Hooch Napisano 11 Kwiecień 2011 Napisano 11 Kwiecień 2011 Hej. Mógłby mi ktoś pokazać jak poprawić siatkę w takich miejscach?
pirx Napisano 11 Kwiecień 2011 Napisano 11 Kwiecień 2011 Może tak? Ja bym chyba tą kulkę (dzbanek) zrobił z większą liczną poly.
torm Napisano 11 Kwiecień 2011 Napisano 11 Kwiecień 2011 ja mogę napisać jak poprawić temat.. na *tę siatkę ;) --edit-- i *tę kulkę ;)
pirx Napisano 11 Kwiecień 2011 Napisano 11 Kwiecień 2011 Masz rację jednak w mowie potocznej poloniści dopuszczają "tą". I pytanie czym jest forum? ;)
Miłosz3ds Napisano 11 Kwiecień 2011 Napisano 11 Kwiecień 2011 Ja bym to ogarnął podobnie to Jedidana12, ale nie kończył bym trójkątem, tylko ciął bym całą kulę dookoła, żeby się połączyło na górze.
F/X Napisano 11 Kwiecień 2011 Napisano 11 Kwiecień 2011 Zabieg typologiczny podpatrzony u Bulgarova. Czerwone do usunięcia, zielone poprawne. I masz same czworokąty. 1
Hooch Napisano 12 Kwiecień 2011 Autor Napisano 12 Kwiecień 2011 Jak by można prosić jeszcze o pomoc w tym kawałku. Próbowałem tym sposobem ale jakoś nie wychodziło. Dla mnie jest to bardzo trudny kawałek.
pirx Napisano 13 Kwiecień 2011 Napisano 13 Kwiecień 2011 Ja bym to ogarnął podobnie to Jedidana12, ale nie kończył bym trójkątem, tylko ciął bym całą kulę dookoła, żeby się połączyło na górze. Wtedy zrobiły by się kanty. F/X, nie pomyślałem :) Hooch, aleś tego napsuł. Pokaż całość.
yasamaru Napisano 13 Kwiecień 2011 Napisano 13 Kwiecień 2011 A moze zaznaczyc odpowiednie poligony i uzyc MSmooth? a pozniej tylko odpowiedio ustawic vertexy?
Hooch Napisano 13 Kwiecień 2011 Autor Napisano 13 Kwiecień 2011 Wtedy zrobiły by się kanty. F/X, nie pomyślałem :) Hooch, aleś tego napsuł. Pokaż całość. Poprawiłem ile potrafiłem. P.S. Demo Maya'i 2012 jest super. Nie wiem czy pokazywać całość. Jedyną osobą która to widziała był Wojciech Pazdur z The Farm 51. Kazał trochę poprawić siatkę i pozmieniać kilka życzy. Liczę na praktyki w wakacje. Jest ty jakiś ninja z farmy?
Rekomendowane odpowiedzi