Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

takie o to wnetrze ubogie w ramach cwiczen , tlo za oknem i korekty w ps. sketchup + v-ray 1.5, prosze o krytyke i cenne rady;)

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 5,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepiej podłoga wyszła. Strasznie duży kontrast widzę czarną plamę no lewej tylko...widok za oknem jest krzywo;) Popracuj nad shaderami troche...

Napisano

książki po lewej proszą się o jakiś wzorek i tytuły ;] ta lampa jak koniecznie tam ma być to klosz gładki daj mu 1 smooth group i jej ramie większy steps (to chyba masz spline)by takie łamane nie było i może trochę wyprostuj bo się ten wysięgnik obali;p. Ta podłoga biała realistycznie to nie wygląda kto daje białą podłogę by nad nią potem fruwać?Pomieszczenie by zyskało jakby dać dywanik ;]

Napisano

Mapa drewna na wąskich krawędziach półek nie w tę stronę. Słoje powinny się układać wzdłuż półki. Wystarczy obrócić o 90 stopni "gizmo" mapowania

Napisano

Kolega chyba pracuje w sketchupie więc smotha nie da (chyba że są jakieś skrypty?) ;) Trochę kanciasta sofa i te wazony na półce i miasto za oknem nie tak. Poza tym ok. Podoba mi się.

ps. Jak zrobiłeś w Sketchupie taki fotel?

Napisano
  • Autor

dzięki bardzo za cenne rady, dywanika specjalnie nie dawalem bo jak dam mu displace'a to dluugo liczy, ale pomimo to sprawdze z dywanikiem bo faktycznie to pewnie doda realizmu, co do lampy to nie za bardzo nie wiem jak zrobic ten step ;)) ale cos poprobuje , nie wiem tez jak zmienic sloje tylko na tych waskich polkach bo jak zmienie to sie zmienia na calej szafce , ale powalcze z tym;))))

Napisano
  • Autor

Slim_ w sketchupie mozna dac smootha to nie taki prymityw;D wszystkie modele sa gotowcami z neta ;)) fajnie ze sie troche podoba;)

Napisano

Większy step, by zaokrąglić tą lampę, możesz zrobić wyciągając po łuku koło,a żeby zrobić łuk albo koło bardziej okrągłe ;) (więcej vert) klikasz na koło i podczas rozciągania tego koła wpisujesz +60s , enter i radius koła się zwiększa chyba że juz o tym wiesz? ;)

Smoth w SU działa tak ze mamy obiekt wygładzony tylko w viewporcie, tak? Na renderze wychodzi kanciasto. Przynajmniej u mnie tak było ;)

Napisano
  • Autor

aa no to teraz wiem , zmyliły mnie te pojęcia;) U mnie smooth działa normalnie w viewporcie wlasnie nic nie widac dopiero na renderze jest ok , tylko trzeba chyba wczesniej zgrupowac obiekt;) wstawilem renda zobaczymy co wyjdzie;)

Napisano
  • Autor

wrzucam troche poprawionego rendera, prosze oceniac czy lepiej czy moze na minus;)

Napisano

Juz lepiej :) Popraw jeszcze mapowanie tekstury na frontach tego regału po lewej stronie.

Napisano
  • Autor

oto kolejna wizka;p poprawilem zgodnie z radami mapowanie nie wiem czy jest to widoczne , a poza tym to takie tam male zmiany , prosze o komentarze :)

Edytowane przez filo7

Napisano

1. Pusto

2. Perspektywa zdjecia w oknie nie zgadza sie z ta w pomieszczeniu

3. Dywan wyglada jakby byl w dziurze w podlodze a nie lezal na parkiecie.

4. Sciany praktycznie nie maja grubosci (mowa o tych, w ktorych osadzone jest okno)

5. Kanapa wyglada jak byla skrajnie niewygodna-zobacz na proporcje siedziska i oparcia.

6. Palak od lampy wyglada jakby byl zrobiony z krotkich prostych odcinkow rurki a nie giety w calosci z jednego.

7. Material kanapy i jej krawedzie "nie leza mi"

8. Pusto po raz drugi :P

 

Powodzenia

Napisano
  • Autor

m-peter, zgadzam sie z Twoimi uwagami, na tej scenie głównie staram się nauczyć vray-a, faktycznie rozmieszczenie mebli jest troche przypadkowe, ale bede dalej walczył biorąc pod uwage Wasze rady ;)) dzieki za komentarze;)

Napisano

Ale przy okazji nauki ustawien mozna zrobic fajny obrazek do kolekcji wlasnej :) walcz dalej :D

Napisano
  • Autor

zgadza się, ale myśle, że i tak nie jest najgorzej ;p , będę walczył dalej;]

Napisano

Dodam też coś od siebie, dywan jest zbyt płaski, prawie jest podłogą. Materiał kanapy wygląda jak plastik ze starych zabawek (tutaj jest szybki tutorial do materiału skóry - http://www.evermotion.org/tutorials/show/7828/3dsmax-leather-in-vray ). Tło za oknem jest za "wysoko" za oknem powinno być widać tylko dalsze budynki i trochę przystani, reszta powinna być zakryta.

 

Pozdrwm.

Napisano
  • Autor

oto poprawiona wersja;) poprawilem kilka elementow o ktorych była mowa wcześniej ;) prosze o krytyke ;)

Napisano

Moim zdaniem powinieneś zmienić tą grubość ściany w której są okna, bo na oko ma jakieś 8cm? Drugą rzeczą, która mi się rzuciła od razu w oczy to schodki AA na dolnej krawędzi okna. Dodaj też turbosmooth'a na lampę :)

Ostatnią rzeczą jest pofalowanie kanapy. Skóra według mnie się tak nie zachowuje. Może spróbuj dodać wypukłość taką łukowatą na poduszkach?

Fajnie wyszedł ten widok za oknem i materiał na podłodze :) Jeżeli podzielasz moje zdanie, że widok za oknem leci troszeczkę na bok to popracuj też i nad tym :)

 

Pozdr!

Napisano
  • Autor

Dandee zgadzam sie z Toba , dałem za dużego displace'a na skóre, reszta tak jak piszesz , wymęcze jeszcze coś z tego ;) dzięki za komenta .

pozdr!

Napisano

Budynek ci się wali. Linie zbiegu nie grają z horyzontem. Poza tym pogoda nie gra ze światłem. Na zewnątrz lato a światło jak w Kanadzie. Poza tym jakość obrazka jest straszliwa. Po co to kompresujesz?

Napisano
  • Autor

Musze poprawic ten obrazek faktycznie oswietlenie wygląda inaczej, co do jakości to myślałem ze nie jest żle , nie kompresowałem tego obrazka więc nie wiem o co chodzi:)

Napisano

Jesli wrzucasz jako attachment przez forum to masz chyba automatyczna kompresje.

 

Co do obrazka to w sumie moge sie powtorzyc po poprzednikach:

skora wyglada jakbys poprostu dal na nią duzego noise displacement

horyzonty sie nie zgadzają

co do kolorow obrazka zza okna, to przedewszystkim zupelnie inny kontrast niz na renderze. Za oknem nigdzie nie ma glebokiej czerni, na renderze masz mase czarnych cieni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności