Lucas Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 (edytowane) Część być może widziała już ten model w Minibitwie (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=71221), obiecałem, że dokończę model i umieszczę w jakiejś scenie. Ostatnio spędziłem trochę czasu na modelowaniu kilku detali takich jak wyciągarka, kable i dodatkowe oświetlenie na dachu oraz na mapowaniu, żeby móc ten pojazd trochę pobrudzić:). Scena będzie zimowa, prawdopodobnie jak Lada będzie się przebijała przez jakąś zaspę na drodze. Wygląda to w tej chwili tak i myślę, że jestem już bliski końca, tylko kilka elementów o których sobie właśnie przypomniałem. Edytowane 10 Kwiecień 2011 przez Lucas
Karkosik Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 Łada Niva - Moje marzenie:D Spróbuj ją troche bardziej że tak powiem "wyeksploatować" tzn. Dodaj na wewnętrzych stronach nadkoli więcej brudu i dodaj też displace z tym błotkiem co by był bardziej realny, bo teraz wygląda płasko - jak namalowany. Jeśli już robisz taką hardcorową wersję która łazi wszędzie gdzie sie da to dodaj też troche rdzy tu i tam. Zwłaszcza zawieszenie pasowałoby zardzewić:D Śnieg na kołach fajnie wyszedł, ale tak jak w przypadku błota wygląda jak namalowany, dodaj mapke displace i bedzie fajne:D Ogólnie nie bój sie jej bardziej "zużyć". Osobiście powiem że już bardzo fajno ze względu na to auto, jeśli jeszcze poprawisz to co napisałem i dodasz fajną scene, to będzie superancko. Kibicuje tej pracy i powodzenia w dalszych poczynaniach z tą NIVĄ. Pozdrawiam Cie Łukaszu, Karkosik
Lucas Napisano 10 Kwiecień 2011 Autor Napisano 10 Kwiecień 2011 Nivy są dalej produkowane i chyba dość tanie, a takiego potwora jak robię to w przeliczeniu na PLN już za jakieś 80K można kupić - tylko chyba nie byłby dopuszczony do ruchu po Polskich drogach;) a więc to chyba marzenie do zrealizowania, czego tobie życzę:). Dzięki za rady, trochę go jeszcze przybrudzę ale też nie chciałbym robić z niego totalnego złoma (jest to samochód jak najbardziej współczesny) - więc rdzę chyba sobie daruję. W warunkach zimowych błota chyba będzie mniej za to śniegu więcej. Poniżej pierwsze przymiarki od ujęć, na pewno dojdzie bryzgający śnieg.
Lucas Napisano 15 Kwiecień 2011 Autor Napisano 15 Kwiecień 2011 Kolejne próby z oświetleniem i scenerią (ślady na śniegu). Koniecznie chcę jeszcze pobrudzić koła z boku i dać jakąś fajną strugę śniegu spod kół - nie bawiłem się jeszcze za specjalnie particlami w Blenderze i nie wiem czy szybciej nie będzie tego zwyczajnie wymodelować. Myślę też nad zmianą lakieru - ten matowy zielony bardzo mi się podobał ale chyba za mało wyrazisty do takiej sceny. Przepraszam za ziarno na renderach ale niestety Luxrender nie nadaje się do szybkich renderów;)
Karkosik Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Nonono już nabiera rumieńców. Wg. Mnie ten zielony jest lepszy. Może spróbuj z innymi kolorami : czarne/białe/niebieskawy itp. Śnieg na oponach bardzo przekonujący jak dla mnie, świetnie wyszedł. Te ślady z opon też b. fajne ale troche za krótkie, mógłbyś je troszke wydłużyć, teraz mam wrażenie że stał w tamtym miejscu (4 m dalej) i ruszył. Zrób tak żeby wyglądało na to że już jest w drodze dłuższy czas;] Do pełni szczęścia brakuje mi tylko tego, abyś postarzył troszke rurki. Teraz są idealnie czyściuteńkie. Nie musisz mieszać nawet Diffuse wystarczy jak dodasz reflect mape która da efekt tego że niektóre elementy rurki mniej lub bardziej będą odbijały:D:D Scena coraz bardziej mi się podoba. Także pracuj dalej, ja Ci dalej kibicuje!!!! pozdrawiam Marcin!
Camel Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 jak później będziesz robił render finalny i będziesz miał dużo białych kropek to PS albo spłucz programem HotPixels Eliminator :)
KMiklas Napisano 17 Kwiecień 2011 Napisano 17 Kwiecień 2011 ten śnieg (znaczy - ślady opon) mógłbyś trochę bardziej dopracować. mniej takie: a bardziej takie: 1
Lucas Napisano 17 Kwiecień 2011 Autor Napisano 17 Kwiecień 2011 @Dunuś - to nie jest śmieszne;], mam nadzieję, że odpowiednio długi czas renderowania wystarczy, mimo to dzięki za nazwę tego programu, pewnie sprawdzę. Swoją drogą liczę na to, że do czasu skończenia pracy wydana zostanie wersja finalna Luxrendera 0.8 i że będę już dysponował systemem x64 to wtedy porenderuję sobie CPU+GPU:). Dzięki wszystkim za porady, faktycznie ślady muszą być dużo dłuższe, narazie zrobiłem tyle na próbę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się