Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej.

 

Mógłby mi ktoś pokazać jak poprawić siatkę w takich miejscach?

 

 

201104111923.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może tak? Ja bym chyba tą kulkę (dzbanek) zrobił z większą liczną poly.

Napisano

ja mogę napisać jak poprawić temat.. na *tę siatkę ;)

 

--edit--

i *tę kulkę ;)

Napisano

Masz rację jednak w mowie potocznej poloniści dopuszczają "tą".

I pytanie czym jest forum? ;)

Napisano

Ja bym to ogarnął podobnie to Jedidana12, ale nie kończył bym trójkątem, tylko ciął bym całą kulę dookoła, żeby się połączyło na górze.

Napisano

Zabieg typologiczny podpatrzony u Bulgarova.

Czerwone do usunięcia, zielone poprawne. I masz same czworokąty.

 

67036468.jpg

Napisano
  • Autor

Jak by można prosić jeszcze o pomoc w tym kawałku.

Próbowałem tym sposobem ale jakoś nie wychodziło.

Dla mnie jest to bardzo trudny kawałek.

 

2011041219392.jpg

201104121939.jpg

201104121940.jpg

Napisano
Ja bym to ogarnął podobnie to Jedidana12, ale nie kończył bym trójkątem, tylko ciął bym całą kulę dookoła, żeby się połączyło na górze.

Wtedy zrobiły by się kanty.

F/X, nie pomyślałem :)

 

Hooch, aleś tego napsuł. Pokaż całość.

Napisano

A moze zaznaczyc odpowiednie poligony i uzyc MSmooth? a pozniej tylko odpowiedio ustawic vertexy?

Napisano
  • Autor
Wtedy zrobiły by się kanty.

F/X, nie pomyślałem :)

 

Hooch, aleś tego napsuł. Pokaż całość.

 

Poprawiłem ile potrafiłem.

 

P.S.

Demo Maya'i 2012 jest super.

 

Nie wiem czy pokazywać całość.

Jedyną osobą która to widziała był Wojciech Pazdur z The Farm 51.

 

Kazał trochę poprawić siatkę i pozmieniać kilka życzy.

Liczę na praktyki w wakacje.

 

Jest ty jakiś ninja z farmy?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności