Jump to content

Wnętrze salon: ustawienia vray


filo7

Recommended Posts

  • Replies 22
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

książki po lewej proszą się o jakiś wzorek i tytuły ;] ta lampa jak koniecznie tam ma być to klosz gładki daj mu 1 smooth group i jej ramie większy steps (to chyba masz spline)by takie łamane nie było i może trochę wyprostuj bo się ten wysięgnik obali;p. Ta podłoga biała realistycznie to nie wygląda kto daje białą podłogę by nad nią potem fruwać?Pomieszczenie by zyskało jakby dać dywanik ;]

Link to comment
Share on other sites

Kolega chyba pracuje w sketchupie więc smotha nie da (chyba że są jakieś skrypty?) ;) Trochę kanciasta sofa i te wazony na półce i miasto za oknem nie tak. Poza tym ok. Podoba mi się.

ps. Jak zrobiłeś w Sketchupie taki fotel?

Link to comment
Share on other sites

dzięki bardzo za cenne rady, dywanika specjalnie nie dawalem bo jak dam mu displace'a to dluugo liczy, ale pomimo to sprawdze z dywanikiem bo faktycznie to pewnie doda realizmu, co do lampy to nie za bardzo nie wiem jak zrobic ten step ;)) ale cos poprobuje , nie wiem tez jak zmienic sloje tylko na tych waskich polkach bo jak zmienie to sie zmienia na calej szafce , ale powalcze z tym;))))

Link to comment
Share on other sites

Większy step, by zaokrąglić tą lampę, możesz zrobić wyciągając po łuku koło,a żeby zrobić łuk albo koło bardziej okrągłe ;) (więcej vert) klikasz na koło i podczas rozciągania tego koła wpisujesz +60s , enter i radius koła się zwiększa chyba że juz o tym wiesz? ;)

Smoth w SU działa tak ze mamy obiekt wygładzony tylko w viewporcie, tak? Na renderze wychodzi kanciasto. Przynajmniej u mnie tak było ;)

Link to comment
Share on other sites

aa no to teraz wiem , zmyliły mnie te pojęcia;) U mnie smooth działa normalnie w viewporcie wlasnie nic nie widac dopiero na renderze jest ok , tylko trzeba chyba wczesniej zgrupowac obiekt;) wstawilem renda zobaczymy co wyjdzie;)

Link to comment
Share on other sites

1. Pusto

2. Perspektywa zdjecia w oknie nie zgadza sie z ta w pomieszczeniu

3. Dywan wyglada jakby byl w dziurze w podlodze a nie lezal na parkiecie.

4. Sciany praktycznie nie maja grubosci (mowa o tych, w ktorych osadzone jest okno)

5. Kanapa wyglada jak byla skrajnie niewygodna-zobacz na proporcje siedziska i oparcia.

6. Palak od lampy wyglada jakby byl zrobiony z krotkich prostych odcinkow rurki a nie giety w calosci z jednego.

7. Material kanapy i jej krawedzie "nie leza mi"

8. Pusto po raz drugi :P

 

Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

m-peter, zgadzam sie z Twoimi uwagami, na tej scenie głównie staram się nauczyć vray-a, faktycznie rozmieszczenie mebli jest troche przypadkowe, ale bede dalej walczył biorąc pod uwage Wasze rady ;)) dzieki za komentarze;)

Link to comment
Share on other sites

Dodam też coś od siebie, dywan jest zbyt płaski, prawie jest podłogą. Materiał kanapy wygląda jak plastik ze starych zabawek (tutaj jest szybki tutorial do materiału skóry - http://www.evermotion.org/tutorials/show/7828/3dsmax-leather-in-vray ). Tło za oknem jest za "wysoko" za oknem powinno być widać tylko dalsze budynki i trochę przystani, reszta powinna być zakryta.

 

Pozdrwm.

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem powinieneś zmienić tą grubość ściany w której są okna, bo na oko ma jakieś 8cm? Drugą rzeczą, która mi się rzuciła od razu w oczy to schodki AA na dolnej krawędzi okna. Dodaj też turbosmooth'a na lampę :)

Ostatnią rzeczą jest pofalowanie kanapy. Skóra według mnie się tak nie zachowuje. Może spróbuj dodać wypukłość taką łukowatą na poduszkach?

Fajnie wyszedł ten widok za oknem i materiał na podłodze :) Jeżeli podzielasz moje zdanie, że widok za oknem leci troszeczkę na bok to popracuj też i nad tym :)

 

Pozdr!

Link to comment
Share on other sites

Jesli wrzucasz jako attachment przez forum to masz chyba automatyczna kompresje.

 

Co do obrazka to w sumie moge sie powtorzyc po poprzednikach:

skora wyglada jakbys poprostu dal na nią duzego noise displacement

horyzonty sie nie zgadzają

co do kolorow obrazka zza okna, to przedewszystkim zupelnie inny kontrast niz na renderze. Za oknem nigdzie nie ma glebokiej czerni, na renderze masz mase czarnych cieni.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy