Skocz do zawartości

Minibitwa 26:[Domek dla dzieci]


fletcher

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. To i ja spróbuje swoich sił w mini-bitwie, choć nie mam za dużego doświadczenia w game arcie ;) Robię domek na podstawie fotek znalezionych u wujka googla. Na razie mam tyle:

dom_hrhqqsx.jpg

domw_hrhqqse.jpg

C&C mile widziane :)

 

koniec_hxppwpq.jpg

Edytowane przez fletcher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Cały obiekt już zmapowany mam i tu pojawia się moje pytanie (tylko nie bijcie, że takie durne): Jak obrabiacie w fotoszopie zdjęcia, które chcecie wykorzystać do tekstury? Bo ja mam o tyle głupi problem co rozmazana tekstura. Tzn. tekstura rozmazuje się po pomniejszeniu i nałożeniu na uvke co potem wygląda w silniku okropnie. Wiem że to głupi problem ale o ile w modelowaniu sobie radze tak w teksturowaniu leże i kwicze - dlatego tez wziąłem udział w tej bitwie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wykluczyłem. Problem leży w mojej bardzo słabej umiejętności obsługi photoshopa... Może pokaże o co mi chodzi:

dom_hrrasxn.jpg

123_hrrasew.jpg

To drewno na belkach na pierwszym obrazku jest mocno rozmazane. Rozmazuje się dlatego ze musiałem je pomniejszyć aby zachować odpowiednią skale. I tu moje pytanie czy macie jakieś myki na to aby te drewno się nie rozmazywało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sie nameczyles w mapowaniu tego.. a prosciej i latwiej byloby zrobienie kawalka drewna na jakims wiekszym kawalku textury i kazde mapowanie ponakladac na to. Jakbys chcial to mozesz zrobic tylko texture drewienka i ponakladac na to i zagescic mapowanie poprzez material albo skalujac mapowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach