Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

książki po lewej proszą się o jakiś wzorek i tytuły ;] ta lampa jak koniecznie tam ma być to klosz gładki daj mu 1 smooth group i jej ramie większy steps (to chyba masz spline)by takie łamane nie było i może trochę wyprostuj bo się ten wysięgnik obali;p. Ta podłoga biała realistycznie to nie wygląda kto daje białą podłogę by nad nią potem fruwać?Pomieszczenie by zyskało jakby dać dywanik ;]

Napisano

Mapa drewna na wąskich krawędziach półek nie w tę stronę. Słoje powinny się układać wzdłuż półki. Wystarczy obrócić o 90 stopni "gizmo" mapowania

Napisano

Kolega chyba pracuje w sketchupie więc smotha nie da (chyba że są jakieś skrypty?) ;) Trochę kanciasta sofa i te wazony na półce i miasto za oknem nie tak. Poza tym ok. Podoba mi się.

ps. Jak zrobiłeś w Sketchupie taki fotel?

Napisano

dzięki bardzo za cenne rady, dywanika specjalnie nie dawalem bo jak dam mu displace'a to dluugo liczy, ale pomimo to sprawdze z dywanikiem bo faktycznie to pewnie doda realizmu, co do lampy to nie za bardzo nie wiem jak zrobic ten step ;)) ale cos poprobuje , nie wiem tez jak zmienic sloje tylko na tych waskich polkach bo jak zmienie to sie zmienia na calej szafce , ale powalcze z tym;))))

Napisano

Slim_ w sketchupie mozna dac smootha to nie taki prymityw;D wszystkie modele sa gotowcami z neta ;)) fajnie ze sie troche podoba;)

Napisano

Większy step, by zaokrąglić tą lampę, możesz zrobić wyciągając po łuku koło,a żeby zrobić łuk albo koło bardziej okrągłe ;) (więcej vert) klikasz na koło i podczas rozciągania tego koła wpisujesz +60s , enter i radius koła się zwiększa chyba że juz o tym wiesz? ;)

Smoth w SU działa tak ze mamy obiekt wygładzony tylko w viewporcie, tak? Na renderze wychodzi kanciasto. Przynajmniej u mnie tak było ;)

Napisano

aa no to teraz wiem , zmyliły mnie te pojęcia;) U mnie smooth działa normalnie w viewporcie wlasnie nic nie widac dopiero na renderze jest ok , tylko trzeba chyba wczesniej zgrupowac obiekt;) wstawilem renda zobaczymy co wyjdzie;)

Napisano (edytowane)

oto kolejna wizka;p poprawilem zgodnie z radami mapowanie nie wiem czy jest to widoczne , a poza tym to takie tam male zmiany , prosze o komentarze :)

Edytowane przez filo7
Napisano

1. Pusto

2. Perspektywa zdjecia w oknie nie zgadza sie z ta w pomieszczeniu

3. Dywan wyglada jakby byl w dziurze w podlodze a nie lezal na parkiecie.

4. Sciany praktycznie nie maja grubosci (mowa o tych, w ktorych osadzone jest okno)

5. Kanapa wyglada jak byla skrajnie niewygodna-zobacz na proporcje siedziska i oparcia.

6. Palak od lampy wyglada jakby byl zrobiony z krotkich prostych odcinkow rurki a nie giety w calosci z jednego.

7. Material kanapy i jej krawedzie "nie leza mi"

8. Pusto po raz drugi :P

 

Powodzenia

Napisano

m-peter, zgadzam sie z Twoimi uwagami, na tej scenie głównie staram się nauczyć vray-a, faktycznie rozmieszczenie mebli jest troche przypadkowe, ale bede dalej walczył biorąc pod uwage Wasze rady ;)) dzieki za komentarze;)

Napisano

Moim zdaniem powinieneś zmienić tą grubość ściany w której są okna, bo na oko ma jakieś 8cm? Drugą rzeczą, która mi się rzuciła od razu w oczy to schodki AA na dolnej krawędzi okna. Dodaj też turbosmooth'a na lampę :)

Ostatnią rzeczą jest pofalowanie kanapy. Skóra według mnie się tak nie zachowuje. Może spróbuj dodać wypukłość taką łukowatą na poduszkach?

Fajnie wyszedł ten widok za oknem i materiał na podłodze :) Jeżeli podzielasz moje zdanie, że widok za oknem leci troszeczkę na bok to popracuj też i nad tym :)

 

Pozdr!

Napisano

Dandee zgadzam sie z Toba , dałem za dużego displace'a na skóre, reszta tak jak piszesz , wymęcze jeszcze coś z tego ;) dzięki za komenta .

pozdr!

Napisano

Budynek ci się wali. Linie zbiegu nie grają z horyzontem. Poza tym pogoda nie gra ze światłem. Na zewnątrz lato a światło jak w Kanadzie. Poza tym jakość obrazka jest straszliwa. Po co to kompresujesz?

Napisano

Musze poprawic ten obrazek faktycznie oswietlenie wygląda inaczej, co do jakości to myślałem ze nie jest żle , nie kompresowałem tego obrazka więc nie wiem o co chodzi:)

Napisano

Jesli wrzucasz jako attachment przez forum to masz chyba automatyczna kompresje.

 

Co do obrazka to w sumie moge sie powtorzyc po poprzednikach:

skora wyglada jakbys poprostu dal na nią duzego noise displacement

horyzonty sie nie zgadzają

co do kolorow obrazka zza okna, to przedewszystkim zupelnie inny kontrast niz na renderze. Za oknem nigdzie nie ma glebokiej czerni, na renderze masz mase czarnych cieni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności