Jump to content

Tomo

Members
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About Tomo

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/08/1983

City (optional)

  • Miasto
    Pszczyna
  1. Płaszczyzna 79.6M obraca się jak pokaz slajdów 1 na sekundę co nie jest tak źle. Dłuta reagują dość płynnie zależnie od ich wielkości. Zaraz po odpaleniu tego "modelu" zbrush zjada 6,2 GB z moich 16. Ktoś pisał że mu się tnie jak rzeźbi fakt raz tak mi zrobił i chodził płynnie tylko przy małym dłucie po resecie się ocknął. Dość wolno działa też ukrywanie i pewnie inne funkcje oddziaływujące na większej ilości poly. Mój procesor to i7 2600k 4.4Ghz kiedy zbrush się tnie cep idzie na max. U mnie w zakładce mem jest max 80M poly u was też ? myślałem że w 64 bitach będzie jedynym ograniczeniem ilość ramu mam praktycznie 80M a sam ram skoro 6,2GB jest tylko użyte jeszcze nie ogranicza.
  2. I że są po japońsku też zapomniałeś :) Soft wygląda zachęcająco zresztą jak większość z nich do czasu kiedy przychodzi kliknąć "simulate" ciekawe jak jest z tym skalowaniem programu w RF to raczej dziubanina była ustawianie pól które miał nod obliczać a jak w polu nic nie było to para w gwizdek. Ale mogę się mylić nie jestem pro tylko raczej się bawiłem softem w każdym razie to nie to co aktywować jakiś przycisk net simulate jak to jest w przypadku DR. Czekam na testy szybkości tego softu :)
  3. Dodam od siebie że do zmierzenia długości krzywej spline można użyć narzędzia "measure" jeśli komuś zależy by obiekt kończył się i zaczynał wraz z nim.
  4. mantragora rozumiem ale oni mają sprzęt pod cpu renderering i problemu że coś się renderuje cały dzień raczej nie mają. Tutaj nie chodzi o wykorzystanie silnika z gry dosłownie w filmie tylko w podglądzie który ma reżyser i sprawdza czy jego wizja pokrywa się z tym co chce widzieć na ekranie np. mówi aktorowi wiesz super zagrałeś tak jak chce ale musisz bardziej się pochylić bo postań wychodzi z kadru.
  5. mantragora Gpu ma raczej duże ograniczenia największym problemem myślę że jest mała ilość Vramu co się może zmienić w nowej generacji kart Nvidi.
  6. Czym to się różni od tego co już było wcześniej już w avatar mieli podgląd na modele postaci poruszające się w realtime według ruchów z mocapa we władcy pierścieni też tak mieli z tego co pamiętam. Jedyne co widzę to tylko to że wizualnie to lepiej wygląda ale nie wydaje mi sie żeby to chodziło na silniku z gry prędzej sami napiszą silnik który będzie dobrze zoptymalizowany pod większą ilość kart graficznych i będzie miało znacznie większe możliwości niż silnik z gry który często z 2 kartami sobie już nie radzi.
  7. a robi ci ona jakąś różnice w reszcie sceny żebyś musiał ją mieć ? jeśli nie to wyłącz dopracuj materiał oczu odbicia i będzie ok. Jeśli jednak potrzebujesz ją do innych elementów sceny to wyrenderuj same oczy osobno i poskładaj w AE zaoszczędzisz czasu na szukaniu odpowiedzi i dasz sobie dodatkową możliwość korekty oczu w 2d w realtime.
  8. szału nie było ale mi się podobało ale komentarze lepsze wszyscy krytykują za złe odwzorowanie obcych jak by pili z nimi rano kawę :D sami eksperci :) Czasem myślę że ludzie zakodowali sobie wizję czegoś to co do niej nie pasuje jest nienaturalne więc tworzy się filmy tak by pasowały do niej tyle że ona jest niezmienna i filmy też takie zostają taki killer dla ludzi chcących stworzyć coś nowego...
  9. chyba nie pytasz poważnie. Ja jestem ciekaw ile cząsteczek pomieści 1GB vram.
  10. To że pokazało 5.9 GHZ to nie znaczy że tyle ma nie było testu nie było taktowania ;) ja mam w biosie prawie 26Ghz, co do pamięci to faktycznie bywają cyrki na 2 kompach tak miałem na 2600k i phenom x6 i nie chodziło o dociśnięcie kości raczej o złośliwość rzeczy martwych u mnie był cyrk na phenomie że miał 16gb widział 16 raz 8 a użytecznej miał 12 przy włożonych 16 no to przedkładanie kości cyrki cuda niewidy i ruszył kości to był jeden set 4x4gb(identyczne) wyszło na to że trzeba było włożyć 2 kości odpalić maszynę zgasić i włożyć następne 2 i wszystko śmiga.
  11. Ale gościu ma też 2 karty lub jedną dwuprocesorową obawiam się że ma coś pokroju 590
  12. Dla zainteresowanych można przerobić 690 na K5000 i tesle.
  13. tu macie linka do making of i nie tylko. http://www.itsartmag.com/features/making-of-king-of-tv/#.UWfj7FdDR8E
  14. Zawsze można do czegoś się doczepić ale ludzie rodzą się z różnymi nosami ale te dziurki w brylach to chyba sama ręcznie robiła :D bo nie wiem jak to wytłumaczy ;p Ogólnie mi się podoba no i rzeczywiście włosy są ponaklejane powinny być osobno za ładna praca żeby oszczędzić trochę czasu na render takim kosztem chyba że mamy czekać na animacje :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy