Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

koncept:

http://img511.imageshack.us/img511/5282/0607cat13.jpg

Tekstury 1024/1024: diffuse, normal, specular, gloss:

http://s2.ifotos.pl/img/maps_hxerwws.jpg

988 tris

3pointshader lite w 3ds

max.

siatka: http://s2.ifotos.pl/img/HST-Photo_hxereas.jpg

jeszcze render highpoly: http://s2.ifotos.pl/img/3dspace32_hxnwsrq.jpg

wymiana-0_hxerwqx.jpg

3dspace32_hxerean.jpg

 

[url=http://s2.ifotos.pl/img/3dspace32_hxnwsrq.jpg][/url]

Edytowane przez Jedaith
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie wyszlo, podoba mi sie,

 

jedyne co to siatka przy glowni jakas chaotyczna, ale pewnie tak najlepiej sie schodzily edge, domyslam sie :]

 

no i druga rzecz to kolory, troche bledsze wyszly niz w refce

Napisano

Bardzo fajny ten topór. Te złote symbole wypadałoby jeszcze doszlifować. Tzn. Część jest mocniej wypukła niż reszta. Jeżeli robiłeś, pokażesz HP ?

Napisano (edytowane)

Pracy tej nie widziałem. Linki do tekstur siatek, highpoly itd. w pierwszym poście. Znaki takie niedoszlifowane, bo słabo mi idzie na razie modelowanie. Modelowałem je z użyciem lines, i nakładałem na model. Dorzucam jeszcze nowe screeny:

wymiana-0_hxensaw.jpg

przcyciet_hxensaa.jpg

Edytowane przez Jedaith
Napisano

Wiesz co ten symbol na ostrzu, słabo Ci się wypali przez ostre krawędzie. Aby normal był ładny musi być to przejście na modelu. Poniżej masz przykład jak , która krawędź się wypali i widać wyraźnie, które jest prawidłowe patrząc na efekt końcowy.

NormalMap?action=AttachFile&do=get&target=normal_slopes_hatred.jpg

 

Co do nie radzenia sobie z robieniem highpoly, jeżeli naprawdę to jakoś ciężko idzie to proponuje zapoznać się z nDo pluginem do photoshopa, który jest naprawdę pomocny (dla każdego nie tylko dla osób , które się zajmują jedynie teksturowaniem).

Tutaj masz linka do krótkiego tuta i tam masz linka do pobrania tego pluginu:

http://philipk.net/tutorials/ndo/ndo.html

  • Like 1
Napisano

o moje obrazki :D heheh

 

Toporek bardzo fajny! hi poly ladny z dusza, jedyne co bym dorobil to jakies slady uzytkowania na hi jak i texie, dodalo by mu to "duszy" :D + na texie owijka i wogole kolory zmieszal bym z jakims obrazkim zblurowanym zeby dodac male wariacje koloru :) ale oglnie niezle!

Napisano

Dzięki wszystkim za komentarze. Tekstura - fakt można by więcej wyciągnąć, chyba za szybko chciałem skończyć. Bledsze kolory i pewne nieścisłości z refką zostawiłem w spokoju, bo akurat w tym przypadku nie chodziło mi o skopiowanie konceptu co do joty. Sliterin - dzięki za wskazówki, czytałem to wcześniej, tyle że jak u mnie na modelu próbowałem chamferować to mi się babole robiły w siatce, więc udało mi się to tylko częściowo. nDo nie używam, bo korzystam z gimpa, ale radzę sobie jakoś z tym. Highpoly spróbowałem mimo małych umiejętności, w końcu trzeba się czasem czegoś nauczyć ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności