Skocz do zawartości

Minibitwa 27: mnich, absolwent shaolin.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Przyłączam się do zabawy. Zawsze to jakaś mobilizacja by w pełni zrobić projekt.

 

Plan jest taki by postać najpierw wydłubać w z-brush'u później retopo.

 

Koncept własny:

25quclg.jpg

 

 

Wszelka krytyka, sugestie linki pomocnicze mile widziane.

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość fishinthewater
Napisano

Zapowiada się bardzo ciekawie.

Czekam na sculpt.

 

pzdr.

Napisano

Wrzucam coś żeby nie było, że nic nie robię :D

 

2e1de8l.jpg

 

Pierwsze zetknięcie z rzeczywistą anatomią człowieka w 3d i trochę mi to zajmuje.

 

pzdr.

Napisano

wyglada świetnie. mam tyko wrazenie ze czworogłowy i czworoboczny wyglądają nieco inaczej - a raczej samo połaczenie naramiennego z czworobcznym.

Napisano

To kilka anatomicznych rzeczy.

 

Bicepsy bardzo mocno zaznaczone. U ludzi którzy mają tak duże bicepsy zazwyczaj mięśnie przedramion i barki są większe.

 

Kolana również zbyt mocno zaznaczone. Zrób je trochę bardziej mięśiste.

 

Tylnie barki wyglądają dziwnie. Zazwyczaj mięśnie pleców są większe (w rzucie z boku).

 

Ogólnie, to jestem bardzo miło zaskoczony. Idzie dobrze.

Napisano

Dzięki wszystkim za komentarze.

Z anatomią to mam zamiar jeszcze sporo posiedzieć.

 

Zastanawiam się jakie rysy twarzy nadać.

 

tymczasem namiastka dłoni:

2prwf4j.jpg

 

pozdrawiam.

Napisano

Hej.

Walka z czasem. NIe jestem w pełni zadowolony z niektórych elementów ale pierwszy raz robię całą postać (wcześniej tylko same główki + klayman na speeda) i jeszcze zdążę się wyedukować ( i tak bardzo dużo się nauczyłem).

335b6fk.jpg

 

 

 

i jeszcze prośba do weteranów:

 

1. Jakiś dobry tutek o wypalaniu normal maps i rozkładaniu UV .

2. jak poradzić sobe z tym (bo trochę nie przemyślałem pierwszej siatki i musiałem łep robić na nowej)

2hxwzg6.jpg

 

 

 

pozdrawiam.

Napisano

1. niestety nie znam nic konkretnego

2. zmerguj z weldem i wysmoothoj subtoole

 

dlaczego on ma obydwie dlonie???

 

odszedles od jednego z lepszych konceptow broni bialej jaki ostatnio widzialem, szkoda

Napisano

2. weldować w 3ds czy to się da w zbrushu?

 

Na razie pracowałem na symetrycznej anatomii.

 

Zastanawiam się czy tą broń mu wszczepić pod skórę jako przedłużenie kości po odciętej dłoni (coś jakby Baraka z MK).

Trochę muszę się sprężyć bo czasu mało ale lubię mieć deadline wtedy jestem bardziej produktywny.

Napisano

Ja robię texty w mudzie za pomocą stencil. Oczywiście nie wszystko bo niektóre elementy robię w PS :) Akurat wyszła niedawno wersja 2012 to można ładnie testować przez 30dni.

Napisano

Nie wiem czy wyrobię z czasem.

Zrobiłem UV w 3d Coat i przy konwersji do 3dsmax powstaje pełno błędów których nie opłaca się poprawiać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności