Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Na poczatku przepraszam że w tym dziale ale w dziale WIP nie znalazlem odpowiedniego miejsca tylko jakas bitwa samochodów itd.

calishaggydoo3.th.jpg

http://img834.imageshack.us/i/calishaggydoo3.jpg/

body z innego ujecia

xeinside.th.jpg

 

[ATTACH=CONFIG]90159[/ATTACH]

Chetnie przyjme na klatę wszystkie ciosy a jeszce chętniej pomoc kogoś super ogarniającego blendera.

Edytowane przez eboo
  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na sam początek to perspektywa nie halo, spróbuj też zmniejszyć lens w kamerze bo też się nie zgrywa. Render za ciemny w porównaniu do tła i parę materiałów do zmiany - na pewno felgi i chrom na wydechu, lakier i szyby moim zdaniem fajne.

Napisano

Materiał chromu,listw i felg własnie próbuje zrobic.lakier oryginalny e266-troche nad tym siedziałem,tak samo każda linia podgrzewania szyby-to nie tekstura tylko vertexy.Na bieżąco poprawiam też błedy w model.co to jest ten lens? bo nie moge znaleźc;/

Napisano

Nie mam możliwości zrobienia screena teraz więc wrzucam jpg znaleziony na necie:

http://area.autodesk.com/th.gen/?d/6j7bn-hpghw-x83t7-66i4u:760x0.jpg

Tam po prawej na górze masz lens, spróbuj może 35 albo 28mm na początek.

 

Z tym ujęciem na drodze możesz powalczyć, ale to: http://img25.imageshack.us/i/calishaggydoo16.jpg/ odpuść sobie całkiem, bo samo tło już się nie nadaje do niczego.

 

e: a sorry, dopiero teraz doczytałem że używasz Blendera :

Napisano

Hura, kolejna Calibra :)

Bardzo ładny model, widać mocno nad nim popracowałeś.

Materiały również.

Mógłbyś pokazać kilka ujęć zbliżeń

Widzę też coś, o co chciałbym zapytać... tylne lampy, mógłbyś w kilku słowach podzielić się sposobem jak je zrobiłeś?

Ja w swojej próbowałem różnych wersji domowym sposobem, ale efekt nie powala na kolana chociaż być może idzie w dobrym kierunku...

Napisano

felunek irmscher? W wakacje chcialbym zdigitalizować swoją ome;) tutaj masz mistrza od

 

zamiast pisac jaki jest model render materiały itd.. to poprostu porownaj sobie z filmikiem jak to sie robi russian style!;)

 

Ps. bloor asphaltu a koła sie nie kręcą? ...tylko jak to jest cali 4x4, zgasł silnik na biegu i zatarła sie skrzynia.

Napisano

spokojnie jestem świeżakiem :P ten model ma kilka błedów i co najważniejsze to tuning-czyli nie odwzorowanie serii.

ps:pisałem kiedys z nim o udostepnienie modelu do wstawienia do TDU na ICQ

Napisano
Trochę za wielki chyba ten filtr.

będzie oryginalna puszka-dlatego nie wymiaruje stożka bo i tak zostanie usunięty

Napisano

A no spoko. Chyba Ci się smoothing groups rozwalił na karoserii koło przedniej lampy. Ogólnie pokazałbyś siatki i claye. Bo widzę, że starasz się nadrobić braki w modelowaniu ilością detalu. Skąd ja to znam :). Jednak warto by okrasić takie detale jak silnik itd. karoserią na równym poziomie.

Napisano

calibra2.th.jpg

Update:

Zmiana felg na Rondell/Alluet typ 61.

Wymodelowane od nowa zderzaki,poprawiona klapa tylna bok auta i drzwi.

Jak zostanie pollygonów to poprawię klamki,progi i lusterka.

Lampy tył to niestety zwykła tekstura. Chcialbym uzyskać lepszy efekt. Ktoś ma jakies pomysły?

Napisano

fatalne tekstury, brak studia w tym fatalne oświetlenie. wszystko się zlewa w tą czerń.

ten połysk na wszystkim sprawia wrażenie taniej zabawki z chin.

jeśli korzystasz z V-ray, to polecam stronę http://www.vray-materials.de/

 

karoseria źle ukształtowana na prawym błotniku tuż przy lampie.

jeśli to ten sam samochód, który widać na początku wątku, to fatalnie wykonany wlew paliwa.

mam na myśli ten czarny model.

Napisano

Niestety korzystam z blendera;/ Walcze teraz z wlewem i chciałbym zrobić bardziej szczegółowe lampy(max 4k polly na lampe) tylko nie mam pomyslu, nie zależy mi na renderze bo model jest robiony do gry ale spróbuje zorganizować jakieś prowizoryczne studio by sie nie rzucało w oczy mocno:) jeśli chodzi Ci o błotnik z przodu to go poprawiłem.

Napisano

Z kierowcą całkiem dobrze to wygląda. Dużo zachodu jest z dopasowaniem takiego modelu do enginu gry? Wyglądało na początku na highpoly, bawiłeś się w normalki czy tylko zredukowłeś liczbę poly?

Napisano (edytowane)

Engine gry jest ,podobnie wielu gier, jest bardzo elastyczny. Model to myśle taki med poly- roie wszystko na domyślnym smoot,nie bawie się w normalki.

Aktualny progress nad wersją DTM:

dtm14test.jpg

Edytowane przez eboo
Napisano

Bajerka! Mi sie podoba. W sumie wiem co to za uczucie posmigac w grze modelem swojego autorstwa (jak i pewnie wielu).

Sam model spoko. A z normalkami to faktycznie nie ma sensu sie bawic zwlaszcza, ze widze slaby engine graficzny gry - to nie mialoby wiekszego sensu. Za duzo zabawy ;P

Napisano

Dokładnie! Ale niestety jakoś te nowe gry wyscigowe na PC to są mocno do bani

Kolejne Fixy. Myśle też nad zwiększeniem jakości tekstury

dtm14test3.jpg

Napisano

Więc bagażnik można uznać za skończony(do czasu aż pojawią się lepsze zdjęcia[ale chyba wszystkie dostępne mam na dysku]).

Zrobiona klapa i zawiasy z tyłu-także wnęka idealnie spasowana,więc pora zacząć się komorą/silnikiem:

dtm14test10.jpg

dtm14test11.jpg

dtm14test12.jpg

dtm14test13.jpg

dtm14test14.jpg

Napisano (edytowane)

Blender 2.49 wymusił na mnie przejście na nowsza wersje,ale pommimo to powstało parę dodatkowych detali:

dtm16bhq.jpg

 

 

Drobne upd:

dtm16chq.jpgdtm16chq.jpg

Edytowane przez eboo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności