MariushO Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 mafida to je normalne ze rozne programy maja cos innego do zaoferownia! i normalne, ze firmy kieruja calym Hmm... procesem produkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 Nie zdziwilbym sie, gdyby za jakis czas powstala komisja na rzecz powiazan nvidii z autodeskiem... celowe spowalnianie viewportu, zeby kupowac drozsze karty ;) Moze to i smieszne, ale cos w tym jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pabulo Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 troche smutne jest to że coj akiś czas pojawia sie wersja maxa na którą warto sie przesiadać. między 2009 a 2012 były dwa wydania nie nadające sie zabardzo do pracy na które kupa ludzi wydała kupe kasy. To ogólnie średnio uczciwe z ich strony. Szczególnie że pozostawianie w tyle a aktualizacjami popewnym czasie staje sie kłopotliwe ze względu na dostępność materiałów i treści w sieci chociażby. No ale jak to zostało powiedziane w filmie "i guess its a happy ending". Zakładając że to wszystko prawda. Ale prezentacja wyglądała obiecująco biorąc pod uwage że koleś wspominał że uzywał dość przechodzonego kompa.Dobrze będzie móc sie zaktuaizować bez przeklinania że było lepiej a jest gorzej ale za to kosztowało 16 klocków plus pluginy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 Wcale nie twierdze, ze nowe "udoskonalenia" maxa nie ulatwia pracy. Napewno bedzie lepiej. Mowie tylko, ze moznaby przyspieszyc prace maxa stawiajac na optymalizacje kodu pod wielowatkowosc. Ok viewporty beda obslugiwac wszystkie procesory w systemie, a co z reszta? Symulacja efektow tak czy tak pozostaje nie tknieta. ParticleFlow wykorzystuje tylko jeden rdzen, modyfikatory maxa tak samo. Brawo dla innych firm, ze mysla o wielowatkoawosci. Choc i tak tworzac pluginy do maxa sa ograniczeni jego architektura. Ja postawilbym bardziej na wykozystanie mozliwosci systemu i sprzetu niz na bajery wyswietlania w viewportach. Ciekawy jestem jak to wszystko bedzie dzialalo na dyzych scenach? Na grafice za 2000 zl moze spoko a co z innymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 (edytowane) AO bardzo ladnie sie spisuje. Napewno przyda sie do modelowania na default lightsach, bo czasem w ogole detalu nie widać, a AO z 2011 bardziej przypomina błoto niz AO. A filtry w viewporcie... zamiast liczyć ciężkiego vraytoona, czy Brazilowego Inka, puszczasz passik z viewportu, tak ze dwa razy większy, niż potrzeba i masz w ciągu kilku sekund potrzebny pass do kompozycji. Chcesz wyrenderować AO pass: liczysz viewport. Tweety, masz na myśli screen capture z viewportu? MariushO - masz racje, powinni postawić na wielowątkowość a nie na bajery. Ale chodzi o priorytety. Viewporty są priorytetem bo kożysta z nich - jakby nie patrzeć - każdy użytkownik programu. Cząsteczki zaś... nie znam nikogo kto walczy tylko i wyłącznie z tym co jest w maxie standardowo. A pluginy do cząstek z tego co mi wiadomo, są wielowątkowe. Wracając do filtrów we viewportach - tak jak ktoś wyżej napisał to wyszło mimochodem, niewielkim nakładem pracy, wiec czmu mieliby tego nie dodać. Dodatkowo, nie sądze żeby filtry zwalniały przy dużej ilości poly, bo ich to w ogole nie obchodzi. Zasada prawdopodobnie jest taka sama jak z filtrami w photoshopie. Dajesz mu render na ktorym są obiekty o nieważne-jakiej ilości poly, on i tak widzi raster, i wlasnie ten raster zostaje przefiltrowany. Ale tego się akurat tylko domyślam. Edytowane 18 Marzec 2011 przez deshu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 deshu: tak. create animated sequence file konkretnie. taka szybka alternatywa jak malo czasu zostalo do deadline'u :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 Hmm, do ao faktycznie jak znalazł :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 Trochę mnie zagieliście... jak policzyć cokolwiek z viewportu ? EDIT: Ahhhh, mam ;) Tools>Grab Viewport [sorry za offtop] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 Zapowiedział drugą część filmiku na jutro: http://www.youtube.com/watch?v=esmCGn3p0OU&feature=player_profilepage Warto mu jutro dać thumbup'a bo obiecał że jak dostanie 500 to udostępni ten modelik z filmiku:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 no za sam ten model warto dac thumby czy jak tam to sie nazywa. Nie szukam juz niedociagniec w maxie 2012, ciesze sie tym co daja, moze kiedys bedzie lepiej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 W końcu się ukazała druga,30 minutowa część filmiku o maxie 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się