Jedaith Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 (edytowane) koncept: http://img511.imageshack.us/img511/5282/0607cat13.jpg Tekstury 1024/1024: diffuse, normal, specular, gloss: http://s2.ifotos.pl/img/maps_hxerwws.jpg 988 tris 3pointshader lite w 3ds max. siatka: http://s2.ifotos.pl/img/HST-Photo_hxereas.jpg jeszcze render highpoly: http://s2.ifotos.pl/img/3dspace32_hxnwsrq.jpg [url=http://s2.ifotos.pl/img/3dspace32_hxnwsrq.jpg][/url] Edytowane 4 Kwiecień 2011 przez Jedaith
plasti Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 fajnie wyszlo, podoba mi sie, jedyne co to siatka przy glowni jakas chaotyczna, ale pewnie tak najlepiej sie schodzily edge, domyslam sie :] no i druga rzecz to kolory, troche bledsze wyszly niz w refce
F/X Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 Bardzo fajny ten topór. Te złote symbole wypadałoby jeszcze doszlifować. Tzn. Część jest mocniej wypukła niż reszta. Jeżeli robiłeś, pokażesz HP ?
Sliterin Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 Bardzo chaotycznie te znaki Ci wyszły. Popatrz na te teksturki: Resztę teksturek i screenshotów masz pod tym linkiem. źródło: http://www.polycount.com/forum/showpost.php?p=1293722&postcount=7 A co do stylizowanych teksturek dobrze spojrzeć na te prace: http://pavelpetrenko.com/swords.html
plasti Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 niezla kopia pracy, tylko poprzednik ma mniejsza ilosc poly na glowni, no i oczywiscie bardziej soczyscie to wyglada...
Jedaith Napisano 4 Kwiecień 2011 Autor Napisano 4 Kwiecień 2011 (edytowane) Pracy tej nie widziałem. Linki do tekstur siatek, highpoly itd. w pierwszym poście. Znaki takie niedoszlifowane, bo słabo mi idzie na razie modelowanie. Modelowałem je z użyciem lines, i nakładałem na model. Dorzucam jeszcze nowe screeny: Edytowane 4 Kwiecień 2011 przez Jedaith
Sliterin Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 Wiesz co ten symbol na ostrzu, słabo Ci się wypali przez ostre krawędzie. Aby normal był ładny musi być to przejście na modelu. Poniżej masz przykład jak , która krawędź się wypali i widać wyraźnie, które jest prawidłowe patrząc na efekt końcowy. Co do nie radzenia sobie z robieniem highpoly, jeżeli naprawdę to jakoś ciężko idzie to proponuje zapoznać się z nDo pluginem do photoshopa, który jest naprawdę pomocny (dla każdego nie tylko dla osób , które się zajmują jedynie teksturowaniem). Tutaj masz linka do krótkiego tuta i tam masz linka do pobrania tego pluginu: http://philipk.net/tutorials/ndo/ndo.html 1
Hatred Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 o moje obrazki :D heheh Toporek bardzo fajny! hi poly ladny z dusza, jedyne co bym dorobil to jakies slady uzytkowania na hi jak i texie, dodalo by mu to "duszy" :D + na texie owijka i wogole kolory zmieszal bym z jakims obrazkim zblurowanym zeby dodac male wariacje koloru :) ale oglnie niezle!
ultrakaka Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 Fajny topór na poziomie i tyle, nie ma co narzekać, jest dobre.
Jedaith Napisano 7 Kwiecień 2011 Autor Napisano 7 Kwiecień 2011 Dzięki wszystkim za komentarze. Tekstura - fakt można by więcej wyciągnąć, chyba za szybko chciałem skończyć. Bledsze kolory i pewne nieścisłości z refką zostawiłem w spokoju, bo akurat w tym przypadku nie chodziło mi o skopiowanie konceptu co do joty. Sliterin - dzięki za wskazówki, czytałem to wcześniej, tyle że jak u mnie na modelu próbowałem chamferować to mi się babole robiły w siatce, więc udało mi się to tylko częściowo. nDo nie używam, bo korzystam z gimpa, ale radzę sobie jakoś z tym. Highpoly spróbowałem mimo małych umiejętności, w końcu trzeba się czasem czegoś nauczyć ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się