Napisano 3 Kwiecień 201113 l koncept: http://img511.imageshack.us/img511/5282/0607cat13.jpg Tekstury 1024/1024: diffuse, normal, specular, gloss: http://s2.ifotos.pl/img/maps_hxerwws.jpg 988 tris 3pointshader lite w 3ds max. siatka: http://s2.ifotos.pl/img/HST-Photo_hxereas.jpg jeszcze render highpoly: http://s2.ifotos.pl/img/3dspace32_hxnwsrq.jpg [url=http://s2.ifotos.pl/img/3dspace32_hxnwsrq.jpg][/url] Edytowane 4 Kwiecień 201113 l przez Jedaith
Napisano 3 Kwiecień 201113 l fajnie wyszlo, podoba mi sie, jedyne co to siatka przy glowni jakas chaotyczna, ale pewnie tak najlepiej sie schodzily edge, domyslam sie :] no i druga rzecz to kolory, troche bledsze wyszly niz w refce
Napisano 3 Kwiecień 201113 l Bardzo fajny ten topór. Te złote symbole wypadałoby jeszcze doszlifować. Tzn. Część jest mocniej wypukła niż reszta. Jeżeli robiłeś, pokażesz HP ?
Napisano 3 Kwiecień 201113 l Bardzo chaotycznie te znaki Ci wyszły. Popatrz na te teksturki: Resztę teksturek i screenshotów masz pod tym linkiem. źródło: http://www.polycount.com/forum/showpost.php?p=1293722&postcount=7 A co do stylizowanych teksturek dobrze spojrzeć na te prace: http://pavelpetrenko.com/swords.html
Napisano 3 Kwiecień 201113 l niezla kopia pracy, tylko poprzednik ma mniejsza ilosc poly na glowni, no i oczywiscie bardziej soczyscie to wyglada...
Napisano 4 Kwiecień 201113 l Autor Pracy tej nie widziałem. Linki do tekstur siatek, highpoly itd. w pierwszym poście. Znaki takie niedoszlifowane, bo słabo mi idzie na razie modelowanie. Modelowałem je z użyciem lines, i nakładałem na model. Dorzucam jeszcze nowe screeny: Edytowane 4 Kwiecień 201113 l przez Jedaith
Napisano 4 Kwiecień 201113 l Wiesz co ten symbol na ostrzu, słabo Ci się wypali przez ostre krawędzie. Aby normal był ładny musi być to przejście na modelu. Poniżej masz przykład jak , która krawędź się wypali i widać wyraźnie, które jest prawidłowe patrząc na efekt końcowy. Co do nie radzenia sobie z robieniem highpoly, jeżeli naprawdę to jakoś ciężko idzie to proponuje zapoznać się z nDo pluginem do photoshopa, który jest naprawdę pomocny (dla każdego nie tylko dla osób , które się zajmują jedynie teksturowaniem). Tutaj masz linka do krótkiego tuta i tam masz linka do pobrania tego pluginu: http://philipk.net/tutorials/ndo/ndo.html
Napisano 6 Kwiecień 201113 l o moje obrazki :D heheh Toporek bardzo fajny! hi poly ladny z dusza, jedyne co bym dorobil to jakies slady uzytkowania na hi jak i texie, dodalo by mu to "duszy" :D + na texie owijka i wogole kolory zmieszal bym z jakims obrazkim zblurowanym zeby dodac male wariacje koloru :) ale oglnie niezle!
Napisano 7 Kwiecień 201113 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze. Tekstura - fakt można by więcej wyciągnąć, chyba za szybko chciałem skończyć. Bledsze kolory i pewne nieścisłości z refką zostawiłem w spokoju, bo akurat w tym przypadku nie chodziło mi o skopiowanie konceptu co do joty. Sliterin - dzięki za wskazówki, czytałem to wcześniej, tyle że jak u mnie na modelu próbowałem chamferować to mi się babole robiły w siatce, więc udało mi się to tylko częściowo. nDo nie używam, bo korzystam z gimpa, ale radzę sobie jakoś z tym. Highpoly spróbowałem mimo małych umiejętności, w końcu trzeba się czasem czegoś nauczyć ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto