spróbuje zorganizować jakieś prowizoryczne studio by sie nie rzucało w oczy mocno:) jeśli chodzi Ci o błotnik z przodu to go poprawiłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted February 22, 2013 Author Share Posted February 22, 2013 Od ostatniego upd minął już ponad rok:) Auto cały czas było poprawiane w jednej chwili a ja dalej nie nauczyłem się robić dobrych renderów ale do rzeczy: Wersja "Maddrift": Wersja "Cliff" DTM: I takie tam upd pojedyncze czesci i inne nawet ss z gier: [video=youtube;rIqJ-UC1W94]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rIqJ-UC1W94 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Do ajakiej gierki to wrzuciłe? ladnie to wyglada. Plus na rzecz gamedavu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted February 22, 2013 Author Share Posted February 22, 2013 Street Legal racing redline i world racing 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlito Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Z kierowcą całkiem dobrze to wygląda. Dużo zachodu jest z dopasowaniem takiego modelu do enginu gry? Wyglądało na początku na highpoly, bawiłeś się w normalki czy tylko zredukowłeś liczbę poly? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 (edited) Engine gry jest ,podobnie wielu gier, jest bardzo elastyczny. Model to myśle taki med poly- roie wszystko na domyślnym smoot,nie bawie się w normalki. Aktualny progress nad wersją DTM: Edited February 23, 2013 by eboo Link to comment Share on other sites More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Bajerka! Mi sie podoba. W sumie wiem co to za uczucie posmigac w grze modelem swojego autorstwa (jak i pewnie wielu). Sam model spoko. A z normalkami to faktycznie nie ma sensu sie bawic zwlaszcza, ze widze slaby engine graficzny gry - to nie mialoby wiekszego sensu. Za duzo zabawy ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 Dokładnie! Ale niestety jakoś te nowe gry wyscigowe na PC to są mocno do bani Kolejne Fixy. Myśle też nad zwiększeniem jakości tekstury Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Więc bagażnik można uznać za skończony(do czasu aż pojawią się lepsze zdjęcia[ale chyba wszystkie dostępne mam na dysku]). Zrobiona klapa i zawiasy z tyłu-także wnęka idealnie spasowana,więc pora zacząć się komorą/silnikiem: Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted March 31, 2013 Author Share Posted March 31, 2013 Powoli do przodu-silnik,poczatki wypełnienia komory Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted April 6, 2013 Author Share Posted April 6, 2013 (edited) Blender 2.49 wymusił na mnie przejście na nowsza wersje,ale pommimo to powstało parę dodatkowych detali: Drobne upd: Edited April 7, 2013 by eboo Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 (edited) Przednie zawieszenie,narazie nie mam pomysłu na dobry materiał upd: lekko poprawione szkielet,klatka i wachacze z przodu Renderek z poprzedniej kamery, muszę w końcu zacząć ogarniać materiały: Kolejne korekty zawieszenia: Edited April 21, 2013 by eboo Link to comment Share on other sites More sharing options...
eboo Posted July 31, 2015 Author Share Posted July 31, 2015 Temat nie umarł https://www.flickr.com/photos/131334274@N07/ model już jeździ w Assetto Corsa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now