Jump to content

[Obiekt3d] Topór z Warhammera


Jedaith

Recommended Posts

koncept:

http://img511.imageshack.us/img511/5282/0607cat13.jpg

Tekstury 1024/1024: diffuse, normal, specular, gloss:

http://s2.ifotos.pl/img/maps_hxerwws.jpg

988 tris

3pointshader lite w 3ds

max.

siatka: http://s2.ifotos.pl/img/HST-Photo_hxereas.jpg

jeszcze render highpoly: http://s2.ifotos.pl/img/3dspace32_hxnwsrq.jpg

wymiana-0_hxerwqx.jpg

3dspace32_hxerean.jpg

 

[url=http://s2.ifotos.pl/img/3dspace32_hxnwsrq.jpg][/url]

Edited by Jedaith
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pracy tej nie widziałem. Linki do tekstur siatek, highpoly itd. w pierwszym poście. Znaki takie niedoszlifowane, bo słabo mi idzie na razie modelowanie. Modelowałem je z użyciem lines, i nakładałem na model. Dorzucam jeszcze nowe screeny:

wymiana-0_hxensaw.jpg

przcyciet_hxensaa.jpg

Edited by Jedaith
Link to comment
Share on other sites

Wiesz co ten symbol na ostrzu, słabo Ci się wypali przez ostre krawędzie. Aby normal był ładny musi być to przejście na modelu. Poniżej masz przykład jak , która krawędź się wypali i widać wyraźnie, które jest prawidłowe patrząc na efekt końcowy.

NormalMap?action=AttachFile&do=get&target=normal_slopes_hatred.jpg

 

Co do nie radzenia sobie z robieniem highpoly, jeżeli naprawdę to jakoś ciężko idzie to proponuje zapoznać się z nDo pluginem do photoshopa, który jest naprawdę pomocny (dla każdego nie tylko dla osób , które się zajmują jedynie teksturowaniem).

Tutaj masz linka do krótkiego tuta i tam masz linka do pobrania tego pluginu:

http://philipk.net/tutorials/ndo/ndo.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

o moje obrazki :D heheh

 

Toporek bardzo fajny! hi poly ladny z dusza, jedyne co bym dorobil to jakies slady uzytkowania na hi jak i texie, dodalo by mu to "duszy" :D + na texie owijka i wogole kolory zmieszal bym z jakims obrazkim zblurowanym zeby dodac male wariacje koloru :) ale oglnie niezle!

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wszystkim za komentarze. Tekstura - fakt można by więcej wyciągnąć, chyba za szybko chciałem skończyć. Bledsze kolory i pewne nieścisłości z refką zostawiłem w spokoju, bo akurat w tym przypadku nie chodziło mi o skopiowanie konceptu co do joty. Sliterin - dzięki za wskazówki, czytałem to wcześniej, tyle że jak u mnie na modelu próbowałem chamferować to mi się babole robiły w siatce, więc udało mi się to tylko częściowo. nDo nie używam, bo korzystam z gimpa, ale radzę sobie jakoś z tym. Highpoly spróbowałem mimo małych umiejętności, w końcu trzeba się czasem czegoś nauczyć ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy