Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Przyłączam się do zabawy. Zawsze to jakaś mobilizacja by w pełni zrobić projekt.

 

Plan jest taki by postać najpierw wydłubać w z-brush'u później retopo.

 

Koncept własny:

25quclg.jpg

 

 

Wszelka krytyka, sugestie linki pomocnicze mile widziane.

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zapowiada się bardzo ciekawie.

Czekam na sculpt.

 

pzdr.

Napisano
  • Autor

Wrzucam coś żeby nie było, że nic nie robię :D

 

2e1de8l.jpg

 

Pierwsze zetknięcie z rzeczywistą anatomią człowieka w 3d i trochę mi to zajmuje.

 

pzdr.

Napisano

wyglada świetnie. mam tyko wrazenie ze czworogłowy i czworoboczny wyglądają nieco inaczej - a raczej samo połaczenie naramiennego z czworobcznym.

Napisano

no calkiem, imho za wyrazne te miesnie, koles musial by sie niezle spiac zeby tak bylo miesnie widac,

Napisano

powiedz to gościa z dragon ball :D

 

bardzo w porządku koncept nie bardzo rozumiem tylko designu broni...

Napisano

To kilka anatomicznych rzeczy.

 

Bicepsy bardzo mocno zaznaczone. U ludzi którzy mają tak duże bicepsy zazwyczaj mięśnie przedramion i barki są większe.

 

Kolana również zbyt mocno zaznaczone. Zrób je trochę bardziej mięśiste.

 

Tylnie barki wyglądają dziwnie. Zazwyczaj mięśnie pleców są większe (w rzucie z boku).

 

Ogólnie, to jestem bardzo miło zaskoczony. Idzie dobrze.

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za komentarze.

Z anatomią to mam zamiar jeszcze sporo posiedzieć.

 

Zastanawiam się jakie rysy twarzy nadać.

 

tymczasem namiastka dłoni:

2prwf4j.jpg

 

pozdrawiam.

Napisano

Nie chce być złośliwy, ale przeprogramuj ten koncept broni itd. i zrób z tego coś fajnego, bo szkoda by było.

Napisano
  • Autor

Hej.

Walka z czasem. NIe jestem w pełni zadowolony z niektórych elementów ale pierwszy raz robię całą postać (wcześniej tylko same główki + klayman na speeda) i jeszcze zdążę się wyedukować ( i tak bardzo dużo się nauczyłem).

335b6fk.jpg

 

 

 

i jeszcze prośba do weteranów:

 

1. Jakiś dobry tutek o wypalaniu normal maps i rozkładaniu UV .

2. jak poradzić sobe z tym (bo trochę nie przemyślałem pierwszej siatki i musiałem łep robić na nowej)

2hxwzg6.jpg

 

 

 

pozdrawiam.

Napisano

1. niestety nie znam nic konkretnego

2. zmerguj z weldem i wysmoothoj subtoole

 

dlaczego on ma obydwie dlonie???

 

odszedles od jednego z lepszych konceptow broni bialej jaki ostatnio widzialem, szkoda

Napisano
  • Autor

2. weldować w 3ds czy to się da w zbrushu?

 

Na razie pracowałem na symetrycznej anatomii.

 

Zastanawiam się czy tą broń mu wszczepić pod skórę jako przedłużenie kości po odciętej dłoni (coś jakby Baraka z MK).

Trochę muszę się sprężyć bo czasu mało ale lubię mieć deadline wtedy jestem bardziej produktywny.

Napisano
  • Autor

Jeszce pytanie co do teksturowania

teksturujecie tak:

 

czy jakieś inne techniki?

Napisano

próbowałeś 3dcoata działa na podobnej zasadzie tylko teksturujesz na uv a nie polypaint :)

skumaj :)
Napisano

Ja robię texty w mudzie za pomocą stencil. Oczywiście nie wszystko bo niektóre elementy robię w PS :) Akurat wyszła niedawno wersja 2012 to można ładnie testować przez 30dni.

Napisano
  • Autor

Nie wiem czy wyrobię z czasem.

Zrobiłem UV w 3d Coat i przy konwersji do 3dsmax powstaje pełno błędów których nie opłaca się poprawiać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności