Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie ok tylko ta texturka ładne ale front wyszedł jak po bumpie co mi się podoba tylko ta boczna ścianka subka wygląda jakby go nie miała i trochę mi to z całością nie gra ;)

Napisano

Ogólnie jest dobrze, tylko textura drewna wydaje mi się za "drewniana' w sensie faktury. Zwykle głośniki, nawet jeśli są z prawdziwego drewna, mają gładką fakturę bez rowków itp.

Takie jest moje zdanie.

Napisano (edytowane)

...Witam! nie chcę zaśmiecać forum więc zamieszczam kolejne wypociny tutaj

.Jak zwykle czekam na opinie i sugestie.PZDR.axcentwath.jpg

Edytowane przez sylwex1982
Napisano

hej,

bardzo fajny model, zmarszczki też nieźle, jedyna uwaga wrzucaj obrazki z imageshacka a nie z speedshare'a bo się nie wyświetlają :)

 

salut.

Napisano

Bez urazy ale ten "szezlong" z drutu to raczej ani wygodny by nie był a w formie takiej jak na renderze pod ciężarem człowieka "rozjechał" by się przy pierwszej próbie skorzystania z niego.

No i moja subiektywna ocena przedmiotu - ładne toto nie jest (jakieś "łoże tortur" raczej?).

Napisano

hej,

przypomina Moroso Fjord'a no ale szału nie ma.

Jest kilka miejsc w których odbiega od oryginału na przykład:

 

nóżka, a dokładnie łączenie rury z tym metalowym kwadratem na którym trzyma się krzesło:

33588495.jpg

 

model gnie się w wielu miejscach, szycia nie są dokończone i są w złych miejscach:

41610934.jpg

 

krzesło jest troszkę za "cienkie" w oryginale jest stanowczo grubsze i wygląda bardziej "miękko", koło szyć są lekkie wybrzuszenia, a u ciebie jest płasko:

53832747.jpg

 

no i oczywiście brakuje szyć jak w ogyginale:

76236974.jpg

 

salut.

Napisano (edytowane)

..dzięki Indian za komentarz,dobrze że mi pokazałeś niedociągnięcia-dzięki temu zobaczyłem kuksy.PZDR.

 

...po korektach:

morossofiordmodel.jpg

 

 

szwy.jpg

 

 

nogax.jpg

Dałem mod.Push i troszkę go pogrubiłem.PZDR.

Edytowane przez sylwex1982
Napisano (edytowane)
@3d_operator: w miejscu gdzie ma iść szew robisz na edgu extrude,potem w szwie zazanczasz vertexy i na nich również extrude.Wszystko.PZDR.

 

edge extrude- jeżeli szew idzie równo z linia siatki a co jeżeli idzie pod kątem do niej (przecina face'a)?

vertex extrude- tego nie rozumiem. Musze mieć chyba bardzo gęsta siatkę (tyle vetexów co nitek), żeby to wyszło?

 

ps. nie wiem jak dokładnie wygląda to krzesło ale na fotce indiana widać że nitka idzie obok extrude a u ciebie w extrude.

Edytowane przez 3d_operator
Napisano

Witam wszystkich!

Zamieszczam model głowy, to są moje pierwsze próby w modelowaniu organiki. Te brwi najbardziej mnie wkurzają( robiłem je w Zbrushu) , nie wiecie jak to można ładniej zrobić? Jak zawsze czekam na krytykę.PZDR.

workinprogresspart8.jpg

Napisano

Powiem Ci jedną rzecz, która mi pomogła w organice, mimo, że nie jestem specem.

Dużo lepiej mi się modeluje, gdy pierw coś zacznę rysować na kartce lub tabletem w PSie. Jak narysujesz około 10-20 głów z boków (bo tu głównie u Ciebie kuleje) powinien być spory przeskok w skillu :).

Napisano

Może to jest jakiś kierunek. Ciężko u mnie z wyobraźnią, nie mam wzoru żeby coś samemu stworzyć- z reguły kopiuję istniejące już przedmioty czy osoby. Muszę się przemóc kiedyś z tym szkicowaniem-choć niesamowicie mi się nie chce( jakaś blokada). I wkurza mnie też że zbyt długo mi to wszystko idzie- w sensie modelowanie ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności