Jump to content

pojazd3d:opel calibra 94-97


eboo

Recommended Posts

Na poczatku przepraszam że w tym dziale ale w dziale WIP nie znalazlem odpowiedniego miejsca tylko jakas bitwa samochodów itd.

calishaggydoo3.th.jpg

http://img834.imageshack.us/i/calishaggydoo3.jpg/

body z innego ujecia

xeinside.th.jpg

 

[ATTACH=CONFIG]90159[/ATTACH]

Chetnie przyjme na klatę wszystkie ciosy a jeszce chętniej pomoc kogoś super ogarniającego blendera.

Edited by eboo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 34
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Na sam początek to perspektywa nie halo, spróbuj też zmniejszyć lens w kamerze bo też się nie zgrywa. Render za ciemny w porównaniu do tła i parę materiałów do zmiany - na pewno felgi i chrom na wydechu, lakier i szyby moim zdaniem fajne.

Link to comment
Share on other sites

Materiał chromu,listw i felg własnie próbuje zrobic.lakier oryginalny e266-troche nad tym siedziałem,tak samo każda linia podgrzewania szyby-to nie tekstura tylko vertexy.Na bieżąco poprawiam też błedy w model.co to jest ten lens? bo nie moge znaleźc;/

Link to comment
Share on other sites

Nie mam możliwości zrobienia screena teraz więc wrzucam jpg znaleziony na necie:

http://area.autodesk.com/th.gen/?d/6j7bn-hpghw-x83t7-66i4u:760x0.jpg

Tam po prawej na górze masz lens, spróbuj może 35 albo 28mm na początek.

 

Z tym ujęciem na drodze możesz powalczyć, ale to: http://img25.imageshack.us/i/calishaggydoo16.jpg/ odpuść sobie całkiem, bo samo tło już się nie nadaje do niczego.

 

e: a sorry, dopiero teraz doczytałem że używasz Blendera :

Link to comment
Share on other sites

Hura, kolejna Calibra :)

Bardzo ładny model, widać mocno nad nim popracowałeś.

Materiały również.

Mógłbyś pokazać kilka ujęć zbliżeń

Widzę też coś, o co chciałbym zapytać... tylne lampy, mógłbyś w kilku słowach podzielić się sposobem jak je zrobiłeś?

Ja w swojej próbowałem różnych wersji domowym sposobem, ale efekt nie powala na kolana chociaż być może idzie w dobrym kierunku...

Link to comment
Share on other sites

felunek irmscher? W wakacje chcialbym zdigitalizować swoją ome;) tutaj masz mistrza od

 

zamiast pisac jaki jest model render materiały itd.. to poprostu porownaj sobie z filmikiem jak to sie robi russian style!;)

 

Ps. bloor asphaltu a koła sie nie kręcą? ...tylko jak to jest cali 4x4, zgasł silnik na biegu i zatarła sie skrzynia.

Link to comment
Share on other sites

spokojnie jestem świeżakiem :P ten model ma kilka błedów i co najważniejsze to tuning-czyli nie odwzorowanie serii.

ps:pisałem kiedys z nim o udostepnienie modelu do wstawienia do TDU na ICQ

Link to comment
Share on other sites

A no spoko. Chyba Ci się smoothing groups rozwalił na karoserii koło przedniej lampy. Ogólnie pokazałbyś siatki i claye. Bo widzę, że starasz się nadrobić braki w modelowaniu ilością detalu. Skąd ja to znam :). Jednak warto by okrasić takie detale jak silnik itd. karoserią na równym poziomie.

Link to comment
Share on other sites

calibra2.th.jpg

Update:

Zmiana felg na Rondell/Alluet typ 61.

Wymodelowane od nowa zderzaki,poprawiona klapa tylna bok auta i drzwi.

Jak zostanie pollygonów to poprawię klamki,progi i lusterka.

Lampy tył to niestety zwykła tekstura. Chcialbym uzyskać lepszy efekt. Ktoś ma jakies pomysły?

Link to comment
Share on other sites

fatalne tekstury, brak studia w tym fatalne oświetlenie. wszystko się zlewa w tą czerń.

ten połysk na wszystkim sprawia wrażenie taniej zabawki z chin.

jeśli korzystasz z V-ray, to polecam stronę http://www.vray-materials.de/

 

karoseria źle ukształtowana na prawym błotniku tuż przy lampie.

jeśli to ten sam samochód, który widać na początku wątku, to fatalnie wykonany wlew paliwa.

mam na myśli ten czarny model.

Link to comment
Share on other sites

Niestety korzystam z blendera;/ Walcze teraz z wlewem i chciałbym zrobić bardziej szczegółowe lampy(max 4k polly na lampe) tylko nie mam pomyslu, nie zależy mi na renderze bo model jest robiony do gry ale spróbuje zorganizować jakieś prowizoryczne studio by sie nie rzucało w oczy mocno:) jeśli chodzi Ci o błotnik z przodu to go poprawiłem.

Link to comment
Share on other sites

Engine gry jest ,podobnie wielu gier, jest bardzo elastyczny. Model to myśle taki med poly- roie wszystko na domyślnym smoot,nie bawie się w normalki.

Aktualny progress nad wersją DTM:

dtm14test.jpg

Edited by eboo
Link to comment
Share on other sites

Więc bagażnik można uznać za skończony(do czasu aż pojawią się lepsze zdjęcia[ale chyba wszystkie dostępne mam na dysku]).

Zrobiona klapa i zawiasy z tyłu-także wnęka idealnie spasowana,więc pora zacząć się komorą/silnikiem:

dtm14test10.jpg

dtm14test11.jpg

dtm14test12.jpg

dtm14test13.jpg

dtm14test14.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy