Napisano 28 Marzec 201113 l Witam, zamierzam stworzyć aranżację wnętrza od początku do końca, na początek poniżej dodaję kilka renderów kanapy, ciągle coś mi tam nie gra, mam nadzieję na pomoc i dużą ilość dobrej krytki z Waszej strony. W miarę dalszej pracy będę zamieszczać tutaj kolejne modele. Pozdrawiam. Edytowane 5 Czerwiec 201113 l przez Dmk
Napisano 18 Maj 201113 l Autor Zapraszam wszystkich do pomocy i porad ;) Render sprzed kilku tygodni: I dzisiejszy: UVW sie wykrzaczył po prawej i box pod blatem. I chyba perspektywa leży. Co myślicie ? Pozdrawiam!
Napisano 18 Maj 201113 l Może i nigdy nie bawiłem się w tworzenie wnętrz...ale to dla mnie wygląda fajnie ;)
Napisano 18 Maj 201113 l Popracowałbym nad nad oświetleniem sceny. W tej chwili wizualizacje są szare, brzydkie. Dodałbym również widok za oknem. Pozdrawiam.
Napisano 19 Maj 201113 l Wyglada ciekawie, ale z perspektywa chyba jest coś źle ( pokój wygląda jak romb) chyba nie jest prostopadły to ok btw> szklany stolik bardzo mi sie podoba :)
Napisano 19 Maj 201113 l Autor Dzięki za komentarze, czekam na kolejne ;) Kilka zmian, ale coś chyba albo ze światłem albo kamerą bo niektóre miejsca wychodzą strasznie ciemno. Na ten moment do zmiany: materiał blatu/stal i kształt nogi pod blatem i detale lodówki. Pozdrawiam
Napisano 19 Maj 201113 l kuchnia bardzo ladna, ale ta szfka pod sufitem to jakos nie pasuje tam i dostęp do niej to ciężka sprawa
Napisano 19 Maj 201113 l Autor Co myślicie teraz ? Blackman + reinhard Potem jeszcze tylko lepszą jakością ziarno do usunięcia ;)
Napisano 19 Maj 201113 l roślina jakoś płasko wyglada i ten kolor za jaskrawy, texturke fotela też możesz zmienić.
Napisano 20 Maj 201113 l Autor Przepalenia są, fakt, co do widoku będę go chyba dodawać na końcu, lub jak znajdę dobrą panoramę bo w każdym oknie, każdego pomieszczenia w mieszkaniu musi pasować ;) Pozdrawiam!
Napisano 20 Maj 201113 l Autor a tutaj działająca panorama 360 i obraz z fish eyem ;) http://www.noform.pl/panorama_salon.jpg http://noform.pl/salon_pan.mov
Napisano 30 Maj 201113 l Autor Poniżej kolejne renderki, tym razem korytarz i dwie łazienki. Jakość i kadry póki co słabe, dziś mam zamiar skończyć całość więc wrzuce ostatnie testowe rendery i wtedy chyba przeniosę się do działu "finished" już z końcowymi renderami. Pozdrawiam ;)
Napisano 30 Maj 201113 l bardzo pusto i nudno w tych łazienkach, teksura desek w łazience ochydna, generalnie pododawaj smaczków jakiś może, cieplejszego światła gdzieniegdzie bo jest wszystko takie same kadry także masz przekombinowane. poczytaj o opcji clipping w kamerze http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/vrayphysicalcamera_params.htm Edytowane 30 Maj 201113 l przez Orangegraphics
Napisano 31 Maj 201113 l Autor będzie tv i inny kolor podłogi, póki co się wszystko zlało. pozostało dodać duperele i inne pierdoły, ustawić renderki i chyba widzimy się w finished works ;)
Napisano 31 Maj 201113 l Autor pókój musi taki być bo taki jest plan ^^ z widokiem mam problem bo nie mogę znaleść fajnej panoramy żeby ją wrzucić na całą długość mieszkania wkoło. drzwi wejściowe ?
Napisano 31 Maj 201113 l nie no nie tak szybko, ta ostatnia scena jest do bani a tak dobrze ci szło. zamały pokój, łożko dziwne, okno i to co za nim nie wyglada najlepiej, To dzwi czy szfa?. wszystko do zminay :D zrób od początku.
Napisano 31 Maj 201113 l swiatlo w lazience wyszlo ultra real moim zdaniem, teraz tylko dodaj smaczku detalami;) PS dalczego tak Ci AA siadlo przy zrodlach swiatlach (vray 2.0?)?
Napisano 31 Maj 201113 l Autor ta, vr 2.0, jeszcze będę się bawić ustawieniami bo to póki co tylko testowe. zobaczymy jak to dalej wyjdzie :) docelowo będą spore rozdziałki bo będzie druk i animka na koniec ;) no i panoramy na wszystkie pomieszczenia
Napisano 1 Czerwiec 201113 l Autor No to dłubiemy dalej. Co sądzicie ? Przy większej rozdziałce chyba wszystko będzie lepiej wyglądać, + lepsza jakość. Nie wiem co zrobić z tym AA przy światłach, jakieś pomysły ? No i ogólnie jak odbieracie łazienkę i kadr ?
Napisano 1 Czerwiec 201113 l Możliwe, że jak zaznaczysz w color mapingu Sub-pixel mapping i Clamp output to podziała.
Napisano 5 Czerwiec 201113 l Autor Kilka zajawek/kadrów z renderów z dużych rozdzielczości przed finishem. Jutro puszczam render animacji i za tydzień po powrocie z pleneru i złożeniu wszystkiego do kupy, zapraszam do finished works ;)
Napisano 5 Czerwiec 201113 l Bardzo podoba mi sie sie to zdjecie 360 stopni. Moglbys powiedziec jak je zrobiles? jest jakies ustawienie kamery ktore tak robi czy zrobiles kilka renderkow potem to posklejalas? a moze jakis plagin?
Napisano 5 Czerwiec 201113 l Autor Vray Camera > spherical > fov 360 ;) ale to i tak tylko mały kadr, całość jest większa i w 3000px ;)
Napisano 11 Czerwiec 201113 l Autor W załączniku pliczek. To od za małego light cache ? Czy coś innego ? Subdivy na świetle/materiale ? Pozdrwm
Napisano 16 Czerwiec 201113 l A przypadkiem nie masz włączonej opcji Use light cache for glosy rays ? Bo wygląda jak by to było to. Dla przypomnienia jest ona wzakładce Indirect ilumination>Reconstruction parameters
Napisano 16 Czerwiec 201113 l w łazience niema porządnie jak usiąść bo winorośl przeszkadza :D, a w gabinecie wywal tego kwiata (bo nie pasuje do reszty) albo wiesz co zrób taki jagby duzy wazon który sie rozciaga ku górze na boki i do niego daj takie długie suche brązowe łodygi. Niewiem czy skapowałeś ale fajnie by wygladało. i za oknem zrób jakieś ciemne miasto bo jasne nie pasuje, przyczepiłbym się jeszcze do stolika ale nie jestem taki wrendy :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto