moss Napisano 27 Grudzień 2012 Napisano 27 Grudzień 2012 Jak Valery napisal, po updejcie nieduzo sie zmienilo przykladowo kola i bierznik prawie jak nowki, poogladaj refki i bym jeszcze troche nad tym posiedzial bo model ma potencjal. Moze pomoze. http://digital-art-gallery.com/picture/gallery/post_apocalyptic
Sliterin Napisano 6 Luty 2013 Autor Napisano 6 Luty 2013 Moss byłem z niego zadowolony i nie miałem chęci za bardzo go już zmieniać, choć przyznam bieżnik w oponach 100% trafiony, bo powinienem go zmienić, co do reszty uważam że było tak jak powinno być. Podrzucam kolejną pracę a konkretnie muszkiet oparty na concepcie Uriela - Piotra Szekalskiego. Wszystkie rozbieżności od conceptu były ustalane między nami (od materiałów po konkretne zdobienia), gdyż concept był robiony tak zwanie na szybko. Przejdźmy do konkretów odnośnie broni. Robiona była w maxie, zbrushu, topogunie oraz photoshopie. Ma 4446 trójkątów i była przystosowana do gry z trzeciej osoby. Wersja , której screenshoty robiłem miała na sobie tekstury wielkości 2k. Co tu dodać czekam na wasze opinie ;] Wpierw filmik [ oczywiście max jakość ;D ] a potem obrazki:
Idaho Napisano 6 Luty 2013 Napisano 6 Luty 2013 Witam Wiem że uzgadniałeś odstępstwa od konceptu ale jedna rzecz mi nie pasuje, zbyt "czysty metal, ten stop miedzi" powinien być choć trochę zaśniedziały, porysowany. Teraz wygląda nienaturalnie. Koncept i wykonanie świetne. Pozdrawiam
Sliterin Napisano 23 Sierpień 2013 Autor Napisano 23 Sierpień 2013 Nie chce mi się pisać nic ciekawego bo nic ciekawego do napisania nie mam, trochę już czasu minęło od czasu jak coś tu wrzucałem, w ostatni czas też nie za dużo zrobiłem dołek mnie dopadł [ choć na pewno więcej niż tutaj jest pokazane :D ]. Ok to do sedna, zastanawiam się jak rozwiązać siatkę na obiekcie który tworzę i potrzebuję waszej pomocy. Spójrzcie: Chcę tak zrobić to lowpoly aby nie mieć bugsów przy wypalaniu oraz dodać iteracje do zaokrągleń na te dziurki. Na przyszłe pytanie odnośnie czemu nie zrobię na płasko , odpowiadam już teraz bo jest to duże więc nie mogę sobie na to pozwolić. Z góry dzięki za jak najszybsza pomoc.
Jedaith Napisano 24 Sierpień 2013 Napisano 24 Sierpień 2013 (edytowane) Chyba trzeba by dodać trochę dodatkowych vertexów, żeby nie było sytuacji, gdzie dużo edgów idzie do jednego vertexa. Może jakoś w ten sposób? W kółkach dodatkowe vertexy Do hp potrzebujesz więcej support loopów, tak żeby edge szły w miarę poziomo Edytowane 25 Sierpień 2013 przez Jedaith
Sliterin Napisano 13 Wrzesień 2013 Autor Napisano 13 Wrzesień 2013 (edytowane) Na nowo wyrenderowany statek, jakieś 2 miesiące temu. Wrzucam tu dla "formalności" po prostu chcę aby tu bylo. Za kilkadziesiąt minut poleci moja nowa pracka w nowym wątku :) . Edytowane 13 Wrzesień 2013 przez Sliterin
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się