Skocz do zawartości

Unreal Engine 4 "Infiltrator" real-time demonstration


kubi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To tak a propos niedawnych dyskusji na forum jak to real time sie nie nadaje do robienia filmow ;) Podobno Epic Games musialo wylaczyc efekty swietlne podczas prezentacji zeby udowodnic niedowiarkom ze to nie jest prerenderowane. Dla mnie bomba choc wole klimaty z drzewkami i jakas zielenina jako prezentacje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że zaległości co do newsów są nadrabiane. Teraz tylko jeszcze wrzućcie nowego trailera Metal Gear Solid 5, bo aż żal, że jest na głównej nowy kiczowaty Wolverine, a tak znakomita marka jak MGS tli się w archwium.

 

Co do samego demo to rewelacja. Ciężko uwierzyć, że jest to real time. Za 2 lata VR będzie już naprawdę potężną działką z takim tempem rozwoju grafiki (i nowym urządzeniem Oculus Rift).

 

EDIT :

 

Link do trochę obszerniejszego artykułu - http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-gdc-2013-unreal-engine-4

 

Wg niego demo było odpalone na i7, GeForce GTX 680 i 16GB DDR3 RAM. Myślałem, że przynajmniej 2 karty graficzne były tutaj zastosowane. Ta sama specyfikacja była użyta do poprzedniego dema UE4 - Elemental. Demo infiltrator ma również działać na PS4 (choć zapewne będzie w słabszej jakości).

Edytowane przez imprecis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nieźle :)

 

To tak a propos niedawnych dyskusji na forum jak to real time sie nie nadaje do robienia filmow ;)

 

Chyba nam się szykuje mała rewolucja ;) To 3 minutowe demo robi większe wrażenie niż całe półtorej godziny Starship Troopers: Invasion :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne cała zawartość dema została skopiowana na pamięć RAM, stąd specyfikacja w postaci gtx 680 i 16GB RAM, ciekawe o jakich zegarach. Ha, ciekawe czy wszystkie podzespoły były kręcone. Jeżeli to demo działało na stock gtx 680, to jestem pod wrażeniem optymalizacji.

 

Skoro ma działać na PS4 (które de facto jest komputerem średniej klasy), to poobcinane ze wszystkich stron, bądź pod kontrolą odpowiednich sterowników.

 

Szkoda, że nie dają tych tech-dem do testowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem porównanie dema Elemental z PS4 z PC. Różnice są olbrzymie na niekorzyść PS4 :

 

PC :

 

PS4 :

 

Mam nadzieję, że to kwestia słabej optymalizacji pod PS4, bo wygląda to naprawdę badziewnie jak na next gen. Jestem ciekaw podobnego porównania na tym najnowszym demie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Synuś - demo na PS4 nie wykorzystywalo pelnej mocy sprzetu. Nie bylo to 8 Gb ram, a mniej. Wykonali to zanim ogloszono moc konsoli na PS meeting - podobno.

Sa tez tacy co uwazaja, ze to bzdura i 2 demka byly odpalone na 2 PC. Demo PS4 rzekomo na PC ze zblizona specyfikacją etc.

Widzial ktos zwiastun nowego Killzone'a na PS4? Tworcy korzystali ponoc z 2 GB ram tylko, a finalnie ma byc 8 GB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dream Engine też wygląda

 

Ha, a autor w komentarzach ponizej wpisal:

People... I'm ever so sorry, I've made a mistake, but have corrected it.

 

The video representation in-front of you is in fact a 3DsMax render to do with Architecture and not even a game engine at all.

 

However I have linked you with most, if not all Next-Generation game engines we will see in the very near future.

 

As I say, I'm sorry to confuse you with the fact that this isn't a game engine.

 

In all honesty, what I said still stands, this is what graphics will look like by 2015, if not before!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dream Engine też wygląda

 

Może i fake, ale jednak wolałbym zobaczyć taki realimowy engine niż ten unreala. Choć robi wielkie wrażenie. Bethesda mogłaby olać ten swój badziew, i spokojnie pokazać kolejną kraine na u4.

 

@Synuś - demo na PS4 nie wykorzystywało pełnej mocy sprzętu.

Przy każdej grze na ps3 która miała być piękna, a nie była, ten sam tekst się pojawiał.

Pół roku po premierze nexgeny będą przeterminowane, zawsze tak było.

 

Troche mnie dziwi marketing nextgenów oparty tylko o grafike. To zawsze był główny fakap konsol w konkurencji z pc, a na wielu polach (wygody grania; braku pedu za sprzętem; itd.) od zawsze rozgniatały pc.

 

Myślę, że te pół roku po premierze konsol, gdy na pc pojawia się nowe tytuły, np. GTA5, zacznie się płacz że to nie wygląda na konsolach tak jak miało wyglądać.

Edytowane przez deshu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dream Engine też wygląda

 

Właśnie na taką jakość czekam jak w tych renderach. Podobało mi się zdanie osoby, która zamieściła ten filmik "...this is what graphics will look like by 2015, if not before!"xD Zdecydowanie powinien czasem ściągać różowe okulary;)) Dłuuuugo jeszcze przyjdzie nam poczekać na taką jakość.

Jeśli chodzi o UE4, wygląda to świetnie, jednak chciałbym zobaczyć czysty gameplay, poczuć jak to wygląda z perspektywy grania. Główna postać na tym materiale jest fenomenalna, zwłaszcza głowa:] Mam nadzieję, że E3 przyniesie więcej optymistycznych informacji odnośnie tej całej nowej jakości gier, niż ostatnia konferencja Sony;] Jak wspomniałem wcześniej, poza Deep Down bez większych rewelacji. Mam nadzieję, że to nie było prerenderowane;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przy każdej grze na ps3 która miała być piękna, a nie była, ten sam tekst się pojawiał.

Pół roku po premierze nexgeny będą przeterminowane, zawsze tak było.

 

 

W wiekszosci tak bylo, ale w przypadku Uncharted - nie. Tak samo God of War. No mega to wyglada na ps3 i reszta developerów może się wstydzic. Ciekawe co pokaże Beyond, The last of us oraz MGS5.

Ale musisz przyznać, że 2 GB ram a 8 GB w przypadku konsoli to ogromna różnica i chyba każdy developer się ucieszy. Poza tym technologia na PC, a PS4 to też zupełnie co innego (chociaż znajdą się tacy, co twierdza, że to zwykły PC).

Tak samo śmieszy mnie porównywanie PS4 do możliwości graficznych Nvidia Titan. Błagam...

Wszystko zalezy od skillsow developerow. Jedni wola zrobić czysty port i cieszyć się, że ich gra jest multiplatform, a inni wysilą się i postawią na jakość.

 

Ciekawe czy faktycznie te wszystkie pozytywne słowa na temat tworzenia gier na PS4 okażą się przełomowe dla wielu twórców. Nie pozostaje nic innego jak czekać, wierzę że nas zaskoczą.

Ja jestem przekonany, że żadna gra na PS4 prędko nie będzie tak wyglądała, jak na filmiku wyżej. Może po paru latach, jak developerzy zaznajomią się z dev kitami i innym stuffem. Zawsze tak było, okres świetności konsoli następował nieco później od premiery.

 

@PLS - Ponoc Deep Down to prosto z PS4 i to z mniejszą ilością RAM.

Biorę poprawkę na marketingowy bełkot, pożyjemy zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności