Napisano 6 Kwiecień 201113 l Witak a o to kolejna moja wizualka, wydaje mi się w dalszym ciągu że coś jest nie tak, ale za bardzo nie wiem co jak zrobić aby było to bardziej realistyczne. Z góry dzięki za pomoc
Napisano 6 Kwiecień 201113 l Fotele kanciaste i plastikowe. Podłoga ma za duże klepki i ogólnie wygląda jak mocno błyszczące kafelki, a nie drewno. No i całość jest przepalona aż boli patrzenie na to. I jakoś tak pusto bez polotu.
Napisano 6 Kwiecień 201113 l Autor właśnie wiem, jestem początkujący i dlatego tutaj wystawiam, co do tekstur to oczywiście postaram się dopracować, ale co zrobić żeby nie był przepalony?
Napisano 6 Kwiecień 201113 l Autor Oświetlone jest deylightem a w oknie mr sky portal, czy to wystarczy do oświetlenia takiego wnętrza? wiem że muszę się jeszcze dużo nauczyć, ale liczę również na wskazówki
Napisano 6 Kwiecień 201113 l - Za ciemno za oknem, za jasno w pomieszczeniu. - Materiał podłogi kompletnie do wymiany. na cgtextures.com masz trohe podług, desek itp. Mżna zakomponować własną podłogę w jakimś programie (photoshp, Gimp, itd.) - Fotele chyba z tekturki posklejane bo kanty aż bolą :) To po lewej to recepcja? jesli tak to czy zamierzeniem jej było takie aby było by widać tylko głowę recepcjonistki/recepcjonisty? Za wysoka ta lada, 1,2 m spokojnie wystarczy. - Światło strasznie zimne, dociepl to jakimś słoneczkiem. Zmniejsz intensywność skyportala. Jeszcze wracając do podłogi... wpisz w googlasach podłoga i przypatrz się jak wygląda drewno a gwarantuję, że zobaczysz wielką różnicę :) Keep going i nie poddawaj się, każda porażka jest nawozem sukcesu :) Pozdr.
Napisano 6 Kwiecień 201113 l Autor Mortom dziękuję za uwagi, będę walczył wiem że jeszcze dużo pracy przede mną, jeśli chodzi o recepcję to takie były zamierzenia jeszcze pytanie co znaczy docieplić słoneczkiem? czy oświetlenie deylight to za mało dla prawidłowiego oświetlenia sceny?
Napisano 6 Kwiecień 201113 l Autor a może lepiej było by zastosować omini wewnątrz i w oknie direct ?
Napisano 6 Kwiecień 201113 l przy daylight omni się słabo sprawdza, bo musisz przacować na kosmicznych wartościach tych świateł. Pracuj z ustawieniami silnika a po za tym musisz się zaprzyjaźnić z exposure control ( klawisz 8)
Napisano 7 Kwiecień 201113 l ...jeszcze pytanie co znaczy docieplić słoneczkiem? czy oświetlenie deylight to za mało dla prawidłowiego oświetlenia sceny? Chodziło mi o to, że w pomieszczeniu jest zimne niebieskie światło... przez co jest zimne pomieszczenie. Pisząc dociepl chodziło mi o to aby wpuścić ciepłego światła do pomieszczenia... żółć, brzoskwinka itd. Można to załatwić w postpro... ale lepiej w ustawieniach Mr Sky Pozdr.
Napisano 11 Kwiecień 201113 l Autor poczyniłem zmiany, ale chyba jeszcze nie za bardzo mi to wychodzi :/
Napisano 11 Kwiecień 201113 l Moim zdanie w porównaniu do poprzedniej wersji jest bardzo pozytywnie. Tylko zwróć uwagę na podłogę, na wielkość desek. Są za duże popraw mapowanie. Ale samo światło już jest dużo bardziej wiarygodne. Keep it up good work.
Napisano 11 Kwiecień 201113 l ja proponuję porównywac zasadę oświetlenia i ekspozycji oraz właściwości materiałow ze zdjęciem, można zerkac wiele razy, więcej zauważysz (: to po części pomoże, niż jedynie techniczne ogarnięcie wizualizacji wnętrz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto