eboo Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 (edytowane) Na poczatku przepraszam że w tym dziale ale w dziale WIP nie znalazlem odpowiedniego miejsca tylko jakas bitwa samochodów itd. http://img834.imageshack.us/i/calishaggydoo3.jpg/ body z innego ujecia [ATTACH=CONFIG]90159[/ATTACH] Chetnie przyjme na klatę wszystkie ciosy a jeszce chętniej pomoc kogoś super ogarniającego blendera. Edytowane 20 Kwiecień 2013 przez eboo
halset Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 Na sam początek to perspektywa nie halo, spróbuj też zmniejszyć lens w kamerze bo też się nie zgrywa. Render za ciemny w porównaniu do tła i parę materiałów do zmiany - na pewno felgi i chrom na wydechu, lakier i szyby moim zdaniem fajne.
eboo Napisano 27 Luty 2011 Autor Napisano 27 Luty 2011 Materiał chromu,listw i felg własnie próbuje zrobic.lakier oryginalny e266-troche nad tym siedziałem,tak samo każda linia podgrzewania szyby-to nie tekstura tylko vertexy.Na bieżąco poprawiam też błedy w model.co to jest ten lens? bo nie moge znaleźc;/
tweety Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 eboo: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34619 prosta rzecz: poczytaj o poprawnym tytułowaniu wątków.
halset Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 Nie mam możliwości zrobienia screena teraz więc wrzucam jpg znaleziony na necie: http://area.autodesk.com/th.gen/?d/6j7bn-hpghw-x83t7-66i4u:760x0.jpg Tam po prawej na górze masz lens, spróbuj może 35 albo 28mm na początek. Z tym ujęciem na drodze możesz powalczyć, ale to: http://img25.imageshack.us/i/calishaggydoo16.jpg/ odpuść sobie całkiem, bo samo tło już się nie nadaje do niczego. e: a sorry, dopiero teraz doczytałem że używasz Blendera :
illusion Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 Hura, kolejna Calibra :) Bardzo ładny model, widać mocno nad nim popracowałeś. Materiały również. Mógłbyś pokazać kilka ujęć zbliżeń Widzę też coś, o co chciałbym zapytać... tylne lampy, mógłbyś w kilku słowach podzielić się sposobem jak je zrobiłeś? Ja w swojej próbowałem różnych wersji domowym sposobem, ale efekt nie powala na kolana chociaż być może idzie w dobrym kierunku...
GrześDuro Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 felunek irmscher? W wakacje chcialbym zdigitalizować swoją ome;) tutaj masz mistrza od zamiast pisac jaki jest model render materiały itd.. to poprostu porownaj sobie z filmikiem jak to sie robi russian style!;) Ps. bloor asphaltu a koła sie nie kręcą? ...tylko jak to jest cali 4x4, zgasł silnik na biegu i zatarła sie skrzynia.
eboo Napisano 2 Marzec 2011 Autor Napisano 2 Marzec 2011 spokojnie jestem świeżakiem :P ten model ma kilka błedów i co najważniejsze to tuning-czyli nie odwzorowanie serii. ps:pisałem kiedys z nim o udostepnienie modelu do wstawienia do TDU na ICQ
eboo Napisano 3 Marzec 2011 Autor Napisano 3 Marzec 2011 Update:poprawiona tylna wcieraczka,uszczelka tylnej szyby + wstępne wypełnienie komory silnika.
eboo Napisano 6 Marzec 2011 Autor Napisano 6 Marzec 2011 Trochę za wielki chyba ten filtr. będzie oryginalna puszka-dlatego nie wymiaruje stożka bo i tak zostanie usunięty
Smoku Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 A no spoko. Chyba Ci się smoothing groups rozwalił na karoserii koło przedniej lampy. Ogólnie pokazałbyś siatki i claye. Bo widzę, że starasz się nadrobić braki w modelowaniu ilością detalu. Skąd ja to znam :). Jednak warto by okrasić takie detale jak silnik itd. karoserią na równym poziomie.
eboo Napisano 6 Marzec 2011 Autor Napisano 6 Marzec 2011 no karoseria zostawia duzo do życzenia-chce narazie od niej odpoczac i wrócic później
eboo Napisano 9 Marzec 2011 Autor Napisano 9 Marzec 2011 Mały update.poprawiłem listwy i troche karoserie-kropla w morzu potrzeb http://img132.imageshack.us/i/hd3s.jpg/ ps:sorry że pisze z tak małymi poprawkami-ale mysle że dzieki temu łatwiej będzie wyłapac błędy
eboo Napisano 7 Maj 2011 Autor Napisano 7 Maj 2011 Powrót po dłuższej przerwie- dzień pracy i coś przypominającego wnętrzę.
eboo Napisano 11 Wrzesień 2011 Autor Napisano 11 Wrzesień 2011 Update: Zmiana felg na Rondell/Alluet typ 61. Wymodelowane od nowa zderzaki,poprawiona klapa tylna bok auta i drzwi. Jak zostanie pollygonów to poprawię klamki,progi i lusterka. Lampy tył to niestety zwykła tekstura. Chcialbym uzyskać lepszy efekt. Ktoś ma jakies pomysły?
Sinnerslayer Napisano 12 Wrzesień 2011 Napisano 12 Wrzesień 2011 fatalne tekstury, brak studia w tym fatalne oświetlenie. wszystko się zlewa w tą czerń. ten połysk na wszystkim sprawia wrażenie taniej zabawki z chin. jeśli korzystasz z V-ray, to polecam stronę http://www.vray-materials.de/ karoseria źle ukształtowana na prawym błotniku tuż przy lampie. jeśli to ten sam samochód, który widać na początku wątku, to fatalnie wykonany wlew paliwa. mam na myśli ten czarny model.
eboo Napisano 12 Wrzesień 2011 Autor Napisano 12 Wrzesień 2011 Niestety korzystam z blendera;/ Walcze teraz z wlewem i chciałbym zrobić bardziej szczegółowe lampy(max 4k polly na lampe) tylko nie mam pomyslu, nie zależy mi na renderze bo model jest robiony do gry ale spróbuje zorganizować jakieś prowizoryczne studio by sie nie rzucało w oczy mocno:) jeśli chodzi Ci o błotnik z przodu to go poprawiłem.
eboo Napisano 22 Luty 2013 Autor Napisano 22 Luty 2013 Od ostatniego upd minął już ponad rok:) Auto cały czas było poprawiane w jednej chwili a ja dalej nie nauczyłem się robić dobrych renderów ale do rzeczy: Wersja "Maddrift": Wersja "Cliff" DTM: I takie tam upd pojedyncze czesci i inne nawet ss z gier: [video=youtube;rIqJ-UC1W94]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rIqJ-UC1W94
Sebazx6r Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 Do ajakiej gierki to wrzuciłe? ladnie to wyglada. Plus na rzecz gamedavu.
Pawlito Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 Z kierowcą całkiem dobrze to wygląda. Dużo zachodu jest z dopasowaniem takiego modelu do enginu gry? Wyglądało na początku na highpoly, bawiłeś się w normalki czy tylko zredukowłeś liczbę poly?
eboo Napisano 23 Luty 2013 Autor Napisano 23 Luty 2013 (edytowane) Engine gry jest ,podobnie wielu gier, jest bardzo elastyczny. Model to myśle taki med poly- roie wszystko na domyślnym smoot,nie bawie się w normalki. Aktualny progress nad wersją DTM: Edytowane 23 Luty 2013 przez eboo
..:: WIKTOR ::.. Napisano 23 Luty 2013 Napisano 23 Luty 2013 Bajerka! Mi sie podoba. W sumie wiem co to za uczucie posmigac w grze modelem swojego autorstwa (jak i pewnie wielu). Sam model spoko. A z normalkami to faktycznie nie ma sensu sie bawic zwlaszcza, ze widze slaby engine graficzny gry - to nie mialoby wiekszego sensu. Za duzo zabawy ;P
eboo Napisano 23 Luty 2013 Autor Napisano 23 Luty 2013 Dokładnie! Ale niestety jakoś te nowe gry wyscigowe na PC to są mocno do bani Kolejne Fixy. Myśle też nad zwiększeniem jakości tekstury
eboo Napisano 10 Marzec 2013 Autor Napisano 10 Marzec 2013 Więc bagażnik można uznać za skończony(do czasu aż pojawią się lepsze zdjęcia[ale chyba wszystkie dostępne mam na dysku]). Zrobiona klapa i zawiasy z tyłu-także wnęka idealnie spasowana,więc pora zacząć się komorą/silnikiem:
eboo Napisano 31 Marzec 2013 Autor Napisano 31 Marzec 2013 Powoli do przodu-silnik,poczatki wypełnienia komory
eboo Napisano 6 Kwiecień 2013 Autor Napisano 6 Kwiecień 2013 (edytowane) Blender 2.49 wymusił na mnie przejście na nowsza wersje,ale pommimo to powstało parę dodatkowych detali: Drobne upd: Edytowane 7 Kwiecień 2013 przez eboo
eboo Napisano 20 Kwiecień 2013 Autor Napisano 20 Kwiecień 2013 (edytowane) Przednie zawieszenie,narazie nie mam pomysłu na dobry materiał upd: lekko poprawione szkielet,klatka i wachacze z przodu Renderek z poprzedniej kamery, muszę w końcu zacząć ogarniać materiały: Kolejne korekty zawieszenia: Edytowane 21 Kwiecień 2013 przez eboo
eboo Napisano 31 Lipiec 2015 Autor Napisano 31 Lipiec 2015 Temat nie umarł https://www.flickr.com/photos/131334274@N07/ model już jeździ w Assetto Corsa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się