Napisano 20 Kwiecień 201113 l Witam. Przyłączam się do zabawy. Zawsze to jakaś mobilizacja by w pełni zrobić projekt. Plan jest taki by postać najpierw wydłubać w z-brush'u później retopo. Koncept własny: Wszelka krytyka, sugestie linki pomocnicze mile widziane.
Napisano 4 Maj 201113 l Autor Wrzucam coś żeby nie było, że nic nie robię :D Pierwsze zetknięcie z rzeczywistą anatomią człowieka w 3d i trochę mi to zajmuje. pzdr.
Napisano 4 Maj 201113 l wyglada świetnie. mam tyko wrazenie ze czworogłowy i czworoboczny wyglądają nieco inaczej - a raczej samo połaczenie naramiennego z czworobcznym.
Napisano 4 Maj 201113 l no calkiem, imho za wyrazne te miesnie, koles musial by sie niezle spiac zeby tak bylo miesnie widac,
Napisano 4 Maj 201113 l powiedz to gościa z dragon ball :D bardzo w porządku koncept nie bardzo rozumiem tylko designu broni...
Napisano 4 Maj 201113 l To kilka anatomicznych rzeczy. Bicepsy bardzo mocno zaznaczone. U ludzi którzy mają tak duże bicepsy zazwyczaj mięśnie przedramion i barki są większe. Kolana również zbyt mocno zaznaczone. Zrób je trochę bardziej mięśiste. Tylnie barki wyglądają dziwnie. Zazwyczaj mięśnie pleców są większe (w rzucie z boku). Ogólnie, to jestem bardzo miło zaskoczony. Idzie dobrze.
Napisano 4 Maj 201113 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze. Z anatomią to mam zamiar jeszcze sporo posiedzieć. Zastanawiam się jakie rysy twarzy nadać. tymczasem namiastka dłoni: pozdrawiam.
Napisano 9 Maj 201113 l Nie chce być złośliwy, ale przeprogramuj ten koncept broni itd. i zrób z tego coś fajnego, bo szkoda by było.
Napisano 10 Maj 201113 l Autor Hej. Walka z czasem. NIe jestem w pełni zadowolony z niektórych elementów ale pierwszy raz robię całą postać (wcześniej tylko same główki + klayman na speeda) i jeszcze zdążę się wyedukować ( i tak bardzo dużo się nauczyłem). i jeszcze prośba do weteranów: 1. Jakiś dobry tutek o wypalaniu normal maps i rozkładaniu UV . 2. jak poradzić sobe z tym (bo trochę nie przemyślałem pierwszej siatki i musiałem łep robić na nowej) pozdrawiam.
Napisano 10 Maj 201113 l 1. niestety nie znam nic konkretnego 2. zmerguj z weldem i wysmoothoj subtoole dlaczego on ma obydwie dlonie??? odszedles od jednego z lepszych konceptow broni bialej jaki ostatnio widzialem, szkoda
Napisano 11 Maj 201113 l Autor 2. weldować w 3ds czy to się da w zbrushu? Na razie pracowałem na symetrycznej anatomii. Zastanawiam się czy tą broń mu wszczepić pod skórę jako przedłużenie kości po odciętej dłoni (coś jakby Baraka z MK). Trochę muszę się sprężyć bo czasu mało ale lubię mieć deadline wtedy jestem bardziej produktywny.
Napisano 11 Maj 201113 l Autor Jeszce pytanie co do teksturowania teksturujecie tak: czy jakieś inne techniki?
Napisano 11 Maj 201113 l próbowałeś 3dcoata działa na podobnej zasadzie tylko teksturujesz na uv a nie polypaint :) skumaj :)
Napisano 11 Maj 201113 l Ja robię texty w mudzie za pomocą stencil. Oczywiście nie wszystko bo niektóre elementy robię w PS :) Akurat wyszła niedawno wersja 2012 to można ładnie testować przez 30dni.
Napisano 19 Maj 201113 l Autor Nie wiem czy wyrobię z czasem. Zrobiłem UV w 3d Coat i przy konwersji do 3dsmax powstaje pełno błędów których nie opłaca się poprawiać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto