Marvin Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 Witam. Przyłączam się do zabawy. Zawsze to jakaś mobilizacja by w pełni zrobić projekt. Plan jest taki by postać najpierw wydłubać w z-brush'u później retopo. Koncept własny: Wszelka krytyka, sugestie linki pomocnicze mile widziane.
Gość fishinthewater Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 Zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam na sculpt. pzdr.
Marvin Napisano 4 Maj 2011 Autor Napisano 4 Maj 2011 Wrzucam coś żeby nie było, że nic nie robię :D Pierwsze zetknięcie z rzeczywistą anatomią człowieka w 3d i trochę mi to zajmuje. pzdr.
olaf Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 wyglada świetnie. mam tyko wrazenie ze czworogłowy i czworoboczny wyglądają nieco inaczej - a raczej samo połaczenie naramiennego z czworobcznym.
plasti Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 no calkiem, imho za wyrazne te miesnie, koles musial by sie niezle spiac zeby tak bylo miesnie widac,
Coyote Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 powiedz to gościa z dragon ball :D bardzo w porządku koncept nie bardzo rozumiem tylko designu broni...
F/X Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 To kilka anatomicznych rzeczy. Bicepsy bardzo mocno zaznaczone. U ludzi którzy mają tak duże bicepsy zazwyczaj mięśnie przedramion i barki są większe. Kolana również zbyt mocno zaznaczone. Zrób je trochę bardziej mięśiste. Tylnie barki wyglądają dziwnie. Zazwyczaj mięśnie pleców są większe (w rzucie z boku). Ogólnie, to jestem bardzo miło zaskoczony. Idzie dobrze.
Marvin Napisano 4 Maj 2011 Autor Napisano 4 Maj 2011 Dzięki wszystkim za komentarze. Z anatomią to mam zamiar jeszcze sporo posiedzieć. Zastanawiam się jakie rysy twarzy nadać. tymczasem namiastka dłoni: pozdrawiam.
CzAk1 Napisano 9 Maj 2011 Napisano 9 Maj 2011 Nie chce być złośliwy, ale przeprogramuj ten koncept broni itd. i zrób z tego coś fajnego, bo szkoda by było.
Marvin Napisano 10 Maj 2011 Autor Napisano 10 Maj 2011 Hej. Walka z czasem. NIe jestem w pełni zadowolony z niektórych elementów ale pierwszy raz robię całą postać (wcześniej tylko same główki + klayman na speeda) i jeszcze zdążę się wyedukować ( i tak bardzo dużo się nauczyłem). i jeszcze prośba do weteranów: 1. Jakiś dobry tutek o wypalaniu normal maps i rozkładaniu UV . 2. jak poradzić sobe z tym (bo trochę nie przemyślałem pierwszej siatki i musiałem łep robić na nowej) pozdrawiam.
plasti Napisano 10 Maj 2011 Napisano 10 Maj 2011 1. niestety nie znam nic konkretnego 2. zmerguj z weldem i wysmoothoj subtoole dlaczego on ma obydwie dlonie??? odszedles od jednego z lepszych konceptow broni bialej jaki ostatnio widzialem, szkoda
Marvin Napisano 11 Maj 2011 Autor Napisano 11 Maj 2011 2. weldować w 3ds czy to się da w zbrushu? Na razie pracowałem na symetrycznej anatomii. Zastanawiam się czy tą broń mu wszczepić pod skórę jako przedłużenie kości po odciętej dłoni (coś jakby Baraka z MK). Trochę muszę się sprężyć bo czasu mało ale lubię mieć deadline wtedy jestem bardziej produktywny.
plasti Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 w zb co do broni to zrob tak jak masz na koncepcie imho
Marvin Napisano 11 Maj 2011 Autor Napisano 11 Maj 2011 Jeszce pytanie co do teksturowania teksturujecie tak: czy jakieś inne techniki?
Coyote Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 próbowałeś 3dcoata działa na podobnej zasadzie tylko teksturujesz na uv a nie polypaint :) skumaj :)
Vega Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 Ja robię texty w mudzie za pomocą stencil. Oczywiście nie wszystko bo niektóre elementy robię w PS :) Akurat wyszła niedawno wersja 2012 to można ładnie testować przez 30dni.
Marvin Napisano 19 Maj 2011 Autor Napisano 19 Maj 2011 Nie wiem czy wyrobię z czasem. Zrobiłem UV w 3d Coat i przy konwersji do 3dsmax powstaje pełno błędów których nie opłaca się poprawiać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się