Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 106
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moss byłem z niego zadowolony i nie miałem chęci za bardzo go już zmieniać, choć przyznam bieżnik w oponach 100% trafiony, bo powinienem go zmienić, co do reszty uważam że było tak jak powinno być.

 

Podrzucam kolejną pracę a konkretnie muszkiet oparty na concepcie Uriela - Piotra Szekalskiego. Wszystkie rozbieżności od conceptu były ustalane między nami (od materiałów po konkretne zdobienia), gdyż concept był robiony tak zwanie na szybko.

rtk0DqD.jpg

 

Przejdźmy do konkretów odnośnie broni. Robiona była w maxie, zbrushu, topogunie oraz photoshopie. Ma 4446 trójkątów i była przystosowana do gry z trzeciej osoby. Wersja , której screenshoty robiłem miała na sobie tekstury wielkości 2k. Co tu dodać czekam na wasze opinie ;]

 

Wpierw filmik [ oczywiście max jakość ;D ] a potem obrazki:

 

 

SkitJ8r.jpg

QcNljsM.jpg

ntuHz5q.jpg

mKtShyI.jpg

 

 

osc3TkZ

II45RSE

ng0wLlP

Un0reia

Napisano

Witam

Wiem że uzgadniałeś odstępstwa od konceptu ale jedna rzecz mi nie pasuje, zbyt "czysty metal, ten stop miedzi" powinien być choć trochę zaśniedziały, porysowany. Teraz wygląda nienaturalnie.

Koncept i wykonanie świetne.

Pozdrawiam

Napisano

Nie chce mi się pisać nic ciekawego bo nic ciekawego do napisania nie mam, trochę już czasu minęło od czasu jak coś tu wrzucałem, w ostatni czas też nie za dużo zrobiłem dołek mnie dopadł [ choć na pewno więcej niż tutaj jest pokazane :D ].

 

Ok to do sedna, zastanawiam się jak rozwiązać siatkę na obiekcie który tworzę i potrzebuję waszej pomocy. Spójrzcie:

e0EhnBJ.jpg

Chcę tak zrobić to lowpoly aby nie mieć bugsów przy wypalaniu oraz dodać iteracje do zaokrągleń na te dziurki. Na przyszłe pytanie odnośnie czemu nie zrobię na płasko , odpowiadam już teraz bo jest to duże więc nie mogę sobie na to pozwolić.

 

Z góry dzięki za jak najszybsza pomoc.

Napisano (edytowane)

Chyba trzeba by dodać trochę dodatkowych vertexów, żeby nie było sytuacji, gdzie dużo edgów idzie do jednego vertexa. Może jakoś w ten sposób? W kółkach dodatkowe vertexy

 

nachwilej_nwheeee.jpg

Do hp potrzebujesz więcej support loopów, tak żeby edge szły w miarę poziomo

Edytowane przez Jedaith
Napisano (edytowane)

Na nowo wyrenderowany statek, jakieś 2 miesiące temu. Wrzucam tu dla "formalności" po prostu chcę aby tu bylo.

 

BclYImz.jpg

Q8GbNSa.jpg

F0oJqW4.jpg

 

Za kilkadziesiąt minut poleci moja nowa pracka w nowym wątku :) .

Edytowane przez Sliterin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności